apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

Riitu

 elikkä mitä kuuntelette apulannan jälkeen? tai siis paras bändi jos apista ei lasketa mukaan? ??? mulla on kai him,cmx,tehis ja yö ;D
turvallista matkaa helvettiin..

vik

kärjen muodostavat AL, TS, MKKK, Manic Street Preachers, The White Stripes, Weezer, Ismo Alanko Säätiö, Inis, Muse ja vaikkapa vielä Oasis.
onhan niitä silti vaikka mitä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


JenniThaApisFAni

hmm....pitää oikee miettii mitä mä kuuntelen....aika paljon kaikkee...kuuntelen niin paljon radioo et tulee kuunneltu vähä kaikkee sekasi....mut jos pitäis sanoo joitain ni fintelligens, avain, Ja Rule.......kuuntelen aika paljon rappii apualannan ohella..... :o aika outoo tiiän....
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

salzaliini*

mulla o tää apulanta ykköne ja sit radio [suomipop] sit o avain,emmi,ismo alanko... vähä sekavaa.. pääasia että ite tykkään....! :) him on kans aika kova sana..

Panksu

Sekalaista lähinnä. Tehosekoitinta, Eminemiä ja Ripsipiirakkaa lähinnä, konella ollessa Evanescencea. Bring me to life rulettaa.  :) Ja yleensäkin mitä radiosta tulee.
älä sano aina mitä tiedät mutta tiedä aina mitä sanot.

Kata

HIMiä mä oon aina rakastanu ihan niiden ekasta levystä asti, joka on muuten paras levy Love Metalin kanssa. Sain niiden nimmarit sillon joskus viime kuun lopussa Helsingissä. Sain jopa jutella pikkasen Migen kanssa ;D Se oli mun tähänastisen elämän kohokohta. No ehkei kumminkaan ;)

Ja muita bändejä mistä tykkään on mm. The 69 Eyes, Nirvana, Metallica, Puddle of Mudd, Linkin Park, Kent, Junior Senior... Kyllähän niitä on monia tosi hyviä. Paitsi mulla on joku ihmeellinen asennevamma nykyisiä jenkkibändejä kohtaan lukuunottamatta noita muutamaa mitä tossa edellä nyt mainittiin.

Silti_Onnellinen

APULANNAN lisäksi...
Tehis
Weezer
No Shame
Him
Inis
Technicolour-->Jimi
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Lerppa

Iron Maiden,  Mike Oldfield, Cmx, Yup, Tehosekoitin, Oasis, Shadows, Beatles, Weezer, Simon & Garlfunkel, Jimi Hendrix, Eric Clapton, Trio Niskalaukaus, Him,  Apocalyptica, Rammstein, Metallica, Led Zeppelin, Yö, Nirvana, Bob Marley, Nightwish, Bonnie Tyler, Rauli Badding Somerjoki, Denigrate, Juice Leskinen, The 69 Eyes...
Jotain tommosta joo suunnilleen :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Niina-Maria

Kauheen vaikee vastata tähän, kun musta tuntuu että mun lempibändit vaihtelee mielialan mukaan. Mutta jos pitää jotain sanoo niin, kuuntelussa on mm. nirvana, metallica, zen café, Audio Bullys, jne....vaikea sanoa joitakin tiettyjä, kun joskus esim. metallica voi tökkiä ja joskus se taas on huikeeta...
ota nyt tästäkin selvää....
Mä haluun lentää aurinkoon...

Satu_

no mä kuuntelen kaikkee tosi sekalaista... mm. system of a down, tehosekoitin, avain, nirvana, eminem... mut apis on kyl ykkönen ;)

JenniThaApisFAni

juu mäki kuuntelen muute tota system of a downii=) helvetin hyvä bändi!! ja sit toi evanescence on hyvä!!
satu muute hei mistä sä oot?
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

-Poison-

HIM on mahtava, juu ja denigrate... Juu, lerpan riemuks, ku se tossa vieressä kyttää ni Weezer ;)  sitten tehari, the 69 eyes ja Children of Bodom joskus toisinaan YUP =)

rautalintu

Tällä hetkellä parhaita:
Zen café, Weezer, Inis, Killer, Him, Oasis, Olavi Uusivirta, Maija Vilkkumaa, Yö ja jostain täysin käsittämättömästä syystä pidän Gimmelin Jokotai biisistä!?! Olenkohan menettämässä järkeni lopullisesti?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

tea

Tehosekoitin, CMX, Foo fighters, BEATLES, No doubt(vanhempi tuotanto, EI nää uudet...) Ultra Bra, Nirvana, Rauli Badding Somerjoki ja monet muut on hienoja bändejä, mutta apulanta on silti mun mielestä paras!

henna03

negative, technicolour, tyrävyö, sr-71, linkin park, mew, ripsipiirakka, good charlotte, blink 182.. onhan niitä :)



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.