monia liikuvia kuvia

Aloittaja mixu, tammikuu 03, 2005, 08:10:32

« edellinen - seuraava »

mixu

aah,on se niin tuskaa olla intissä kun ei pääse täälläkään käymään niin usein :'(
mutta asiaan,
sain tuossa vähän aikaa sitten apulannan dvd:n ja täytyy kyllä sanoo et olin hieman pettynyt...
yllättävän vähän live biisejä ja kaikkee "turhaa" sälää...olen pettynyt :-/
hommasin samalla MOKOMAn dvd:n jä täytyy pettyneenä myöntää että ei niistä voi puhua edes samana päivänä,
jäi vähän rahastuksen maku suuhun...
mitä mieltä kansa?
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

puska

Minun mielestäni DVD on ihan hyvä paketti. Kun olen kuitenki vasta tuossa -99 alkanut Apulannasta tykkäilemään, niin paljon semmosta materiaalia, mitä en ole muuten nähnyt. Ja hyvä juttu nämä puhehässäkät, mitä pystyy laittamaan päälle. Mutta kakka homma vain kun Tonin extra-puheet kadonneet, melkonen kämmi kyllä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

minä en todellakaan ollut pettynyt! tosi hyvä et noi kaikki musavideot on saatu mahtuun yhelle dvd:lle. ja kun noita live juttuja on kai sit muillaki videoilla, niin en edes ajatellut et niitä sit ois tossa niin paljo... ja sit se kun siihe saa äijät ite kommentoimaan niitä videoita ja... siis jut tosi pro paketti! en kadu yhtään!
allekirjoittanut

jouhu

#3
Minäkin kyllä ihan tykkään tuosta pläjäytyksestä. :) Kun minä olen näitä vähän myöhemmin oivaltavia ihmisiä, niin on ollu kiva katella noita juttuja mitä ei varmaan koskaan muualla koskaan tule näkemään.  
Mitenkäs siulle nyt pettymys tuli tuosta..?
Ja todellakin harmittaa minuakin tuon Tonin hukkuminen johonkin.     :-/

[tuuli]

nii ja lisään viel, jos en sattunu sanomaan, et eihä toi niin paljon ees maksanu, joten ei voida vaatia et siinä ois hirveesti kaikkee live jutskaa.. sii ainaki mä maksoin tosta vaan 17 euroo! ja jotku hienommat pläjäyksethä maksaa 23 euroo!
allekirjoittanut

hendu

No kyllä minä olen ihan suht koht tyytyväinen liikkuvat kuvat tarjontaan! Mutta on niitä parempiakin dvd:tä olemassa! Esim: Iron Maidenin dvd on loistava! Mutta olen siis ihan tyytyväinen liikkuvat kuvat dvd:n!
Temosen pomppubasso

puska

Lainaanii ja lisään viel, jos en sattunu sanomaan, et eihä toi niin paljon ees maksanu, joten ei voida vaatia et siinä ois hirveesti kaikkee live jutskaa.. sii ainaki mä maksoin tosta vaan 17 euroo! ja jotku hienommat pläjäyksethä maksaa 23 euroo!

Apulanta on kyllä siinä mielessä faniystävällinen bändi, että yleensä heidän levynsä ja muutkin juttunsa ovat olleen tavallista halvempia:). Ihanaa kun kuluttajiakin tällä tavalla otetaan huomioon:).
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

mirka

Empä kyllä tiiä tostakaan enää.. oli ennen mutta...tai en mä tiiä.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

emmi

kyl miäkin oon tyytyväinen tohon pakettii. esmes, ne ihan vanhat jutut niin ei niitä missään muualla ole kai nähtävissä. En ollut yhtään pettynyt siihen.
älä tunnusta jos sattuu

Helva

Kattelinki just äsken pitkästä aikaa tota.. Kumma ku aikaa kulu taas sen parissa yhtäkkiä vaan niin paljon vaikka piti vaan testata uutta dvd-soitinta..  ;) Mielestäni todella hyvä paketti! Sisältää just tasapuolisesti vähän kaikkee.. Sekä videot, livee, että tota jätkien itte kuvaamaa matskuu.. Ja puheosuudet varsinkin todella hyvä juttu! Mä en oikeen itte tykkää noista melkein pelkkää live-matskuu sisältävistä musa dvd:istä.. Ja kun täällä Suomen maassa asutaan niin apulantaahan voi sit mennä aina itte livenä kattoon..  :)

[tuuli]

LainaaApulanta on kyllä siinä mielessä faniystävällinen bändi, että yleensä heidän levynsä ja muutkin juttunsa ovat olleen tavallista halvempia:). Ihanaa kun kuluttajiakin tällä tavalla otetaan huomioon:).

mua vaan ärsyttää se kun uudet levyt maksaa aina jotai päälle 16 euroo ( paitsi kokoelmat ).. ja vanhatki levyt maksaa samanverran! ei ole kymmenessä vuodessa paljoa hinta pudonnu! tai sit se on kerra pudonnu mut sitä on nostettu..
allekirjoittanut

hendu

Joo toi on ihan totta!! Hirveetä kiristystä! Sit ihmetellään miks porukka imuttaa netistä musaa! Tippuis levyjen hinnat vaik 5-10 euroon niin varmasti vähenis imuttaminenkin!
Temosen pomppubasso

mirka

Mut levyn tekoki on aika kallista :-/
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

[tuuli]

onhan se! mut yleensähän levyn vanhetessa hinta tippuu. esimerkiksi don huonojen ( hahaa!  ;D ), maija vilkkumaan yms yms yms vanhemmat levyt maksavat vain päälle kymmenen euroa. apulannan vanhemmat levyt maksavat saman verran kuin uudet!
allekirjoittanut

emmi

onhan apulannan levyt kuitenkin paljon halvempia kun esmes suurin osa. esim suurin osa levyistä maksaa kuitenkin joku 19-22 euroo. että olkaamme nyt kuitenkin tyytyväisiä ettei ne lannan levyt maksa sitä 20 euroo.
älä tunnusta jos sattuu



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.