mistä on pienet slipknot pojat tehty?

Aloittaja mixu, toukokuu 28, 2004, 01:23:35

« edellinen - seuraava »

mixu

kukaan kuunnellu amerikan reuhka poikien musiikkia!?
minä tykkään ;D
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

heidie

jee ja tänään soittaa metallican kaa  :D
she's a superhiro

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Täytyy kyllä ihan suoraan sanoa, että en erityisemmin tykkää.
Ne tyypit on kaikenlisäks kauheen pelottavan näkösii. :-/

[tuuli]

jouhua lainaten, tyypit on pelottavan näkösiä. musiikkia en ole kuullut.
allekirjoittanut

taika^^

Slippareilla niide aikaisemmat levyt on ollu parempia :) uusinta en oo kuullu, mut joo..
Skin ticket on yks parhaimmista, ellei paras \m/
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

puska

Eikö Slipparitkin olleet yhdessä välissä jo lopettamassa, mutta jatkoivat kuitenkin?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

mixu

skin ticket on kyllä tosiaan paras biisi. ;D
olihan ne joo tosiaan "lopettamassa"...tais vaan olla sellanen mainos kikka kun ei pojista ollu sillon kuulunu vähään aikaan mitään
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

juGe

Jeps, täytyy itsekin osallistua keskusteluun, nyt kun pändin näin lämppäämässä Metallicaa. En ole koskaan pändiin jaksanut suuremmin tutustua, mutta olen sitä aina pitänyt jotenkin kohtalaisena. Siksi odotinkin kunnon settiä. Mutta mitä se sitten oli? Helvetin tylsää muka-rankkaa-jyystöä alusta loppuun. Pari hyvää ideaahan siellä oli joukossa, mutta muuten kyllä varmaan tylsimpiä keikkoja/pändejä mitä olen koskaan nähnyt.

Tuli vähän sellainen myötähäpeä kyllä. Aika teinipändihän se kai loppujen lopuksi sitten on.

Olen kai muka jo liian vanha. :D

blind_eye

Hmm. Mä pidän tuosta bändistä. Lieneekö sitten veljelläni osuutta asiaan.. Mutta pidän. Todella  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

mixu

no kyllä munkin pitää sanoa että petyin tohon viime kertaseen lämmitys keikkaan ehkä pikkasen,mut mitä nyt oon nähny sen pari kertaa aikasemmin niin on kyllä ollu mun mielestä uskomattoman rajut keikat.(eli hyvät :D)

taika^^

No mut millä pändillä nyt aina keikat onnistuisi. Ja tosta et se on teini pändi niin voisin sanoa et mitkä lajitellaan teini pändeiks. Apulanta nyt ainakin on ja bodom ja nyt sitten slipknot.. Kai ne sitten on niit teini pändei.. Onko Dimmu?
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

Lerppa

Mä en pidä Slipknotista... Se on sellasta turhaa mätkettä, mikä ei sisällä oikeestaan mitään... Muutamia melodian pätkiä ehkä, mutta se ei ihan riitä mulle ;)  Ja pojilla ei ole edes munaa näyttää naamojaan :P
Slipknot menee ehkä just jonain skeittauksen taustamusana... muttakun en itse skeittaa, niin siksi tää ei tosiaan yhtään iske...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

slipknot rulettaa(Guest)

mun mielest slipknot on paras bändi jonka tiiän :) :D

jeppulis(Guest)

mä oon vast 10 ja kuuntelen ihan sikana slipknottii 8-)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.