Oranki!

Aloittaja Lerppa, huhtikuu 04, 2005, 11:50:35

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Olisi kiva tietää ihmisten mielipiteitä tuosta bändistä.
Ainakin Painkillerin olen huomannut moisesta pitävän... ;)
Itselleni tulee vain aina pakosti mieleen Apulanta alkuaikoina kera paremman soittotaidon. :P

Jos ette ole moista koskaan kuulleet, niin eiköhän täältä löydy jotain näytteitä: http://www.oranki.com
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

Hyvä Lerppa ;) No täytyyhän mun nyt vähän yrittää mainostaa.. ;)

Ja kaikki menee kipinkapin tilaamaan Surupäiväkirja-ep:n, NYT!! ;D Ihan tosissaan, jätkät tekee hienoo hommaa, loistavaa musaa. Apulanta-vertauksia ovat saaneet jonkun verran mutta kyllä niiltä ihan omaa juttua pukkaa, varsinkin uudet biisit on loistavia ja kehitystä tapahtuu kokoajan.

puska

Hyvää musiikkia, mutta jotenkin tykään bändeistä joilla on aina törkeän oma hyvä juttu. Onkohan noilla pojilla se vielä vähän hakusessa?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

No kyllä niillä ihan omaa juttua on!! Itseasiassa nää Apulanta-vertaukset on tosi ärsyttäviä, koska esim. tää uusin ep ei mun mielestä ainakaan muistuta Apulantaa ja se, että Mikko ei edes itse kuuntele Apulantaa, ei taida omistaa yhtään levyäkään, niin sikälikin se on aika hassua.. (Siis Mikko tekee biisit) Kannattaa tutustua bändiin ennenkuin tekee johtopäätöksiä, suuntaan tai toiseen. Anteeks jos käyn vähän liian innokkaasti kiinni, mutta myönnettäköön että katson asiaa hyvinkin puolueellisesta näkökulmasta :P Anyways.

Wirtis

Pitääkö sitä tutustua bändin taustoihin että voi sanoa miltä se kuulostaa...?
  Mä diggaan kyllä oikein kovasti :P Surupäiväkirja on ihan laatu. Mielesi Orja on kovin kovin hyvä.

Painkiller

LainaaPitääkö sitä tutustua bändin taustoihin että voi sanoa miltä se kuulostaa...?

Ööh..nyt ei ymmärrä. Taustoihin? En oo tuommoista väittänyt. Siis sanoin että kannattaa tutustua bändiin, ja vielä ihan yleisesti. Siis ihan kuule kuunnella sitä mussiikkia.. Jees miun on ehkä parempi olla ottamatta kantaa tähän sitten.

Maikki

Ihan kivalta se kuulostaa, mitä nyt joskus kuuntelin vähän.

Minäkin tuohon bändiin tykästyin. Terolta juuri pari ep:tä tilasin, kun kolmisen biisiä kuulin.
Ensin ajattelin tilata ihan vain kannatuksen vuoksi, kun pieniä bändejä pitää aina kannattaa, jos edes pienesti tykkää.
Kyllä mää luulen että pojista tulee vielä jotain suurta ja heistä kuulemme vielä.

maijja

tulin vain vierailulle ja sanomaan että orankilla on ensi viikoiksi viisi keikkaa sovittunna ympäriämpäri hellsinkiä. Tulkkaa ihmeessä mukkaan.
Sisällä syntyy syöpä.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.