Turusen erottaminen

Aloittaja Tounakka, lokakuu 24, 2005, 05:58:35

« edellinen - seuraava »

Tounakka

Mitäs mieltä siitä paljonpuhutusta aiheesta, että Tarja Turunen erotettiin Nightwish yhtyeestä. Aiheesta on julkinen kirje siis olemassa virallisilla kotisivuilla.

Mutta mitäs mieltä te olette? Kaatuuko mailma? Kärsiikö Nightwishin suosio?

puska

Laulajan vaihtuminen bändissä on aina suuri asia ja vaikuttaa varmasti bändin suosioon ainakin jollain tasolla. Minusta Nightwishissä Tarja juuri on ollut se juttu. Mahtavaa yhdistää sen kaltainen ääni ranskaampaan musiikkiin.
    Bändin sisäisiin asioihin en tietenkään uskalla ottaa kantaa, koska en voi tietää mitä siellä todella on tapahtunut ja kuka on asiassa oikeassa. Mutta kyllä tuo asia minua harmittaa. Mutta varmasti pojat ovat pitkään harkinneet päätöstään.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Aika outo tapaus silleen. Odotin kyllä että mitä tapahtuu Oncen jälkeen, että ei voi jatkua näin, mutta en mie nyt ihan tota odottanut kuitenkaan. :P Kyllä noiden kannan ymmärtää silti ihan hyvin. Jos ei kemiat oikeasti enää pelaa niin on varmasti hiton vaikea säveltää.

Vannoutuneet Nightwish-fanit on aika pitkälle jakautuneet kahtia joko poikien tai Tarjan puolelle, että tuskin se suosio kokonaan hiipuu jos vaan taso pysyy. Itse olen aina ollut enemmän sävellysten kun Tarjan kannalla. Tarjalla on upea ääni, mutta kyllä joku muukin varmasti kykenee sen tasoseen suoritukseen. Tosin se energisyys voi tietty olla vaikea juttu. Ei kukaan jaksa kattoa laulajaa, joka seisoo paikallaan ja en usko oopperatasoisista laulajista kovin hyviä lavariehujia löytyvän.

Ärsyttää vaan kun tietää että media pyörittää tota juttua ikuisuusksia..  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tepi84

Mun mielestä Turusen kaltasta laulajaa ei löydy. Ja se kyllä sopi hyvin bändiin. Mutta onhan se totta jos ei kemiat toimi niin sitten varmaan toi oli paras ratkasu. Vaikka se on varmasti jätkille sekä Tarjalle raskasta. Mutta eteenpäin on mentävä. Ja kun ei tosiaan tiedä mikä on totuus asioista.. niin.
Mutta ikävä juttu kyllä.

Ja en usko että jätkät ottaa paskaa laulajaa. Tottakaihan ne tietää mitä ne etsii. Sen näkee mikä on oma tuomio kun kuulee tätä uutta laulajaa. Joten täytyy jäädä odottamaan. En sanois että niin innolla. Tai kauhulla ja ilolla  ;D :'(
Haza haza

Halvaus

Saa nyt sitten nähdä, millainen on se tuleva uusi laulaja.
Voihan se jopa olla parempi kuin Tarja. Mutta ei nyt oikein voi sanoa mitään. Tarjalla on sellainen perus oopperaääni..korvattavissa.
Minusta tuntuu, että poijjat tietää mitä tekevät.
Ja mitä tuon kirjeen perusteella, niin ihan oikein taisivat tehdä.
Jos alkaa liikaa tuo kuuluisuus nousta päähän. Ja rahanhimo.

Odotan innolla, millainen on uusi nightwish.



kyllä mäkin olisin pistänyt sen tarjan pihalle ainakin sen kirjeeen mukaaan hyvä esimerkki se osloon keikka

Painkiller

Vaikee ulkpuolisten tietenkin mennä sanomaan yhtään mitään, Mutta tottakai mulla on oma mielipiteeni. Mä en usko että bändin jäsenet heittäis Tarjan ulos ilman päteviä syitä. En usko että kundit olis "liittoutunu" Tarjaa vastaan tms. Uskon että ne teki niinko parhaaks näki ja bändi ei olis pystynyt jatkamaan vanhaan malliin. En tunne yhtään sympatiaa Turusta kohtaan. Haastatteluissa ja muissa mitä oon nähny Turunen on kyllä ollut ihan mukavantuntunen ja miellyttävä ihminen, mut se nyt ei loppujen lopuks kerro paljonkaan mitään. Hyvä tehdä asioille jotain jos homma ei toimi ja ihmiset ei pelaa yhteen.

iinuu

mä olen sitä mieltä että nightwish ei ole mitään ilman turusta. en tiedä, mitä muut ajattelee, mutta tää on mun mielipide..  :-[
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

[tuuli]

joo. minuun ei vaikuta mitenkään, en kuuntele nightwishia. mutta kyllä mäkin olen vahvasti sitä mieltä, että omissa silmissäni nightwishin taso hiukan laskee, koska juuri se hevi + ooppera oli hieno idea ja hieno toteutus.

vähän muute repes ku luin iltalehdestä että nightwishin uudeksi laulajaksi ehdotettu HANNA PAKARISTA!  XD
allekirjoittanut

Tokya

en usko että musiikki ainakaan huonompaan suuntaan tulee menmään.
Tietenkin tyyli varmaan muuttuu hitusen, mutta eiköhän pojat tiedä mitä tekevät.
Ymmärrettävää on myös että jos Tarjalla on kusi alkanut nousta päähän, niin muita bändiläisiä ärsyttää.
Jossainhan jo juoruttiin ettei ole mahdottumuus että Turunen otettaisiin takaisin bändiin.

Kunpa nyt saisivat laulajan jo kehiin, niin saisi sitten oikeasti tietää millaista musiikki tulevaisuudessa tulee olemaan.

Lerppa

Lainaa
Jossainhan jo juoruttiin ettei ole mahdottumuus että Turunen otettaisiin takaisin bändiin.

Se olis kyllä noloin temppu minkä ne vois tehdä tässä tilanteessa miun mielestä. :D Toivottavasti tajuavat sen itsekin. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.