No mutta entäs McKoppakuoriainen..

Aloittaja blind_eye, joulukuu 26, 2004, 09:05:48

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

SAMOIN!!! ihan hyvä pitää hiukan taukoa senkin kuuntelussa. ;)
allekirjoittanut

Painkiller

Arghs, toi on niin ärsyttävää tommonen. Niin sairasta rahastusta.

Vilkku

Mulla oli tossa vähän aikaa sitten erittäin huono päivä töissä ja ilmotin sen pomolle heti aamulla, se on semmonen hilpeä mies ni ilmotin heti etten jaksa kuunnella vitsejä. Ikuinen pikkupoika kun on, tämä päätti kuitenkin kokeilla kauanko menee ennenku multa menee hermo, ja teki sen lauleskelemalla Mc Koppakuoriaista. Ei siinä mitään, mut paras oli se, kun myöhemmin päivällä olin yksin toimistolla, puhelin soi ja vastasin, niin sieltä kuuluu "no minä moi, oota vähän", sitten pomo laittaa puhelimen stereoiden viereen ja sieltähän se biisi tulee :P

Oikeesti, kuinka monen pomo tekee tollasta :D
[ -You should see my scars- ]

Maikki.

Lainaa
Mulla oli tossa vähän aikaa sitten erittäin huono päivä töissä ja ilmotin sen pomolle heti aamulla, se on semmonen hilpeä mies ni ilmotin heti etten jaksa kuunnella vitsejä. Ikuinen pikkupoika kun on, tämä päätti kuitenkin kokeilla kauanko menee ennenku multa menee hermo, ja teki sen lauleskelemalla Mc Koppakuoriaista. Ei siinä mitään, mut paras oli se, kun myöhemmin päivällä olin yksin toimistolla, puhelin soi ja vastasin, niin sieltä kuuluu "no minä moi, oota vähän", sitten pomo laittaa puhelimen stereoiden viereen ja sieltähän se biisi tulee :P

Oikeesti, kuinka monen pomo tekee tollasta :D
heheh ;D onpa vähän hassu pomo :D :D.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

puska

No, onpahan ainakin rento meininki työpaikalla:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku [duuni]

LainaaNo, onpahan ainakin rento meininki työpaikalla:D

Joo, siis kyllä tää on ehdottomasti sellanen "elämäni duuni". Oikeesti kivaa hommaa [olen siis muuten sihteeri] ja niin mahtavat työkaverit, varsinkin toi mun pomo. Ei vois parempaa kuvitella.

hendu

kuullostaa ainakin hyvältä paikalta! en oo kyl törmänny vastaavanlaisiin työnantajiin!!
Temosen pomppubasso

Incision

mulla paloi hermot tähän biisiin siinä vaiheessa kun olin työssäoppimassa perhepäivähoitajalla ja lapset soitti sitä melkein joka päivä tietokoneelta. no, ei kyllä aiemminkaan iskenyt.

[tuuli]

allekirjoittanut

matonen

Voitti vai?  :o Kyllä ton biisin kerran kuuntelee, sit pitää jättää pidemmäks aikaa rauhaan...

puska

Vuoden yllättäjän Emman tosiaan. Ja kieltämättä ansaitsivatkin sen  :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

jep.. on se ihme et tommosellaki voi kavuta listahitiks nykyvään. :D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.