apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

virtahepo

No sit..Lähetetään itse herra Temoselle uhkauskirjeitä..

Lerppa

Niin sitä mäkin tässä olen vähän kelaillut, että ehkäpä ei tätä muusikko-ohjaajaa välttämättä kiinnosta kiireiseen aikatauluunsa tehdä tilaa...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

virtahepo

Wirtabiuha

Loistava asenne! Ja Temonen tykkää!  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Wirtabiuha

Sitäpaisti sitten Jos se ei suosti niin syötetään sille aruhottavia ja unilääkkeitä ja raahataan se paikalle niin sillä se menee... Puhumaan se ei varmaankaan heti pysty mutta....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Alkaa mennä jo väkivaltaiseksi... ;D

virtahepo

Höpsis..Ei mitään tuollaista. Soitetaan sille vaan ja sanotaan että meillä on sen kissa panttivankina mtv3:n studiolla.

Lerppa

Onko sillä kissa? ;D
Mut se olis kyl ilkee temppu juksata niin, mä ainakin menisin ihan hätään jos mun Pilvi-poju kidnapattaisiin  :'(  :-/  >:(

;D ;D ;D ;D ;D

salza*

no voishan siltä tuukalta keikan jälkee kysästä siitä et tykkäiskö se mennä levyraatii ja sitte hirveesti puhua sitä ympäri.. ;)

*tuuli

vedoten siihen että täällä on ainakin kymmenen ( ? ) ihmistä jotka haluaa sen sinne.

kun mun kaverin tädin mieheltä (atso almila) oli kysytty haluaisko se levyraatiin - tekstiviestillä - niin se oli vaan kieltäytyny ja siinä se. eli jos ne vieraat sanoo ei niin ei niitä sitten sinne oteta.

mutta kyllä mä luulisin et tuukka lvoisi vaikka lähteä, jos hänellä aikaa olisi.

mikään ei ole koskaan liian väkivaltaista!  :D

Ronjaronjanen

Sitäpaistia ja aruhottavia *wirn* eiku oikeesti Wirtabiuha hauskat kirjotusvirheet piristää vaan päivää  ;D ;D

Voi olla liian väkivaltainen. Ei saa satuttaa toisia..
Mutta kiusata voi ihan pikkusen.

Tuukka ei kyllä yleensä ole telskussa missään jutussa, joten luulen että se ei läheskään välttämättä haluaisi levyraatiin, mutta mistäs minä tiedän.

Wirtabiuha

No toi kirjotusvirhe on hiano, mä kyllä huomasin sen ja yritin korjata eilen... Kone meni kunnon *piip*tilttiin... pöhpöh!
Kissa? ei sillä voi olla kissaa... Mutta Tonillahan on se Jori koiransa (voidaan miettiä onko Jori parempi nimi kuin Tepi...) siis kissan puutteessa kidnappaamme Jorin ja luovutamme sen Temosta vastaan? niin se ei vahingoita suoraan Tuukkaa itseään ja se ei suutu meille!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

virtahepo

Ei mulla kuulkaas oo mitää hajua et onko tuukalla kissaa..Mut voidaanhan me uskotella sille et se omistaa kissan.. ;D

Lerppa

Tulee aina välillä pakosti mieleen että mahtaa olla Temosella ja kumppaneilla hauskaa jos ne joskus eksyy tänne ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.