Leevi and The Leavings

Aloittaja Silti_Onnellinen, elokuu 31, 2003, 06:51:13

« edellinen - seuraava »

puska

Mun mielestä siinä levyllä on liian paljon sitä Hannu Sallista. En oikeen diggaa siitä. Mutta muuten ihan hyvä. Sipen oma rykaisy on hauska. Mutta tuon levyn sanoituksiin minä en oikein ole päässyt sisälle. Monissa biiseissä ne on jotenkin mielestäni kummallisia. Eivät oikein iske minuun. Poikkeavat aika paljon Apulannasta.

Mutta asiasta toiseen. Kuuntelen tässä juuri Ismo Alankoa. Aivan mahtava äijä. Sillä on ainakin sanottavaa. "Mä liisteröidyn valheisiin. Olen tavallinen ihminen, monikulmainen... On romanttista murjottaa..."
Mua joskus vaan niin vituttaa semmoset ihmiset, jotka kuuntelee vaan jotain euro-paskaa, eivätkä ymmärrä musiikista mitään. Miten joku ei saa samanlaista fiilistä MUSIIKISTA* kuin minä. Ja sitten nuo vitun "mä rakastan sua, tanssithan kanssani aamuun asti" –paskat. Keksisivät jotain uutta. Saamari. On kuultu jokainen "uusi" biisi jo ihan tarpeeksi monta kertaa. Onko ihmisten mielikuvitus ja luovuus päässyt jo näin ruostumaan. Pahalta näyttää...

*=aito, tunteikas Suomi-rock/punk

Ps. Nyt kyllä kuulostan erittäin paljon uskovaiselta seurakuntanuorelta :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Kyllä biisissä pitää olla semmosta jotain mitä joutuu miettimään ja mitä voi ajatella useammalta eri kantilta... Ja vertauskuvista minätykkään, tai noh, veratuskuvakin on subjektiivinen käsite mutta semmoset "kauneus on neula ilmapalloon" - jutut on hienoja.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mustakin biiseissä pitää olla sellasta joka pistää miettimään koko päiväksi sen tarkoitusta...

iinuu

leevi and the leavingsin musa on hyvää. (: keskiviikko on paras levy. ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.