Leevi and The Leavings

Aloittaja Silti_Onnellinen, elokuu 31, 2003, 06:51:13

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

aika kamalaa...
ne on tehny hyvää musaa kauan. Se on kunnioitettavaa.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salza*

se o just semmosta autossa kuunneltavaa musiikkia.. ku porukat [erityisesti isä] ei lämpene toho lantaan.. :(

vik

Kauhean paljon nuita musiikin suurmiehiä nyt jotenkin tuntuu kuolevan.

Joey Ramone, Joe Strummer, Gösta...

nojoo.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


KatjaRock

LainaaKauhean paljon nuita musiikin suurmiehiä nyt jotenkin tuntuu kuolevan.

Joey Ramone, Joe Strummer, Gösta...

nojoo.

haha !!!  

minusta leevi and the leavings on tehny huonoa musiikkia kauan  ::)
Time goes on, I wont.

Silti_Onnellinen

jokaisella oma mielipide, mutta sulla tais olla huono päivä Katja.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

vik

Lainaa

haha !!!  

minusta leevi and the leavings on tehny huonoa musiikkia kauan  ::)

no ähä. en minä väittänyt että henkilökohtaisesti arvostan välttämättä yhtäkään noista mitenkään korkeimmalle tasolle, kunhan totesin havainnon jonka olen tehnyt. nii.  :)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


KatjaRock

Lainaajokaisella oma mielipide, mutta sulla tais olla huono päivä Katja.


Miten niin huono päovä?  ??? heh, oikeasti, miten niin? Mulla oli eilen helvetin hyvä päivä, samoin nyt - ihan mielettömän hyvä olla.  :)
Time goes on, I wont.

Vilkku


Minä oon aina tykänny Leeveistä :)

En sillai tykkäämällä tykänny [selkeä ilmaisu, eikö totta] mut jotenki se on semmosta yksinkertaisen hauskaa. Ja sisältää aika paljon elämän tosiasioita.

Se oli kornia, kun Göstan muisto-ohjelmassa kuunneltiin niitä vanhoja haastiksia, ni mies siellä sanoi, että kun kuolee, hän ei halua että häntä muistellaan millään tavalla. Arvasikohan, että lause kuultaisiin muisto-ohjelmassaan :)

Minä itkin, kun toimittaja sanoi siinä lopussa, että kiitos Gösta, ja hyvästi. En tiiä miksi, mutta hetken itkin ja menin sitten nukkumaan.
[ -You should see my scars- ]

Riitu

harmittaa.. tykkäsin hirveesti.. nyt vaan niitä levyjä kuuntelemaan mitkä omistan..  :P
turvallista matkaa helvettiin..

rautalintu

Kuinka moni täällä muuten omistaa jonkun Leevi-levyn? Moni. Itselläni on neljä levyä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

vik

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Silti_Onnellinen

Lainaa


Miten niin huono päovä?  ??? heh, oikeasti, miten niin? Mulla oli eilen helvetin hyvä päivä, samoin nyt - ihan mielettömän hyvä olla.  :)

ei sitten.mistä mä voisin sen tietää.ihan sama oliko hyvä vai huono.kunhan sanoin.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

En erityisemmin pidä kyseisestä bändistä, mutta kyllä se menee jos tulee radiosta.

KatjaRock

Ei mulla ole levyjä ja voisin kuvitella vaihtavani radiokanavaaki jos Leevi and The Leavings soi.  :P
Time goes on, I wont.

*tuuli

mun mielestä huonoo ja tylsää musaa... :P sillä Göstalla vai mikä onkaan on/oli ihan sairrraaan tylsä ääni ja ne sanat on semmosia irstaita... yöh! ei jaksa....



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.