negative...

Aloittaja laura, lokakuu 12, 2003, 01:05:45

« edellinen - seuraava »

apulantafani92

negative on iha hyvä bändi ja silleen sil on hyvii biisejä
 ;D ;D ;D ;D  :)

Lerppa

Hah, näemmä lähes kaks vuotta sitten oon sanonut etten ole kuullut moista enkä osaa siksi kommentoida. :P
No nyt on kuultu ja ihan tarpeeksi. ;D Täytyy sanoa ettei ole kyllä lähelläkään sitä mistä minä pidän. Edes musiikillisesti ei voi kehua. Miusta niillä ei ole kunnolla sitä omaa juttua että voisi arvostaa.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

Mun täytyy tunnustaa että mun mielipide on muuttunut..aika rajustikin. Ennen en voinut sietää ko. yhtyettä, se oli jotain kuvottavaa ja ärsyttävää. Mut nyt..ei mulla oo mitään Negativea vastaan. Itseasiassa omistan jopa Sweet&Deceitful-albumin.. (no kun halvalla sai :P) Negative on ok. Jonne ei osaa lausua englantia hirveen hyvin, mut on Negative ihan jees :) Mulla on viha-rakkaus suhde tähän bändiin. Hassua miten mielipide voi muuttua niin rajusti. Ehkä se sittenkin on totta et viha ja rakkaus on hyvin lähellä toisiaan ::)

(Faniksi en itseäni koskaan sanois..ei Negative kuulu edes miun top-kymppiin, ehkä hyväs lykys top-20:iin..mut joo, ok.)

jouhu

No, vahinkoja sattuu. ;) Oon huomannu ite, että jos vihaa esim. jotain bändii niin jonkun ajan päästä siitä rupeekin tykkäämään. (miulla tämä kävi mm. apulannankin kanssa)

Painkiller

LainaaOon huomannu ite, että jos vihaa esim. jotain bändii niin jonkun ajan päästä siitä rupeekin tykkäämään.

Juuh..tuo on vaan aika ärsyttävää. Eka kun inhoaa jotain bändiä ja laittaa muille kampoihin minkä pystyy ja haukkuu bändin ihan pystyyn, niin sen jälkeen on kiva sit myöntää että hei joo, on tää sittenkin ihan jees ;D

HIPP´O

NGT on ihan<3 Mä rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrakasstan Glamour-Rockkia<3 negative on mun henkilö kohtasella listalla kolmas!Tai toka!
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

neliojuuri

Lainaa

Juuh..tuo on vaan aika ärsyttävää. Eka kun inhoaa jotain bändiä ja laittaa muille kampoihin minkä pystyy ja haukkuu bändin ihan pystyyn, niin sen jälkeen on kiva sit myöntää että hei joo, on tää sittenkin ihan jees ;D

Joo. Toi on kyllä aivan totta. Mulle on käyny niin esim. Zen Cafen ja Robbie Williamsin kanssa. Ja oon tässä joskus miettiny, että kun inhoon tota CMX:ää aika lailla, ni rupeenkohan joskus, sitte pitämään siitä.
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

theshowstopper

EI NEGATIVE OLE MIKää HIM klooni... paremminki jonne on se joka yrittää olla Ville valon kaltainen...sitäpaitsi Negative on hanoi rocksin klooni tai "klooni" jonnella o samankaltaista äänen sävyä kuin sentencedi laulajalla..varsinki kun kuuntelette nyt uusinta sentencediä sitä funeral albumia...huomaatte samankaltaisuuden... elikkä se o sekoitus sentencediä ja hanoi rocksia...mutta hyvä sekoitus :D ja varmasti tulee menestymään suurimmilla markkinoilla...et ei siinä mitään...oli pakko päästä kommentoida oikein..kun olitte sekottamassa sitä himiin..:P

[tuuli]

anteeksi nyt vain kaikki suuret ngt fanit, mutta mun on kyllä pakko sanoa, että musta negative on aika persoonatonta musiikkia.
allekirjoittanut

Painkiller

LainaaEI NEGATIVE OLE MIKää HIM klooni...

Ei olekaan. Ei mitään samaa noissa bändeissä. Eikä sais edes puhua samassa lauseessa. Him sen verran paljon parempi kuitenkin ;)

puska

Negative on vähän wanna be Hanoi rocks. On myös yhtäläisyyksiä Himin kanssa, mutta ei todellakaan mitään klooneja. Vanha Him jytää, uusi on aika pyllystä.

Jaa, olenpas joskus tällä sivulla verrannut näköjään Technicolouriin tätä bändiä. Jimi poikineen on nykyään lähtenyt jollekkin ihme jynkkylinjalle. Tykkään vielä vähemmän.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

LainaaNegative on vähän wanna be Hanoi rocks.

Tuo on kyllä ihan totta.

Apulanta_on_ihq

Negative on ihan bändi. Mutta ne tyypit näyttää homoilta!! ::)

Apulanta_on_ihq

Negative on ihan bändi. Mutta ne tyypit näyttää homoilta!! ::)

[tuuli]

LainaaNegative on vähän wanna be Hanoi rocks.

jep. mut ongelma on siinä ettei niissä musta oo sitä samoo tunnetta ja paloo ku vaikka hanoissa.  :P
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.