ripsipiirakka..

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 14, 2003, 02:22:21

« edellinen - seuraava »

salzaliini:)

sanokaaha mielipiteitä tähä teiniXbändii..

Vilkku


Ei pysty kestämään. Ja harvinaisen huono nimivalintakin vielä ;D
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Eieieieiei.Eih.Ei kyllä pysty kuuntelemaan.huh.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini:)

eiku mun kaveri osti sen levy nja kehtas väittää et se o samallaista ku apiksen vanhat biisit.. no ei ehkä.. onko apis tehny jotai sanni-tyylisiä kappaleita joskus?? no eij!

Silti_Onnellinen

mun mielest ripsipiirakka on ihan ok  ;D
onhan se hyvä, ettei kaikki bändit soita ihan samanlaista musaa.. jätkät uskaltaa tehdä sitä mikä on niiden mielestä hauskaa... No niitten musa ei sovi tosikoille  ;)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

wicked.

no hyi. jonkinlaisen huumorimusiikin voisi jopa kestää, mutta ei tuommoista.
naurettavaa shaittia.
tosin olen kuullut vain yhden biisin, mutta se ei estä minua mielipiteen muodostamisessa.  :)

KATJAR


No emminäkään kyllä tykkää niin yhtään  :D Mutta tsemppiä heille.

2 + 2 = 5

yks sana, tai no ansaitsee vielä toisenki: uber-perseestä

-luay- *kone kiusaa*

Viime kesänä (ja vielä vähän sen jälkeenkin) meni aika lujaa erässä porukassa... Koko kesän aikana ei kuunneltu mitään muuta kun ripsipiirakkaa... Nyt saan näppylöitä jo pelkästä nimestä... :)

-taru

Ripsipiirakka oli apiksen lämppärinä joskus lutakossa ja se ei oikeen jostain syystä kolahtanu.. :(.. Muistan et ne hoilotti jotai et sun henkes haisee pahalta tai jotain sinne päi.. Emmä oo niiltä muuta kuullukkaan tai en sillo oikeen kuunnellukkaan nii paha mennä sanoo mitään..

Snake

Se yks niistä on tullu junassa selittää mulle jotai iha kännis....En kyllä oo kuullu niitte biisei pahemmin,enkä kyl oikeestaa haluukkaa...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

JenniThaApisFAni

mä tykkään kyl niitten musast oon aika masentunu ollu ni niitten musa saa kyllä hyvälle tuulelle ainaki vähäx aikaa....
sitä pystyy ainaki bilettää ihan kympillä sitä musaa!!
mut nii pystyy kyl apulantaaki!! apulantaa ei voita mikään se on vaan niin paras!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

emmy

hei, ottakaa se huumorilla!  ;D mun mielestä se on hyvää fiilistelymusaa! siis en mä siittä hirveesti tykkää, mut sitä me aina jossain bileissä kuunnellaan ja hauskaa on!  ;D Ripsipiirakka jotenkin muistuttaa hiukan apulantaa, kait pojat on saanu vaikutteita ku ilmottavat kaikki olevansa apisfaneja. Ripsipiirakan fani mä en ikinä vois olla, mutta kyllä se menee  ;)    sanat on vähän....höm
kaikki hyvät asiat ovat muovia

vik

hyvää huumorimusiikkia -> Murderdolls.
huonoa huumorimusiikkia -> Ripsipiirakka.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Panksu

Laulut on tarkoitettuja huumori-ihmisille. Niillähän on osa ihan hyviäkin lauluja, mutta ei ne apulantaa voita, ei koskaan.
älä sano aina mitä tiedät mutta tiedä aina mitä sanot.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.