Popstars 2

Aloittaja ilona86, marraskuu 09, 2004, 09:41:25

« edellinen - seuraava »

ilona86

Olenko mä ainut, joka ei niinkään oikein ole mieltä uusista Popstars bändeistä? Onko ne teidän mielestä hyviä? Musta ne on lähinnä kopioita Gimmelistä tai jotain... Toivottavasti kenenkään niiden tuttu ei ole tällä foorumilla... Pyydän sitä anteeksi, mutta mielipidettä?

jouhu.

En kyllä tykkää tollasista ollenkaan! En arvosta bändiä, joka on tekemällä tehty ja laitettu kasaan toisilleen tuntemattomia ihmisiä.

punainen

ks poikabändit topic..sieltähän mun mielipiteeni näkee...

vaikka kaanustan kyllä tota renetä  :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

Heh, miksi pittää pyytää anteeksi jos kertoo mielipiteensä?

Mie tykkään kattoa nuita ohjelmia ja kyllä ihan arvostan niitäki pändejä, eri lailla ehkä ko toisella tavalla alottavia. Tästä aiheesta on keskusteltu jo aika paljon.
Time goes on, I wont.

puska

Minä en ole yhtään jaksoa katsonut kummastakaan Popstrassisita, enkä Idolsista, eikä harmita yhtään.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

ilona86

Heh... Sellaisia terkkuja KatjaRockille (miten taivutetaankaan:)), että kyllä seison mielipiteeni takana, mutta ehkä anteeksipyynnössä oli kyse siitä, että jos joku sattuu tuntemaan jonkun, joka niissä Popstars piireissä pyörii:) Mutta tosiasia on se, että kyllä sitä enemmän arvostaa sellaista yhtyettä (kuten Apulanta) joka on joutunut tekemään vähän työtäkin sen uran eteen. Ja sellainen ura kestääkin sitten kauemmin, kuin tuollaiset tekemällä tehdyt...

jouhu

#6
Nuo on sellasii tähden lentoja, kuten gimmelistä varsin huomaa. Eikä niitten hajoaminen ollut todellakaan mikään yllätys, päinvastoin.

[tuuli]

minunkaan ei tule paljoa katsottua, ( kun ei pahemmin kiinnosta ) mutta musta on silti hyvä että tuleville laulajille annetaan mahdollisuuksia saada ilmaista itseään...

öh...  ;D

mut kyllä mulla meni usko popstars 2:een ku meijän koulun juho tippu.  ;)
allekirjoittanut

puska

Hmm... Ilmaista itseään.
Minua juuri tuossa ohjelmassa häiritsee se, että ei ne lauleskelijat siellä itseään oikein ilmaise. Heidät stailataan poppari-muottiin Suomen kansan mallinukeiksi. Ja biisit nyt ovat mitä ovat. Ilmasella nyt Suosikki vuoden ajan mulle kun tulee, ja sen mukana tuli tämä Popstars-sinkku... En vaan yksinkertaisesti jaksanut kuunnella biidejä edes sitä ensimmäistä minuuttia.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

ilona86

Vauuuu :D Onko niiltä tullut oikein jo sinkkukin??? Vaikka bändikään ei ole kasassa... Heh:) Mä en jaksanut edes sitä musiikkia kuunnella siinä ohjelmassa. Nehän haukutaan heti levyn tulon jälkeen Nylon Beatin ja Gimmelin matkijoiksi... Kyllä ne starat tulee vielä kovaa ja korkealta alas...

Lerppa

LainaaKyllä ne starat tulee vielä kovaa ja korkealta alas...
Tosiaan... ;)
Musta on todella turhaa työntää tyyppejä väkisin taivaalle. Vievät vaan tilaa niiltä bändeiltä, jotka ovat itse panostaneet menestyksensä eteen. Jos ihminen on lahjakas ja "luotu idoliksi", niin uskon että hän löytää ihan itse tiensä tähtiin. Esimerkkinä vaikka Nightwish tai Apulanta.. Jaksoivat yrittää ja ansaitsevat paikkansa.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Näin on. Jos artistista tai bändistä todella löytyy tahtoa,taitoa,asennetta, luovuutta ja uskoa itseensä ja omaan juttuun niin kyllä se menestys tulee ennemmin tai myöhemmin.

Toi on niin surkeeta miten törkeesti musaa käytetään hyväksi levypomojen rahapussin kasvattamiseksi.Ja niitä nuoria tyyppejä joista tehdään tähtiä viikossa ja saa puol vuotta keikkuu ykköstaroina ja heti kun levymyynti hiipuu ja taas toinen poptähdenteko ohjelma tulee entiset saa kenkää ja korkeelta tullaan ja kovaa. Viiden vuoden päästä kukaan ei musta sua tai sun biisejä.tollanen liukuhihna tutanto musiikissa on aika vastenmielistä.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

adalmiina

ei ne popstars popparit nyt niin surkeita oo,osa niistä tyypeistä on jopa taitavia laulajia ja vaatii aika paljon pysyä mukana tossa kisassa,eipä meistä ihan kaikki sinne pääsiskään,että arvostan kyllä heitä jollain tavalla.se vaan on sääli,et kisassa on huonot palkinnot:joutuu laulaa kamalia halpis-biisejä,saa pikkutytöistä koostuvan fanilauman,pääsee kaikkiin vihkojen kansiin,tarroihin yms.. ja tietysti,tulee popstars-leima  ;D en lähtis minä tuota tietä tähteyteen,ne oikeet starat tulee jostain muualta.
mulla tulee renestä jotenki mieleen toni nuorempana....

jouhu

Rene? Taitaa olla joku noista niistä kilpailijoista?  ::) (fiksu kysym. ;))



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.