apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Empä nähnyt, mitä siellä tapahtui?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

ainiin, W-tyyli, tosiaan...siellähän vieraili ystävämme Toni Wirtanen, tosin hän oli hyvin vaitonainen koko ohjelman ajan  ;D

siis, niille jotka ei katsoneet; Tonille "annettiin" liikaa rauhoittavia ja se nukku koko show ajan  ;D...siis se oli semmonen vitsi, liittyen siihen ku poliisit oli sillo antanu niille joillekin pakolaisille niit rauhottavii
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Niimpä niin. Hän ei siis puhunut mitään paljoakaan?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

eipä juuri, aika hiljaista poikaa se oli ja nukku siin nojatuolilla  :)... joten sinänsä et missannut mitään jos et sitä nähnyt

mä en kyl kattonu ohjelmaa ihan alusta, joten voi olla et siin oli jotain...katsoiko joku muu sen alun?

jouhu

Se w- tyyli oli kyllä aika siisti.  ;D Mä meinasin laittaa jollekkin muulle kanavalle, mutta, kun älysin, että Toni on siinä niin ihan innoissanihan minä olin siitä! No, siinä alussa siinä oli jotain, että ne halus sen tonin sinne ohjelmaan, mutta toni ei niin kuin olis halunnu tulla sinne. Sitten ne kävi leikisti piikittämässä toniin jollain rauhoittavilla, että ne sais tonin sinne. No, kun varsinaisen ohjelman alkuun ei ollu paljoo aikaa ja toni ei meinannu niin kun herätä ollenkaan...sitten ne laitto sen silleen sinne... Se oli kyllä huippu, kun se yks tyyppi kansto tonin hartoilla sisään.
*wirn* ;D

*tuuli

ja ne pisti tonin pyörätuoliin ja mustan liinan päälle. että se oli luttana!  ;D  

Wirtabiuha

Haa! kolmas syy repeillä loppuvuos  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

en mäkään yleensä W-tyyliä katso, mut ku huomasin et Toni tosiaankin oli siel ni aloin seuraamaan...siin lopus oli kyl hjyvä se kun ne pisti sen liinan Tonin päälle  :) hjassu juttu

virtahepo

Olenko minä outo kun en seuraa suuresti tv-ohjelmia??

rautalintu

Wirtabiuha, sullahan sitten tulee olemaan hauska loppuvuosi. Ja muista, nauru pidentää ikää. Siis naurakaamme kaikki 8)

KristalliEnkeli

virtahepo --> et sä outo oo, mut esim. mun elämäs TV:llä on suuri merkitys, koska mun elämä on niin kuivaa muuten. mut onnex on myös netti. en tänään oo kattonu TV:tä yhtään, koska oon ollu vaan netin ääres, paitsi et kylhä mä kävin kaupas...mut siis joo, niin, et ole outo

rautalintu

Joidenkin koko elämän sisältö on televisio ja netti. Kuten esimerkiksi minun.
Ja sitten toi Lanta.

Wirtabiuha

No mä en myöskään kato telkkaria paljon yhtään koska en vaan ehi... siis aina kun eksyn himaan niin hoidan eläimet ja kuolen sänkyyn... ja käyn netissä... :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

mä pyrin antamaan yhdelle päivälle tilaa harrastuksille (jos niitä silloin on), koululle (läksyt kokeet lukuuntottaen) ja sit tietty netille ja tv:lle.

Ronjaronjanen

Ei telskusta tule enää paljoakaan hyviä ohjelmia. Mieluummin roikun vaikka netissä.

Entäs jos Temonen ei suostu tulemaan levyraatiin vaikka kuinka laittaisi palautetta..eikai niitä vieraita sinne väkivalloin pakoteta. luulisin  ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.