Michael Jackson

Aloittaja Painkiller, kesäkuu 14, 2005, 01:11:45

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Michael on siis nyt todettu syyttömäks kaikkiin syytekohtiin. Kerrankin täs maailmassa on oikeus tapahtunut!

Sellasen ihmisen kimppuun kun Jackson on niin helppo käydä..surullista. Ja yrittää rahastaa. Ja sama mies vielä yritti saada miehen telkien taakse kun vuosia sitten..iso plaah.

Michael Jackson on tehnyt niin paljon hyvää täs maailmas et kyllä sitä miestä pitäis osata edes vähän kunnioittaa. Sekä musiikki, että kaikki se hyväntekeväisyys. Ei se tietenkään tarkota etteikö mies vois olla syyllinen, eihän sitä itseasias edes voi kukaan tietää..mut mie sanon ainakin että ehdottomasti ei ole. Uskon siihen ihan 100%! Vituttaa ihmiset jotka tuomitsee Michaelin ihan suoralta kädeltä. En tiä oonko liian sinisilmänen ja haluun vaan uskoa kaikista ihmisistä hyvää (kai mä vähän semmonen olen..) mut en oo ikinä uskonu mihinkään noihin juttuihin.

Enkä mä muuten ole edes mikään fani itse..paitsi kyllä mä siitä musasta paljon tykkään..ainakin joistain biiseistä..niinko esim. Beat it, Billie Jean, Smooth Criminal, Black or white, Thriller..ei noista voi olla pitämättä, ihan mahtaviahan noi on..

Michael Jackson - King of Pop ;)

KatjaRock

heh, oikeus? on tapahtunu. ei tuossa oo ennään paljon keskustelemista, näin on tuomittu.

ihmetyttää vaan, että miten kukaan voi mittään mielipidettä oikein muodostaa ko ei oo faktoja mihinkään suuntaan. bla.
Time goes on, I wont.

punainen

Niimpä.Siis kukaan meistä tuskin oli paikan päällä silloin kun nuo asiat joista Jacksonia syytettiin tapahtuivat (jos siis tapahtuivat) Joten mistä mä voin tietää onko oikeus tapahtunut?

Sanompa vain että Jacksonista mulla on erittäin negatiivinen kuva...Ei auta vaikka äijä olisi keksinyt itse musiikin.Ja usalaisessa oikeusjärjestelmässä monet syylliset voidaan todeta syyttömiksi ja päinvastoin...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Painkiller

No mun mielipide on että oikeus on tapahtunut..että excuse me sitten vaan..unohtakaa prkl sitten.

[tuuli]

uskaltaakohan tähän enää mitään sanoa... ::) :o
allekirjoittanut

Painkiller

Lainaaei tuossa oo ennään paljon keskustelemista, näin on tuomittu.

ihmetyttää vaan, että miten kukaan voi mittään mielipidettä oikein muodostaa ko ei oo faktoja mihinkään suuntaan. bla.

No, otsikko oli Michael Jackson että kyllä siitä mun mielestäni voi keskustella, ihan niinko esim. tosta Teräsbetonista. Mä nyt kirjottelin vähän tosta oikeus-jutusta, so what.

Ja miten niin ei voi muodostaa mielipidettä vaikkei tiedä faktoja???!! Eli siis. Eikö ihminen voi uskoa Jumalaan jos ei tiedä että Jumala ihan varmasti ja oikeasti on olemassa, että se on faktaa. Ei siihen mitään faktaa tarvita että voi muodostaa mielipiteen. Ei uskonasioissa tarvita faktoja. En mä tarvi faktoja siihen jos uskon että Jackson on syytön. Enhän mä sitä voi varmaksi tietää, mutta USKON niin. Et sillai.

