apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

hyppis

muut lempibändit: tehis,donkkarit, tyrävyö ja juustarit joskus  ;D

piksi

Apulannan lisäksi hyviä ovat Oasis, Greenday, muutama kpl Kornilta, muutama S.O.A.D:ilta. Tehosekoittimellakin yksi hyvä kappale, Don Huonoilla muutamia.
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

taika^^

hmm.. varmaan dimmu, sinergy, bodom, vanha amo, vanha sentenced, vanha mayheim, cmx, kapteeni ä-ni, jukka poika "pändit" ja sitte soul captain band.. jne. tossa oli jotai ei läheskää kaikki ja tietenkin tärkein unohtu :D system of a down
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

Yame

Höm... nyt tällä hetkellä Apiksen jälkeen tulee Neljä Ruusua, Ismo Alanko ja Tehosekoitin.. Mä luotan suomalaiseen musaan  ;D Joulun jälkeen mukaan tulee kaikkea muutakin kun saan levyjä lahjaksi...  :D
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

mustapiste

no sieltähän tulee apulannan jälkeen hyviä bändejä jota tulee kuunneltua: sex pistols, ramones, green day, bitch alert, hole, guns and roses, metallica...
siinä muutamia.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

allekirjoittanut

punainen

Jaa olenkohan minä tänne vielä ees vastannu?  ::) Tuukan haaviin saamisesta mä oon täällä ainakin vatvonu... ;)

The Smashing Punmpkins,Tehosekoitin,Tomi Rautiainen & Trio Niskalaukaus,Nightwish, Korn,Nirvana,Hole,Rammstein,Björk,Ramones, Negative,Zen Cafe...+ kavereiden bändit!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Incision

good charlotte, hoobastank, marilyn manson, green day.. noita kaikista eniten ja niiden jälkeen sitten sekalaisia levyjä mitä hyllystä löytyy. apulanta on silti ykkönen.

[tuuli]

Lainaagood charlotte, hoobastank, marilyn manson, green day.. noita kaikista eniten ja niiden jälkeen sitten sekalaisia levyjä mitä hyllystä löytyy. apulanta on silti ykkönen.

ohoo, uusi ihminen tullut joukkoon.
allekirjoittanut

matonen

Mul ei oo apiksen jälkeen mitään selkeää suosikkia. Tulee kuunneltuu vähän kaikkee; CMX, Coldplay, Green Day, Incubus, R.E.M., Terapia ja siteen tietenki Leevi and the leavings! ;) Melkeen kaikki musa menee ja kuuntelen mielelläni sellasii bändejä joista en oo välttämättä ennen kuullukkaa.

[tuuli]

hei onko kukaan kuullut sellaista kappaletta kuin narcotic? ja kenen se on? siinä lauletaan jotain.. ''don you ever let me down''.. joku siirappi.. mä haluisin tietää kuka on alkuperäinen esittäjä.
allekirjoittanut

Chibi

Mun lempibändejä Apulannan jälkeen ovat HIM ja Sonata Arctica.
Kyllä sitä muutakin kuuntelee, ja joillakin on jotain satunnaisia ihan  huippuja biisejä. Eikä mun edes tarvitse ostaa Himin levyjä, kun sisko ostaa ne. ;D
Kaiken jälkeenkin vaikka nään mitä teen juoksen taas tanssien miinakentälle.

Lerppa

LainaaIron Maiden,  Mike Oldfield, Cmx, Yup, Tehosekoitin, Oasis, Shadows, Beatles, Weezer, Simon & Garlfunkel, Jimi Hendrix, Eric Clapton, Trio Niskalaukaus, Him,  Apocalyptica, Rammstein, Metallica, Led Zeppelin, Yö, Nirvana, Bob Marley, Nightwish, Bonnie Tyler, Rauli Badding Somerjoki, Denigrate, Juice Leskinen, The 69 Eyes...
Jotain tommosta joo suunnilleen :)
Taitaa olla syytä jo hiukka päivittää. ;D Tuo on pistetty kohta jo kaks vuotta sitten... Eli tällä hetkellä tulee suurimmaksi osaksi tällaista kuunneltua:
Finntroll, In Flames, Ayreon, Norther, Moonsorrow, Dream Theater, Shape Of Despair, Ensiferum, Ajattara, Nightwish, Kaj Chydenius, Johann Sebastian Bach, Apulanta, Sonata Arctica, Rhapsody, Opeth, Edguy, Amoral, The Kovenant, Guns N' Roses, Thunderstone, Sentenced, Sethery, Type O Negative...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Lainaa
Taitaa olla syytä jo hiukka päivittää. ;D Tuo on pistetty kohta jo kaks vuotta sitten... Eli tällä hetkellä tulee suurimmaksi osaksi tällaista kuunneltua:
Finntroll, In Flames, Ayreon, Norther, Moonsorrow, Dream Theater, Shape Of Despair, Ensiferum, Ajattara, Nightwish, Kaj Chydenius, Johann Sebastian Bach, Apulanta, Sonata Arctica, Rhapsody, Opeth, Edguy, Amoral, The Kovenant, Guns N' Roses, Thunderstone, Sentenced, Sethery, Type O Negative...

ei bach ei ei ei!!   :D ei siis mitenkään klassista musiikkia halveksuen, mut voi että mä inhoon soittaa bachia!  ;D ne kappaleet on aina just niin etydimäisiä ja sellasiaa. aargh! juu, älä ota tätä loukkauksena, mut mä kuulun enempi sit sinne mozartin kannattajiin.  :D tarkoitukseni ei ole väittää vastaan, tai käännyttää.
allekirjoittanut

[tuuli]

muuten, kerronpa nyt taas tapani mukaan yhen hyvän vitsin tähän väliin. saa nauraa, mut ei kannata!  :D

mikä ei kuulu joukkoon?

johan ludvig runeberg
johann sebastian bach
johan nyt on markkinat

;D :D ;D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.