Protoni

Aloittaja Kata, kesäkuu 02, 2003, 05:31:39

« edellinen - seuraava »

Kata

Mitäs tykkäätte Protonista? Mulle se on aika uus tuttavuus, mutta aion ostaa sen ekan levyn kunhan saan tarpeeks rahaa. Vai kannattaako? Oon kyllä kuullu että se on tosi hyvä. Ihmeellisen tuntematon se on täällä päin, suunnilleen kukaan ei oo kuullukkaan. Jos on, niin ei tiedä muuta kun nimen.

Silti_Onnellinen

Kyllä Kata... olen kuullut ja kuunnellut :)
Viime vuonna Protonit oli Salossa soittelemassa tuol Vuohisrockissa... Mä tykkään! "Niiiiin tyttörukka pienoinen..mihin katosikaaaan kaikki kultainen? Vuodet vierivät jättttttäen sut oven taa. Se kiinni paiskataaaan". Ja se enkelilaulu on iiiihana.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

henna03

mäkin tykkään :) tyttörukka on musta tosi hieno biisi ja nuori ja naiivi saa pomppimaan. eli kannattaa :)

*tuuli*

hmmm... tyttörukka on kyllä tosi sulonen biisi... ja mun yks tuttu soittaa siin selloooo

salza*

pitäsköhän protoniin 'tutustua' paremminki? ;)

jouhu

Mä oon tainnu kuulla ton tyttörukka biisin radiosta..., muta en mä tienny minkä niminentoi bändi oli...No, nytpä tiedän. :D
Mustakin se on hyvä...Mä tykkään.

salza*

salzaki tikkailee tota tyttörukkaa.. :D

Lerppa

Muhun ei oikein Protoni iske...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

ootteko kuulleet semmosta kappaletta joka.... perkele miten se meni... menee jotenki "oot aamulla poissa illalla kuppiloissa sieltä löydät sä onnen tai menetät sen, siis mitä sä teet ja mitä se merkitsee"....... mietin vain onko se myös protonin?? ??? ??? ??? ??? ???

Vilkku

On joo, biisin nimi on Petollinen.
[ -You should see my scars- ]

amniinba

joo kuulin jonkun niitten kappaleen radiosta, laulaja kuullosti HIEMAN tyrävyön eerolta,, vai oliko se edes protoni? hmm-
en muista.
mutta ihan ok..

Ronjaronjanen

Onhan Protoni nyt siitä paremmasta päästä, mutta levyjä en kyllä vaivautuisi ostamaan.

Yksi kaverin serkku tuntee Protonin tyypit ja sen mukaan ne ei ole oikein mukavia. Se on tuonut bändille mun silmissä jossain määrin negatiivisen kuvan  :P

*tuuli

Musta kassa Protinin laulaja kuulostaa Tyriksen laulajalta. Siksi kysyinkin tuota kappaletta onko se Protonin kun olisi se minusta voinut olla Tyrävyönkin.  :P Kaunis kappale, voisin aivan hyvin ostaa Protonin levyn...  :)

puska

onhan se protoni aika semmosta teini-kamaa, mutta hyvä silti. sanoituksista tykkään. laulaja vielä siitä varmaan ajan mittaan harjaantuu. :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Miekään en tykkää... Se tosiaan on semmosta teini poppia... nojoo... oli taas pakko tunkee tänne haukkumaan ihmisiä... Tai siis bändiä...

- Wittu mitä mä selitän...?-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.