Hieman rankempia bändejä

Aloittaja medelin, helmikuu 10, 2005, 09:09:38

« edellinen - seuraava »

jouhu

Turmion kätilöt...;D Siinä vasta bändi!! Oikeesti en hirveesti välitä. Voiko kornia liittää tähän musiikkityyliin milläänlailla?

Painkiller

Btw, Subilta tulee joka päivä musaohjelma Jukeboxi. On siinä mielessä erilainen/erikoinen ohjelma, et tulee rankkaakin musaa. Siis videoita.

Lerppa

Hmm. Tulee harmillisen aikaseen. :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Sieltä tulee kyllä aika usein hyviltä bändeiltä hyviä videoita. Kannattaa kyllä katella, jos kiinnostaa ja on subtv. :)

Painkiller

LainaaHmm. Tulee harmillisen aikaseen. :-/

Niin, totta. Useimmat on vielä koulussa/töissä.

Lerppa

Onko joku muuten nähnyt Moonsorrowia livenä lähiaikoina?
( Kiinnostaisi niitten setti, kon ovat Nosturiin tulossa.. )

jouhu

En ole viimeaikoina, mutta 2003 ilosaaressa viimeisen ja tällä hetkellä ainoan kerran nähneenä.... Setistä en muista...::) Mutta kyllä rokkas ja kovaa! (elikkäs tää on aika tarpeeton viesti)

medelin

LainaaBtw. tän vuoden Tuskassa on saakelin hyvät bändit! ;) (Siis ne, jotka tähän mennessä on varmistettu.)
Onko täältä väkeä aikomassa sinne?

Tahtoisin kovasti sinne päästä, muttamutta, alaikäisenä sitä kun ei niin vaan kaikkialle pääse vaikka kuinka tahtoisikin. Äidille kun sanoisi jo että "tuskafestari" niin olisi hän aivan kauhuissaan.

Jos sinne joskus pääsisi, niin saattaisi tulla eräänlainen joukkoonkuulumaton olotila, kun minä, värejä rakastava ihminen, pogoilisi sielä mustiinpukeutuvien seassa ^^
Minä tahdon paikkaan auringossa

JM

Hmmm.. Noh kaitpa nämä luokitellaan rankemmiksi bändeiksi. Kotiteollisuus, Nightwish, Mokoma, Metallica, Manowar.. Slayer ja Pantera on myös ihan kuunneltavaa. Ja sitte asiaan Teräsbetoni, laulaja kuulostaa siltä kuin olisi pallit ruuvipenkissä kiinni.

Lerppa

LainaaJa sitte asiaan Teräbetoni, laulaja kuulostaa siltä kuin olisi pallit ruuvipenkissä kiinni.
Hmm. Tuo on ehdottomasti mielenkiintosin vertauskuva sille oudolle äänelle mikä siitä pojasta lähtee. ;D
Joskin välillä ihan hauska kuunnella tuota, kun ne ei vaan osaa. ;D

Painkiller

Kotiteollisuus rankkaa? Se on ihan mimmien musaa ;) Tyypit tekee vaan radiosoittoon nykyään noita biisejään..tai Hynynenkö ne biisit nyt tekee. Nightwish nyt ei oo rankkaa nähnytkään.. :P

punainen

Rankka on musiikis aika subjekstiivinen käsite.Mun mielestä Björk on rankimmasta päästä musiikkia mitä oon kuullu.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Painkiller

Niin no jokainen käsittää miten käsittää, mut..

Lerppa

LainaaKotiteollisuus rankkaa? Se on ihan mimmien musaa ;) Tyypit tekee vaan radiosoittoon nykyään noita biisejään..tai Hynynenkö ne biisit nyt tekee. Nightwish nyt ei oo rankkaa nähnytkään.. :P
Nyt sie tapat mut kun tarraan kiinni tollaseen pieneen heittoon, mutta niin. :P
Kotiteollisuus on rankkaa verrattuna Nightwishiin, jota pidetään rankkana ja onhan Nw rankkaa niille, jotka muutoin kuuntelevat poprockia.
"Noh kaitpa nämä luokitellaan rankemmiksi bändeiksi."
Tässä tapauksessa sanoja varmaan muuten kuuntelee aika kevyttä musaa kun tuo on "rankemmiksi" eikä "rankoiksi".

Här sitter man på sin tro. :)

[tuuli]

välihuomautus, olen kuunnellut molempia, sekä nightwishiä että kotiteollisuutta, ja ne on kyllä aika erilaisia... eri tavalla raskaita..
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.