Ville Leinonen & Valumo

Aloittaja Aapsu, maaliskuu 28, 2005, 01:29:11

« edellinen - seuraava »

Aapsu

Onkos täällä ketään, joka on innostunut Valumosta. Uusi levy tulee keskiviikkona. Oon jo nyt ihan fiilareissa vaikka uus sinkku oli ihan paska, mutta b-puoli oli täyttä tykitystä. Ehkä sinkkubiisikin kuulostaa paremmalta, kun se sulautuu levykokonaisuuteen.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

puska

Minä olen erittäin innostunut! Harmi vain kun ei ainakaan heti ole varaa tuota tulevaa levyä ostaa. Ville Leinosen soolotuotantokin kyllä rokkaa. Tykkään aivan älyttömästi :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Näin Villen lauantaina livenä. Mies ja kitara. Upea ääni. Todella symppis tyyppi. Tuli kättelemäänkin meitä kun poikaystävän bändi roudaili kamoja sisään.. Niin, ja mulla on tänään synttärit, ja kaverilla oli eilen, niin kävin sitten pyytääs jos se soittais meille jotakin. Ja sitten se omistikin meille yhden biisin.. :) Se oli kivaa. Loistava äijä :)

Aapsu

Missä kävit kattoon Villeä, Painkiller?

Painkiller

Aapsu

No nyt ostin Valloittajan. Ensimmäisellä kuuntelukerralla matkailu- ja seikkailuteema ei oikein lämmittänyt. Katsotaan nyt sitten, miten mielipiteeni muuttuu, kun kuuntekukertoja tulee lisää. Ainakin levy on yhtenäinen kokonaisuus ja loppupuolelta löytyy myös muutama perinteisempi Valumon tyyliin sopiva hempeilyraita.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.