Hieman rankempia bändejä

Aloittaja medelin, helmikuu 10, 2005, 09:09:38

« edellinen - seuraava »

medelin

Tykkäileekös joku metalli- tai hevibändejä? Minkäslaisia semmoisia?

Itse pidän paljon In Flamesista ja Painista. Ruotsalaiset osaa hommansa :)
Minä tahdon paikkaan auringossa

Lerppa

In Flames on loistava! Siinä on mies joka osaa oikeasti käyttää ääntänsä! ;)
Finntroll on myös ehdottoman hyvä, kuten myös, Opeth, Moonsorrow, Sonata Arctica, Shape Of Despair, Ajattara, Amoral, Ensiferum, Nightwish, Ayreon, Dream Theater, Norther, Children Of Bodom, Rhapsody, Edguy, Thunderstone, Sentenced ja Stratovarius...
Skandeista tulee paras musiikki! 8)

Rot 'n' Troll!
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punkku


hendu

In Flames on tosi hyvä! ja sit tykkään iron maidenista tosi paljon. Teräsbetoni on ihan sika hyvä! Ja onhan niitä :D
Temosen pomppubasso

medelin

Onko se aivan tosissaan muuten tehty se Teräsbetonin "taivas lyö tulta"? Mielestäni se kuullostaa melko hassulta. Onko koko levyn sisältö samanmoista?

Laulajalla siinä on ainakin erikoinen ääni :D
Minä tahdon paikkaan auringossa

hendu

on se ihan tosissaan tehty! ja sil on hyvä ääni! sankarieviä!! JEE
 ;D
Temosen pomppubasso

hendu

Lainaaon se ihan tosissaan tehty! ja sil on hyvä ääni! sankarieviä!! JEE
;D


niin siis sankariheviä!!
Temosen pomppubasso

Lerppa

Btw. tän vuoden Tuskassa on saakelin hyvät bändit! ;) (Siis ne, jotka tähän mennessä on varmistettu.)
Onko täältä väkeä aikomassa sinne?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Kaverin kaa kyllä aateltiin, että vois joskus lähtee käymään tuolla tuska-festareilla. :) Mie vaan pikkasen, kun pelkään hieman niitä mustiin pukeutuvii himisii. Vaikka itsekkin usein pukeudun mustiin. Ja, jos en väärin muista sen olevan samaan aikaan, kuin ilosaarirock..Ja jos ilosaaressa on huiput esiintyjät, niin kyllä sinne meen heti ensimmäisenä, mutta muuten tuska on kyllä varteen otettava vaihtoehto. Kait sinne joskus kuitenkin on mentävä..;)  

amniinba.

jeah! tästä aiheesta tykkään..  :) jees no sonata, nightwish, bodom, twilightning.... OZZY... apocalyptica..ym.ym.ym.
(turmion kätilöt.. hahhahohoo..  ;D)

mutta TYPE O NEGATIVEÄ ei voita mikään koskaan. piste. (niin onko kukaan teistä edes kuullut tätä bändiä?  ::))

teräsbetoni.. siis jos se on tosissaan tehty niin niin..on se kyllä hyvä. jää päähän.. :) mutta yhen hitin bändi taitaa olla .. tai ei sitä tiijä..
tuskaan ois huippu päästä mutta raha ei riitä luultavasti- ja korvessa asuminen vaikeuttaa asiaa lisää..

elä pelekee jouhu... ;)

mustapiste

Rankempaa mitä tulee kuunneltua metallica jaa bodom...
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

jouhu

Lainaa

mutta TYPE O NEGATIVEÄ ei voita mikään koskaan. piste. (niin onko kukaan teistä edes kuullut tätä bändiä?  ::))



elä pelekee jouhu... ;)

Ollaan kaverin kaa kuunneltu tuota type o negativee. :) Onhan tuo mukavaa musaa. Nightwish, moonsorow mm. ovat rankemman musiikin hyviä...:)
Enhän mie...paljoo. ;)

emmi

ööm, mä en silleen kauheesti metallin/ hevin ystäviä oo mutta mitkä bändit nyt ees silleen luokitellaan metalliks/heviks.
no kuitennii, ei niitä nyt kuitenkaan oo kun nightwish ja metallica jossain määrin. sentencedillä on yks hyvä biisi :P ja muitakin tälläsii metalli bändei löytyy joilla on joku muutama hyvä biisi.

Type o negativeltakin oon kuullu vaan yhen biisin ja se oli ihan hyvä.(miks must tuntuu et mä oon "sanonu" ton joskus aikasemminkin  ::) )
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

#13
Type O Negative on hyvä. Biisi "I don't wanna be me", se on loistava. Sentenced on hyvä. Harmi että lopettavat.

Heh, toi Teräsbetoni. Kun kuulin ekan kerran sitä YleX:ltä, olin ihan varma et se oli joku vitsi, et YleX oli kehittäny jonkun pilabiisin. Mut ei se sit ollukaan ;D

Lerppa

Lainaamutta TYPE O NEGATIVEÄ ei voita mikään koskaan. piste. (niin onko kukaan teistä edes kuullut tätä bändiä?  ::))
Type O Negative on kyllä ehdottomasti vähintään 20:n kärjessä. Mielentilasta riippuen... My Girlfriend's Girlfriend ja Love You To Death on loistavia biisejä! ;)

Turmion Kätilöt! ;D (Teurastaja...)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.