apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

*tuuli

kyllä mun täytyy tunnustaa että mä olen tuukka...!

no ei... ei nyt sentään.  ;) toi koiruli suunnitelma oli hyvä. eli eikun toimiin!  :) :D

Lerppa

Hei älä aiheuta sydäreitä! Ilkiö....  ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

Lerppa-> sooooriiii....Katja alotti....

Vilkku

Tuuli ei voi olla Tuukka kun se on toi B_T. Emmi on meidän ykkösfani ja Häirikkö roudari. On kyllä tainnut roudata itsensä taas jonnekin kun ei ole näkynyt.
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

ton jori-koiran kiinniottamiseksi olis ainaski yks suunnitelma, eli asetutaan kaikki Tonin asuinseudun nurkille, siis ei kaikki samaan paikkaan vaan jokaiselle oma katu. sit vaan venataan et Toni tulee koirulinsa kans lenkille ja ei muuta kuin koira kiinni ja menoks... :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Vilkku

Entä jos koiraa ulkoiluttaa joku tuntematon kiertueen ajan ;)
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

jos joku vieras sitä ulkoiluttaa ni Jori-koiran tunnistaminen ainakin vaikeutuu mun osalta, koska mul ei oo aavistustakaan et minkä rotuinen ja värinen tämä meidän Jorimme on(?)...Siis ku Toninhan aina tunnistaa, mut Jori-koiraapa ei (en ainakaan mä, vielä)   ;D

jouhu

Niin, toi on pikkasen vaikeempi homma, jos Joria ulkoiluttaa joku muu.... ::) *miettii*
Sitä paitsi miten saataisiin se Jori siltä ulkoiluttajalta? Kai se rupeis riehumaan, että mitäs te nyt mun koiralle teette?.....(?) Tai, hei! Otetaan Toni mukaan juoneen.....(!) Toni vois antaa meille "lainaan" Jorin ja Toni menis sanoo tuukalle, että mun koira on siepattu, ja siitä sitten lähtis jotenkin muuten kehkeytymään tää...juttu...

virtahepo

Miks ei samantien sit sanota tonille et yllyttää tuukan levyraatiin..?

*tuuli

toni ja tuukka on kuitenkin semmoset sydän ystävät että jos tuukka ei levyraatiin halua niin tonikaan ei halua häntä sinne... tai siis ei halua yllyttää.... ;D

KristalliEnkeli

nää meidän suunnitelmat menee koko ajan yhä vain oudoimmiksi :) loppuenlopuksi meillä on varmaan kaikki Apulannan jäsenet ja Jori-koira sekä, se Tuukan olematon kissa kidnapattuina ja sidottuina jonkun kellarissa... ;D ainiin ja sit viel se tuntematon Jori-koiran ulkoiluttaja

Lerppa

Mutta ajatelkaas sitä viatonta Jori-hauvan ulkoiluttajaa, jos se on palkattu "kirtue-kusettaja" ( ;D ) niin se saa potkut varmasti pestistään jos sen ulkoilutuksen aikana Jori kidnapataan..  :-/

öh...  ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Nää on kyllä kiehtovia nää meidän jutut!  ;D
No, ainakin pysyis pikkanen jännitys päällä, jos toni tulis peneen kepposeen mukaan, mutta toi on kyllä hyvä pointti, että ei se toni varmaan tuukkaa haluu tuollee juksata.

*tuuli

pääasiahan on että syntyy keskustelua, oli se sitten outoa tai ei.  ;)

ei kai se anonyymi koiranulkoiluttaja mitään sakkoja tai potkuja tule saamaan, jos me sitten kiltisti kerromme koko suunnitelman tonille.

rautalintu

Mie nauroin viisi minuuttia teidän jutuille.
Onkohan Jori enää edes hengissä. Kun sehän oli aika vanha joskus kauan sitten kai??
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.