Popstars 2

Aloittaja ilona86, marraskuu 09, 2004, 09:41:25

« edellinen - seuraava »

puska

Nuo nimet on ensinnäkin hirveän vaikea ainakin minusta painaa mieleen. Bändin nimessä pitää olla sitä jotain... Jotain erikoista, että sekin jo herättää mielenkiintoa. Bändin nimi viestii niin paljon. Noissa tapauksissa jo tietää todellakin nimestä mitä on kyseessä. Mutta joskus nimikin tosin saattaa johtaa harhaan, mitä varmasti bändit joskus haluavatkin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Bändin nimi on kyllä aika tärkeä asia, ainakin bändistä josta ei tiedä kuin nimen antaa nimi jonkun mielikuvan millasta se musa sitten vois olla. Tietysti mahdollisimman erilainen kuin muut jo olemassa olevat, mut ei kumminkaan mitään tyhmää kikkailua. Apulanta ihan hyvä esimerkki hyvästä nimestä :) Ja ainakin jos laulaa suomeksi niin nimikin saisi olla suomalainen tai suomalaiseen korvaan sopiva. Oikeesti toi Inde-x on kyllä aika paha...Kyllä joutaa listalle Huonoimmat bändin nimet.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

Heitetäämpäs tähän väliin tämmönen nimi vitsi!  ;D

Miks blondi on pellolla, korva kiinni maassa?
-> se kuuntelee Apulantaa!!!

Miks blondilla on pää paketoitu?
-> se oli kuunnellu Tehosekoitinta!!!

Ahhahhaa, terveisiä vaan kaikille blondeille.

Jatkakaa... tää oli taas tämmönen välikommentti.  ;D
allekirjoittanut

[tuuli]

Niin ja minusta SUOMALAISEN bändin, joka laulaa SUOMEKSI, nimi pitää olla SUOMALAINEN!

Niin siis tämä pätee ainoastaan niihin jotka esiintyy suomeks...
allekirjoittanut

KatjaRock

LainaaNiin ja minusta SUOMALAISEN bändin, joka laulaa SUOMEKSI, nimi pitää olla SUOMALAINEN!

Niin siis tämä pätee ainoastaan niihin jotka esiintyy suomeks...

Olen erimieltä viitaten jälleen Zen Caféeseen :)

Ja olen muuten blondi.
Time goes on, I wont.

adalmiina

Miks blondi on pellolla, korva kiinni maassa?
-> se kuuntelee Apulantaa!!!

oon kuullu ton muutamaan kertaan,hiustenvärini ja apulantafaniuden takia,mut en oo var´maan ainoo...

[tuuli]

LainaaOlen erimieltä viitaten jälleen Zen Caféeseen :)

Ja olen muuten blondi.

ai niin joo zen cafe...... no mut zen cafe on poikkeus.  ;)
allekirjoittanut

jouhu

Joo, miekin oon kuulut tuon apulanta vitsin pari kertaa... Lehdessäkin oli kerran sellanen sarjakuva systeemi tuosta vitsistä... Ja nyt se leijuu seinälläni. ::) Miulle ei ole kohdistettu tuota vitsii..  >:(Nyt oon kateellinen. ;) Johtunee siitä, kun edustan tummanruskeita hiuksia... :-/

Wirtabiuha

Mulle kaikki vaan aina nauraa että tyttö on hankkinut tekoälyä.

Ja mulle tulee ind -x:tä mieleen O-zone :P mikä ei ole hyvä juttu. Mutta ne saa sen anteeksi kun niillä on rene  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

kuuntelin eilen hieman sitä popstars konserttia... aika järkyttävältä niiden laulaminen kuulostaa... miks ne ei ottanu sinne meijän koulun juhoo!  ;D se osaa sentään laulaa äänissä!
allekirjoittanut

punkku

No makuasioista voi kiistellä :) Aika törkeen halvan huonoja biisejä oli muuten bändeille Asikainen kyhänny...Nylon Beatin aikaan oli sentäs vähän yritystä hittibiisien aikaan saamiseksi mutta noi kipaleet kuulostaa niin laimeelta ettei mitään rajaa

ilona86

Asiahan on niin että meille junteille suomalaisille pitää olla yksinkertaiset nimet:) Ind-xiä ei muista kukaan saati että sitä osais vielä sanoa... Ja Punkku sanoi totuuden... Nylon Beatille Asikainen sentään yritti biisejä, vaikka eihän se Nylon Beatin eka levy mikään hyvä oo... Huomasko kukaan muuten, että Asikainen käyttää biisien nimissä hirveästi verbejä... Valvon, Kaadun... Mitä niitä oli. Eiks niissä pitäs olla taidetta? ::)

[tuuli]

asikaisen sanoissa ei muutenkaan ole taidetta! ne sanat kuulostaa siltä, et se ois tehny ne kymmenessä minuutissa. jos multa kysytään, niin mikään sanottaja se ei kyllä ole..
allekirjoittanut

jouhu

Minä en sen sanotuksista tajuu yhtään mitään! Ihan suoraan sanottuna... Ne on jotenkin niin toisesta maailmasta mistä minä olen kotoisin.

KatjaRock

LainaaMinä en sen sanotuksista tajuu yhtään mitään! Ihan suoraan sanottuna... Ne on jotenkin niin toisesta maailmasta mistä minä olen kotoisin.

Hihi. Mulla taas semmonen juttu, että etenki Nylon Beatin lähes kaikki sanotukset tuntuu jotenki koskettavan minua ^^
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.