apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Är... oon tuijottanu tv:tä tässä pitkin iltaa.. mutta miksen mä koskaan kato oikeeta kanavaa.. liian monta kertaa mennyt jo ohi tollaset...  :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Lerppa

Ainiin, onko siitä tulossa uusintaa? *toiveikas virne naamallaan* ;)
tuskimpa varmaan.. kunhan vain elättelen turhia toiveita :)

Ronjaronjanen

Kävin tossa ajan kuluksi tiiraamassa tuolta kakkosen sivuilta niin ei siellä puhuttu mitään että uusisivat..*niisk* multakin jäi näkemättä   :'(

jouhu

Mä en oo nähny enkä kuullu mitään tosta! *niisk*  :'(
Voi, kökkö tätä maailmaa! Kertokaa sitten tulevista ohjelmista etukäteen täällä, jos tiedätte jonkun apislaisen olevan jossain ohjelmassa.

virtahepo

hmm..mä missasin tuukan >:( Mut kuitenki näin tiktakin :'(

KristalliEnkeli

voi teitä reppanoita, mä taidan olla ainoo joka näki sen...mut älkää surko, ette te kauhiasti mitn menettänyt, paitsi Tuukan näkemisen <-- eli sen tärkeimmän :( / :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

virtahepo

Hyvin sanottu KristalliEnkeli.. Ette menettäny mitään paitsi KAIKEN.

jouhu

No, mutta kristallienkeli kerroppa mitä se tuukka? Voi, sua kristalliprinsessaa, kun oot onnellinen...taisit olla ainut joka näki tuukan. Mä katoin sitä ohjelmaa, mutta kanava oli jossain muualla, kuin kakkosella sillo, kun tuukka oli siellä.  :'(

KristalliEnkeli

Tuukka kerto joitain juttuu siit kuvaussessiosta sieltä pakolaiskeskuksesta. Ja sanoi, että reissu oli todella raskas varsinkin kotiin saapuessa, kun tajusi homman vakavuuden ja sen ettei niillä pakolaisilla ole puhdasta vettä ja ruokaa tarjolla jne. Temosella oli oikein puku päällä ja hän oli erittäin asiallinen, vaikkakin hieman ujon oloinen... Haastattelun jälkeen Apiksella oli keikka jossain, joten Tuukka lähti sinne heti haastattelun päätyttyä...ei sen kummempaa :)

Lerppa

Vai sellasta :)
Olis ollu kiva nähdä.. muttanoh.. ei kaikkea voi valitettavasti saada  :-/ ;D

KristalliEnkeli

niin, eikös sitä ole sanontakin että "kaikkea ei kukaan saa, jokainen vain vähäsen"... ;D

Lerppa

Joo on kai joku tollanen, muistaisin kuulleeni joskus :)

jouhu

Juu, juu! Kaikkea ei voi saada... ::)

KristalliEnkeli

Wirtabiuha

No  höh! Mä oli kyllä luxus lomalla... ois pitäny tuijottaa telkkaria enemmän kylpylässä lillumisen, biljardin pelaamisen ja ratsatamisen sijasta (sori, oli ihan pakko *hihittelee julmasti*) Eikun joo, mulla oli hauskaa!

No kysykö joku pakkahuoneella Tonilta koirasta?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.