Raptori

Aloittaja dai_19xx, huhtikuu 30, 2005, 05:35:48

« edellinen - seuraava »

dai_19xx

No mitä mieltä ootte tästä bändistä?

Musta se on ihan hyvä, kaikista tyhmistä sanoistaan huolimatta.
Bändit joiden sanoissa ei ole tolkkua on ehkäpä mitä parhainta viihdettä vähän vakavamman puoleisen musiikin jälkeen.
You are fuckin emo!

[tuuli]

äää, se on hirvee!  ;)
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Ihan loistava :D
Pitää olla tollasta mitä ei tartte eikä pidä ottaa vakavasti. Laatu, etenkin esko aho biisi. Siis kyllä tuo raptori päihittä melkeen Jätkien Rytmimunan ja se on paljon se!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mie järkytyin tuosta rytmimunasta niin paljon, että en ole viittiny kuunnella sitä sen enempää. ;)

Painkiller

Just lauantaina valitin baarissa et ko se oi beibe pitää tulla siellä aina! En tajuu miks ihmisten on pakko aina mennä kinumaan sitä biisiä..ihan hirveä.

[tuuli]

LainaaJust lauantaina valitin baarissa et ko se oi beibe pitää tulla siellä aina! En tajuu miks ihmisten on pakko aina mennä kinumaan sitä biisiä..ihan hirveä.

siis täysin samaa mieltä!  :D
allekirjoittanut

puska

Ei saatana! Raptori on kingi! Kumitissit on aivan legendabiisi. Ja S.K.A.H. Meikä diggailee.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

juGe

Pakko häpäistä ittensä, mut kyllä raptori on iha kuningas! :D
Jos joskus jollekin tulee vastaan Raptorin promosinkku (MGXCD 164), niin mulle infoa. Taitaa olla meinaan ainoa julkaisu joka kokoelmasta uupuu :D

Tokya

kyllä raptori on kingi. tuo pakollinen hitti oi beibe ei oikeen enään sytytä, mutta muuten sellasta hyvää musiikkia mitä ei tartte ottaa vakavasti ja voi vaan nauraa sanotuksille :D

iinuu

oi beibe on hyvä joskus kuunneltavaksi. :D oi beibe kakkonen on myös hyvä. XD mutta mä en vaan tajua miksi siitä on pitänyt kaksi versiota tehdä..  ???
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Tepi84

Ihan hyvää musaa. Ja jätkät on asunu Hyvinkääl samas paikas ku meikä. Mut en muista niit siltä ajoilta. Ku oon ite ollu niin pieni. Mut samaa kouluuki on käyneet ku meitsi ala asteel :)
Haza haza

GodMustHateMe

Ihan ok bändi. Ei kuitenkaan kuulu suosikkeihini. Oi Beibi on kyllä aivan mahtava biisi. :D



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.