Alipaine ja Nollaseiska

Aloittaja Lerppa, helmikuu 13, 2004, 10:12:29

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Niin, eli mitäs pidätte/tiedätte näistä?

Alipainetta tuskin kukaan on pahemmin kuullut, niiltä kun ei vielä levyä ole tullut, mutta netistä saa 3 biisiä. http://www.alipaine.cjb.net

Nollaseiskasta olis kiva saada informaatiota, se bändi on ollu pari vuotta ihan hissukseen, tiedättekö onko lopettanut tai jotain...?

*kiittää ja kumartaa jo etukäteen*
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

blind_eye

Juu, minäkin olen miettinyt että mihin tuo Nollaseiska on hävinnyt? Kun niiden kotisivuilla lue mitään, et ne olis lopettanut... Viimeksi sitä on päivitetty v. 2002...

Alipaineesta en kyllä tiedä mitään, mutta tuo Nollaseiska on kyllä mahtava!!  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

vik

Nollaseiskasta tykkäsin joskus.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


jouhu

En ole kuullukkaan koko bändien olemassaolosta!  :-[
Auttaisitteko taas rajoittunutta ihmistä?
Millasta musaa tekevät?

Lerppa

"punkkia" kait... en oikeen osaa määritellä...

Alipainetta voi kuunnella niitten kotisivuilla niinkun mä tuolla jo mainitsinkin....
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Aika siistit sivut.  :) Jee, he on tehny mun kaverista laulun!  :D ;)

juhke

Nollaseiska rokkaa  :D
*rokrok*
tie pelastaa jos uskaltaa

Wirtabiuha

Juu!! Diggailen kovastikkin Nollaseiskasta Alipaineesta en niin paljon pid mutta kyllähän sitä kuuntelee ja nosturiin menen zoomamaan bandia ;D Ihan vain Pogouksen merkeissä... Tai jotai... Siistii! tietsä?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

vik

Nööh, kuuntelin tuon Sinä-biisin Alipaineelta ja pitääpä todeta etten kyllä tykkää yhtään.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


jouhu

Miten te tiiätte näistä tämmösistä näin paljon?  :o Siis näistä vähän ei, niin tunnetuista yhtyeistä sun muista?
Mie oon nytten viime aikoina yrittäny perehtyy paremmin näihin vähän tuntemattomiin musiikki tyyppeihin, mutta....Se ei oikein luonnistu.
Mutta onneksi täällä on näin fikusuu ja kypsää porukkaa, että saapi enempi tiettoo näistä....
Kiitos!

Kunnon kiitos puhe.  ;D

vik

LainaaMiten te tiiätte näistä tämmösistä näin paljon?  :o Siis näistä vähän ei, niin tunnetuista yhtyeistä sun muista?

Netin kauttahan löytää uusia/pieniä bändejä koko ajan.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Wirtabiuha

Mähän saan kaiken infon Lerpalta kun se on tommonen koneella joka päivä ihmine ja näin... Sitten pitää ekat kaks viikkoa väitää että ihan paskaa musaa ja diggailla salaa Lerpalta ;D Ihan vaan muodollisuuden vuoksi... Ja sitten kun vaikkapa Nosturin sivuja kattoo että ketäs siellä keikalla niin löytyy jotain, että mikäs tuo on? Ja levarin sivuilta kaikki carls groupit ja muut :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Jaa!  :o
Pitää ruveta  sitten surffailee oikein kunnolla.  ;D

Lerppa

LainaaMähän saan kaiken infon Lerpalta kun se on tommonen koneella joka päivä ihmine ja näin...

EN MÄ OLE MIKÄÄN KONEELLA JOKA PÄIVÄ IHMINE!!! :D :D ;) No okei... istun n. tunnin koneella 4/7 päivää viikosta..... Sen ajan mä sit käytänki yleensä bändien/keikkojen/festareiden metsästykseen ;)

Lunk on uusin kuuntelun kohde, ei oikeen iskeny... Mitä muut tykkää?
http://www.lunk.fi
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

#14

Lunk on hyvä! Korso ug, jes. Kannattaa myös Calffiin tutustua. Vähän rauhallisempaa musiikkia.. Kävin samaa koulua noitten Calffin poikien kanssa..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.