negative...

Aloittaja laura, lokakuu 12, 2003, 01:05:45

« edellinen - seuraava »

laura

nii....mitä mieltä ootte negativest? :)
kaikki on mahdollista**

Lerppa

En ole tietoisesti sitä kuullut... olis ihan kiva kuulla, niin että voisi siitä kommentoidakin :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

negative on ihan jees. mitä nyt parin biisin kuullut oon.
toisaalta aika samantapasta ku him ja jonne aaron on kauhee neiti teinipelle! :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Oon kuullu pari biisii....
Mutta kyllähän se joten kuten menee. Vähän liian samankaltaista kuin him. Himin klooni tavallaan. ...tai jotain...

amniinba

siis kuuluu lempibändeihin.. todella hyvä.
negative ei  soita mun mielestä yhtään samanlaista musiikkia  kun HIM. ehkä saa sellasen kuvan jos on kuullu vaan the momentin, levyllä on on AIVAN erilaisia kappaleita. ei mikään klooni mun mielestä. eiei,,

rautalintu

Him ja Negative ovat yhtä kaukana toisistaan kuin Gimmel ja Lanta.
Kahta viimeistä ei kyllä ole sovaliasta lausua samassa lausessa, mutta en keksi muutakaan esimerkkiä.

Ja sitten jotakin, joka liitty aiheeseen... Jonne ei ole kovin hyvä laulaja mielestäni.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

Must Negative ihana! Siis mä tykkään just tollasesta meiningist! Ja mä en tiedä mistä heti tiesin et bändi on Tampereelta,se vaan kuulu musiikissa ja minähän diggaan Tamperetta!  ;D Toivon et tää bändi ei jäis yhen tai niinku parin hitin ihmeeks.

Wirtabiuha

Minen diggaa! Mustakin se on aika saman laista kun HIM! mutta mun on vähän huono avioida kun en oo kuullu kun vaan joku kaks biisii mitä radiossa soitetaan...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Mulle tulee negativesta tosi yrittely meininki jotenkin, että ne ei oikeen itekkään tiedä miten pitäs olla kun ne on yhtäkkiä pölähtänyt niin suureen suosioon. Tiedä sitten miksi näin  :P

Ja en mä siitä niiden musastakaan niin kovin suuresti pidä. Sekin on sellasta turhan mahtipontista ja en saa siitä oikeastaan mitään irti.

Bändinä kuitenkin ihan hyvännäköinen  ;)

puska

ihan akkoja. liian naisellisia mun makuun. pysykää miehet miehinä :-*!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

-Tea_85

Mä luulin joskus Jonne Aaronia naiseks.. "Vähän mä oon tyhmä ja sillee"
Mut on niillä ainaki yks hyvä biisi, en kyllä oo muuta kuullukkaan.

puska

mun mielestä se jonne on jo liian naisellinen, ei oikein minuun enää iske. mutta bändinä siitä, niin... ihan ok...mutta ei kuitenkaan kosketa mitenkään minua. aikalailla samanlaisia technicolourin kanssa...
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Kun ekan kerran näin sen negativen videon..., niin mä aattelin, että "onpa jännän näkönen nainen.." Sitten, kun se rupes laulaa, niin mä kirkasin, että "onko se mies?"

En ole sitä mitä ehkä kertomastani saa kuvan!!!!

puska

jonnellahan on tämä nuoriso-koti-tausta... siitähän on lehdissä hirveästi hehkutettu.
jätkät yrittävät matkia hanoi rocksia ruusuineen ynnä muine kamppeineen. eikös hanoi rocks ole heidän esikuvansa?
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ainakin näyttää, että on...Mutta en tiedä....Kyllä se kai on.. ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.