Gimmelit vituttaa!

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 12, 2002, 10:51:23

« edellinen - seuraava »

Pirun_morsian

Siis mua alkaa todellaki kyrpii toi Gimmel-touhu.Se on niin ylikaupallista kun voi olla. Ja sit ne muijat kehtaa väittää et se on niitten "oma juttu". Ne ei saa ite päättää mitä ne laittaa päälle, miten ne meikkaa, miten ne tanssii, mitä ne vastaa haastatteluissa jne... aika nöyrää
Ja sit ne ei osaa laulaa vaan niitten ääni muutetaan satojen laitteiden avulla, eikä ne edes tee biisejä, vaan taustalla hyörii "shit music only"-tuottajat. Ja sitten puhutaan hyvän kaverihengen puolesta, kun ollaan tunnettu hikiset kaks kuukautta. Tulee mieleen tää vuosien takainen "friendship never ends"-meininki...
Ja sit tota stanan gimmelii tulee tuutin täydeltä ja pikku gimmat on innoissaan... prkl!
APULANNASSA ON MUNAA!!!  ;)

wicked.

a) ihan yhtä koottu se on kuin muutkin levy-yhtiöiden väsäämät, ainoona erona on se että nämä sai heti alussa suberjulkisuutta jne jne.
b) mistä sinä tiedät osaako ne laulaa?
c) niiden biisi on tyhmä.

2 + 2 = 5

a)kyllä ne osaa musta laulaa
b)ei sen ole väliä, vaikka bändi oliski tuote tai tuotettu (mietitäänhän nyt, jos bändiltä tulee paljon sinkkuja, paitoja, pipoja, pinssejä, rintanappeja, videoita, kirjaa,etc. niin voi sitä sanoa mun mielestä tuotteeksi tai ainakin jonkinlaiseksi ulkomusiikilliseksi tuotteistamiseksi. ja noiden lisäksi onhan se apulanta logo aika tunnettu "brändi" suomen musiikkiskenessä)
c)n.k.o.t.b, bsb, five, westlife, spice girls ja GIMMEL... (aika looginen jatko)
d)varmaan se on niiden tyttöjen juttu, siks kai ne meni siihen ohjelmaan, et saa olla yhtyeessä (itte on varmaan aika paha alkaa tollasta poppiryhmää kasata ja niitä biisejä tehdä jos osaa vaan laulaa ja heiluttaa bebaa) niillä on varmaan jotkin unelmat toteutuneet, eiks se ole ihan kivaa?
e)max martin ja jepet on ainaski bon jovin taustalla näinä päivinä, ja bongiovin pitäis olla rock.

mut onhan se gimmel paskaa musiikkia, ei mun makuun, jostakusta on varmasti apulanta aika hirveetä ja toni vaan pelkkä luuseripunkkari jollon liikaa rahaa. ja sipe ku ajaa ralliaki. tuukkaki on ku joku 15-skeittarijannu, vanha mies!!

älkää ottako hernettä nenään, mulla on ollut huono päivä. tähän sitten sen purin. mä olen jo nytte unohtanut noi alkupään argumenttini. apulanta rokkaa mut aina.

Tiia

Nohh.. muistetaanpas aina se, että jostain jokaisen on rahaa saatava, pikkutytöille tuo on varsin turvallinen faneilujuttu (äitinä ennemmin ostaisin Gimmeliä lapsille kuin jotain Slipknottia) ja jos joku noinkin yksinkertainen asia saa jonkun hyvälle mielelle, niin sehän on vaan positiivista.

Jep jep, mulla taas lauseenrakenteet hallussa ym..
Yesterday I woke up sucking on lemon. We're not scaremongering this is really happening.

Vilkku


Joo, mä olen kyllä samaa mieltä. Teinitytöillehän tuo bändi on suunnattu ja niille se on varmasti hyvä ihailun kohde. Onhan se koko touhu hiukkasen 'muovista', mutta eiköhän kaikki mahdollinen tänä päivänä tuotteisteta muutenkin.

Hyvät äänet niillä tytöillä mun mielestä on, mutta siitä biisistä en kyllä tykkää ollenkaan.
[ -You should see my scars- ]

salzaliini

mua vituttaa myös ja raskaasti tuo vuítun gimmel!

"opetamme teidät laulamaan,tanssimaan ja teemme biisitkin valmiiksi"

aivan perseestä! sitte ne vielä väittää et ne on ihan oma ittesä,niillehän tehtiin mieletön muodonmuutos ku ne valittiin!! Aivan perseestä.

ja se ushmaki puhu ne pussiin joonas hytönen showssa,ku joonas kysy jotai et miltä tuntuu ku kaikki sanoo et ne o levy-yhtiön tuote ni eka se blondi eukko ja se mikä lie jenni?! sano jotaki et ei ne oo,ni sitte se ushma alko selittä et onko sinä jotai pahaa ja loputa se jo sanoki et ne on levy-yhtiön tuote...

että semmosta... en tykkää. :p

Pirun_morsian


GeGe

Joo, ei Gimmel paljoa kiinnosta  >:(

Yleensä tähdenlento-bändit tulevat nopeasti ja lentävät yhtä nopsasti pois julkisuudesta......toivottavasti tässäkin käy niin  ;D

salzaliini

voi herranjestas että mua säälitti ku aamulla tuli bänd-xältä se gimmelin "etsit muijaa seuraavaa" video.. mitä lässytystä!
ne eukot siellä hyppi puoli alasti,liikuteli suuta ja keimaili! :(
Oikeesti,Tosi ALENTAVAA!!!!

Snake

Muoki vituttaa tommone...Pitäisköhä ottaa vedonlyönti kauan seki pysyy kasassa ;)Veikkaan että tsägällä vuoden...ykshän niist on jo lähteny...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Pirun_morsian

joo ei se kyl varmaankaa yli vuotta kestä, toivottavasti...

2 + 2 = 5

mites se oli, kaikki hyvät asiat ovat muovia tai jotain sinne päin???? ;)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Ne on siis NIIIN huonoja live-esiintyjiä ku voi olla!Katoin sen jakson ku ne oli keikalla ja oli ihan perseestä!Ja sit kans tää Joonas Hytönen Show...ei tuu lasta eikä paskaa!Ois voinu Toni esittää jonku biisin siinä niitten tilalla.prkl. >:(
kyl ne osaa laulaa ihan hyvin mut kaikki muu onki sit perseestä.että sellasta...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Pirun_morsian


Snake

Arvaa vaa pitikö pokka ku ne rupes siin Joonas Hytönen shows hevaamaan rivissä...Oli aika koomisen näköstä...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.