Protoni

Aloittaja Kata, kesäkuu 02, 2003, 05:31:39

« edellinen - seuraava »

vastaus_kaikkeen

Minä henkilökohtaisesti pidän Protonin musiikista. Varsinkin se eka levy (leimattu) oli loistava.. ja nythän Protonilta on tullut uusi sinkku kauppoihin eli "Petollinen prinsessa" oli muistaakseni biisin nimi..se on hyvä veisu, ja suosittelen tuon kysísen singlen hommaamista...

^pirun morsian^

ON SE IHA HYVÄ!! :-/

[tuuli]

LainaaMusta kassa Protinin laulaja kuulostaa Tyriksen laulajalta. Siksi kysyinkin tuota kappaletta onko se Protonin kun olisi se minusta voinut olla Tyrävyönkin.  :P Kaunis kappale, voisin aivan hyvin ostaa Protonin levyn...  :)

haahahaa, on se kivaa lukee omia viestejä vuosien takaa! joku sankari sitten osti sen levyn!  ;)
protoni on menossa koko ajna parempaan ja parempaan suuntaan suomipopin maailmassa! hitsiläinen jos lopettavat..:/ niinku siinä taitaa nyt käydä, tai ainakin kumppanit ovat niin vihjailleet. juusoa ( laulaja-kitaristi ) ei taida inspata...:P sääli, sillä oikeesti hirvee nousu tapahtunu ekasta levystä! toi 22:15 on mahdottoman hyvä! sitä kuuntelee vaikka on ihan  lopen kyllästyny!  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Protoni on vähän liian löysää :P Onhan niillä muutama ihan kuunneltava kappale, mut en kyllä levyä ostais varmaankaan..

[tuuli]

suomen paras poikabändi  :D
allekirjoittanut

emmi

Tyttörukka on ihan hyvä biisi ja se satumaa tango joka taitaa olla coveri jari sillanpään biisistä  ;D
älä tunnusta jos sattuu

puska

Niinhän se on Sillanpään alkuperäinen juu:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

jep, mut kai jukka kuoppamäen tekemä. mut ne parhaat biisit ei kyllä ole ne hitit! ja se on hienoo. :)
allekirjoittanut

[tuuli]

LainaaOnhan Protoni nyt siitä paremmasta päästä, mutta levyjä en kyllä vaivautuisi ostamaan.

Yksi kaverin serkku tuntee Protonin tyypit ja sen mukaan ne ei ole oikein mukavia. Se on tuonut bändille mun silmissä jossain määrin negatiivisen kuvan  :P

joo, mä oon kans kuullut yheltä kaverilta ( joka kuuli sen omalta kaverilta, ja joka taas tuntee protonit  ;) ;D ) että olisivat muka jotenki lesoa porukkaa..
allekirjoittanut

Painkiller

Mun poikaystävän bändi oli viime vuonna Protonin lämppärinä.. Uuuu, tosi hienoa 8) Heh ;D

Unenkansalainen

Suomen historian huonointa musaa.

sellaset angstiviiltelysanat niissä biiseissä ja huh :D
okei myönnettäköön että kaveri tuntee ja noiden kaa olin baarissakin joskus. äh. ei maistu.

myönnettäköön että aikoinani ostin ihan sen ekan levyn sen taivaanrannan taa kappaleen takia. ja hitto. oli virhe näin myöhemmin ajatellen.

Unenkansalainen

ja ne muuten on aika lesoja jep.

[tuuli]

se toka levy on järkyttävän hyvä!  :D
allekirjoittanut

dai_19xx

Minustatämä on vähän pissis musaa.
You are fuckin emo!

sasu.

Mä oon jonkun verran Protonii kuunnellu. mullekkii se oli alussa ihan nii ku outo bändi, mutta kyllä mä tykkään^^ serkkujen kanssa keksittiin tyttörukkaan viittoma kieli. aika magee tuli. Kantsii kuunnella PROTONIA

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.