negative...

Aloittaja laura, lokakuu 12, 2003, 01:05:45

« edellinen - seuraava »

iinuu

negative on ihan hyvä, vaikka en aktiivisesti kuuntele. joskus tulee silti kuunneltua. :D my my hey hey on hyvä ja moment of our love.. still alive on ihana.. <3
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Painkiller

Iltasanomat 8.2.2006:

"Negativen Larry joutuu oikeuteen

Negativen kitaristi Larry Love on haastettu oikeuteen. Kuukauden kuluttua tapahtuvassa oikeudenkäynnissä Larrya eli Lauri Markkulaa syytetään viime heinäkuisesta lievästä vahingonteosta Seinäjoella.

Tuleva oikeudenkäynti ei kuitenkaan estä Negativen huomenna Saksasta käynnistyvää yhteiskiertuetta HIMin ja The Rasmuksen kanssa.

- Syytteen "lievä vahingonteko" tarkoittaa sitä, että kaadoin kadulla seisovan mainoskyltin. Kyltti ei mennyt rikki, mutta liikkeen omistaja vaatii nyt korvauksia, Larry selvittää.

Maaliskuisessa oikeudenkäynnissä käsitellään vain mainoskyltin kaatamista. Poliisitutkinnassa käsiteltiin myös tilanteessa tapahtunutta yhteenottoa ja paidan repimistä, mutta aihetta enempiin syytteisiin ei olut.

Larry ja hänen mukanaan ollut Negativen toinen kitaristi Christus kertaavat IS:lle heinäkuun 18. päivän aamuna tapahtuneen välikohtauksen vaiheet.

- Ei ollut korrektia kaataa kylttiä, mutta minulla oli ollut kaikenlaisia harmeja. Kun kaiken lisäksi pankkiautomaattikaan ei toiminut, purin turhautumistani kylttiin, Larry kertoo."

Hehah, hyvä toi viimeinen kommentti :D Ton Larryn vois muuten laittaa tonne topikkiin "komein/rumin rokkari", arvaatte varmaan kumpaan kategoriaan se menis..
*edit haa, mä oon näköjään jo laittanutkin sen sinne ;D

[tuuli]

No eihän tommosista kylttikaatamisista saa mitään muuta ku jotain sakkoo.
Ei ois meinaan mua yhtään haittanu vaikka kaikki Negativet pistettäis telkien taakse.  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Lainaa
Ei ois meinaan mua yhtään haittanu vaikka kaikki Negativet pistettäis telkien taakse.  ;D

Hehe ;D

Lerppa

Suomalaisilla rokkipojilla ei nyt näytä menevän hyvin, kun hra Valokin on raudoissa. :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

LainaaSuomalaisilla rokkipojilla ei nyt näytä menevän hyvin, kun hra Valokin on raudoissa. :D

Niinpä ;) Mitä se Viltsukin on menny tollai riehumaan..voivoi.

[tuuli]

Joo, niin näköjään. Valo päässy lööppeihin riehumalla.
allekirjoittanut

jouhu

Oompas huonosti seurannu näitä..Mitäs Ville on törppöilly?

[tuuli]

En oo lukenu mutta Iltalehdessä ( tai Iltasanomissa) oli etusivun juttu.
allekirjoittanut

emmi

no juu. Noi nyt on iltasanomien juttua että voiko noihin ihan edes 100% luottaa :)
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

Niin no... eli ei.
No mut ei se mitään. Villen törppöilyt on pientä siihen nähden, että täällä joku mies oli vetänyt kännipäissään kaivinkoneella ravintolan seinästä läpi.

Meni vähän aiheesta, mutta teki niin mieli ilmoittaa. :D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.