KatjaRock

#6
uskaltaa tietty :D

ihmiset ei riitele, asiat vaan :)


ja herranjumala, saathan sie olla mitä mieltä vaan. mutta siis. oikeus on tuominnu jacksonin syyttömäks niin sillähän ei oo mittään merkitystä että mitä mieltä siitä yleisesti ollaan.

ja tuo jumala -vertaus ontuu pahasti. uskoa saa, en mie mielestäni sitä sulta kieltänykkään? hengitä välillä ja ymmärrä että ihmiset voi olla eri mieltä.  :P
Time goes on, I wont.

KatjaRock

hmm siis.

tuohon asiaan on olemassa faktaperusteinen totuus, se joko on pedofiili tai ei ole. niin minusta siitä ei voi olla tavallaan mittään mieltä ku siihen on oikea vastauski olemassa.

niinku että 1+1 on 2, eikä oo mittään järkeä olla sitä mieltä, että se ois 3. ois voinu tietty jättää muutaman filosofian kurssin vähemmäks mutta siis niin.
Time goes on, I wont.

Painkiller

Lainaahmm siis.

tuohon asiaan on olemassa faktaperusteinen totuus, se joko on pedofiili tai ei ole. niin minusta siitä ei voi olla tavallaan mittään mieltä ku siihen on oikea vastauski olemassa.

No on siihen Jumala-asiaankin varmaan oikea vastaus olemassa. Se joko on tai ei ole. Joo mut toi homma ei yhtään kuulu tähän juttuun. Enivei.

Minen kuule hengitä olleskaan :o Ehkäpä siksi ei ainakaan nyt oo energiaa vääntää tästä asiasta. Olen hyvin, hyvin väsynyt..nukkumaan.

(Jackson ON syytön..) ;) :P

Lerppa

#9
Lainaaoikeus on tuominnu jacksonin syyttömäks niin sillähän ei oo mittään merkitystä että mitä mieltä siitä yleisesti ollaan.
Niin, mitähän väliä mielipiteillä yleensäkään on. Periaatteessa kaikki kuullut mielipiteet meidänlaisiltamme ei-vaikutusvaltaisilta on aivan turhia, mutta kuitenkin se on mielenkiintoista niitä vaihtaa ainakin omasta mielestäni. Sen takiahan tämä palstakin on. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Onhan Jacksonin kimppuun kyllä helppo käydä, mutta rikkaan miehen on myös helppo lahjoa ihmisiä puolelleen.

En uskalla sanoa siis juuta enkä jaata.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Lainaa
Niin, mitähän väliä mielipiteillä yleensäkään on. Periaatteessa kaikki kuullut mielipiteet meidänlaisiltamme ei-vaikutusvaltaisilta on aivan turhia, mutta kuitenkin se on mielenkiintoista niitä vaihtaa ainakin omasta mielestäni. Sen takiahan tämä palstakin on. :P

on toki, mielipiteitä pitääki vaihtaa. suokaa mullekki se jooko :D
Time goes on, I wont.

[tuuli]

jea kyllä mäkin olen vähän sillä linjoilla ollut koko ajan, että jackson on syytön.. tai että se rakenteli ne härdellit lapsille vain puhtaasta rakkaudesta lapsia kohtaan, eikä niinkään minään ansana. mutta musta on kyllä todella hyvä että tähän asiaan tartuttiin! ehdottomasti jos hiukankaan alkaa epäilyttää että joku ihminen saattaisi käyttää lapsia hyväksi, niin siihen pitää saman tien puuttua! musta se on vaan kaikkein järkyttävin rikos mitä on! .. niin että ihan hyvä että kuitenki kävivät sen äijän kimppuun, koska se oli.. epäilyttävää.... ;)

hahhah..!
allekirjoittanut

eric

Michael on kova jätkä, ja syytön tietenkin. tyhmät jenkit taas sekoilee ja juoksee rahan perässä.
tsekkaa huippubändini velderado
http://www.kolumbus.fi/eric.moonwalk

Lerppa

http://www.mjni.com/support/pledge.aspx

Täällä voi osoittaa tukevansa Jacksonia. Löysin YleXin formulta moisen linkin..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.