huonot bändit! hah

Aloittaja [tuuli], tammikuu 10, 2005, 09:52:11

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

jotta saatas tänne vähän väittelyä ja riitelyä  :-*, niin sanokaahan mitkä (/mikä) on teidän mielestänne huonoimpia bändejä ( eli siis ei sinun makuusi ), ja sitte perustelut kiitos!
allekirjoittanut

punainen

En todellakaan kanna vihaa mitään bändiä kohtaan enkä halu oikeesti mollata ketään...mutta en ole tajunnut koskaan U2 suosiota :P Siis niillä on kaks kolme hyvää biisiä mitä oon kuullu, mutta sitten pelkkää mitään sanomatonta väritöntä mautonta harmitonta rockipoppia vai miksi sitä pitäisi kutsua.Ja kaikki kriitikot vaan kehuu  :P Siis en vihaa U2 bändiä mutta se on mielestäni täysin yliarvostettu.

Sitten semmonen äijä johon todella on mennyt hermot.Robbie Williams nimittäin.Sain siitä todellakin yliannostuksen viime Itävallan lomalla kun siellä oli joku Robbie-kuume ja kaikki lehdet,radio ja tv pursusi sitä.Samat perustelut kuin U2 eli huonot biisit.Eikö tuollaiselle tuotteelle ole todellakaan saanut parempia biisejä tehtailtua..

En nyt jaksa purkaa enempää mutta ylipäätään toisinaan nyppii kaikki sellaset jotka pyörii musabisnekses vain silmissä dollarin kuvat, julkisuus, maine tai mikä tahansa kuin itse se musiikki. Sen pitäisi olla lähtökohtana että haluu todella tehdä musaa, on tarve purkaa tunteita ja ajatuksiaan tuohon taiteen muotoon tai vaikka haluu esiintyä ja soittaa tai laulaa stagella koko sydämestään.Ja kaikil bändeil joilla on oikee asenne, hyvää musaa ja uskoo omaan juttuun messissä niin toivon menestystä 8)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

#2
Minä vihaan Kotiteollisuutta. Kamalat äijät ja kamala musiikki. Jokainen biisi samanlaista tasaista räminää ja Hynysen oksettavaa karjumista. Äijät ovat olemukseltaankin niin oksettavia. Tupoksen ABC:llä tämä tuli huomattua myös.. Hiljaisella huoltoasemalla kun kävelin yksin hänen pöytänsä ohiste. Hyi saatana sitä ilmettä ja katsetta! Teki mieli sanoa tuttuun tapaan "vittuako kyyläät?"
Keikka se vasta uskomattoman kamala olikin. Qstockissa sen "sain" kokea. Joo joo, turhaa valittaa kun olisi voinut poistua festarialueelta siksi ajaksi. Mutta... ei saakeli sitä räminää:D. Yhtään tiedä milloin biisi vaihtuu.
Sanoituksissa heillä on joskus ihan hyviä oivalluksia. Tämän taivaan alla on sellainen biisi, jota minäkin olen jonkun verran kuunnellut.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

mustapiste

#3
Nooh, itse en ehkä kovinkaan välitä kuunnella bändejä/laulajia jotka ovat päässeet musabisnekseen kultalusikka suussa. Esim. Nyt idolsit ja popstarit joissa väkisin väännetään bändejä/laulajia rahalla... Laulajat saavat hyvän levytyssopimuksen ja biisejä soitetaan radiossa jatkuvasti vaikkei ne kovin hyviä olekkaan. :CCC
En siis kannata tämmöisiä kisajuttuja, vaikka kyllähän sen ymmärrän että siellä on myös mukana hyviäkin laulajia, muttamutta. Niin... Riidelkää tästä jos haluatte mutta tässä nyt vähän omia ajatuksiani. X_x
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

#4
mä en tykkää negativesta.. jopa mielummin kuuntelen jotain antti tuiskua kuin negativea. ja onhan se antti nyt parempaa katseltavaakin. (: varmasti ngt on ollu bändi ainaki kymmenen vuotta, mut jotenki tuntu et ne vaan yhtäkkiä tuli jostaki, ja on vieläki koko homma ihan hämärän peitossa. no juu, oli taas ihan oudosti sanottu. meinaan että yks kaunis päivä kun heräsin niin tähän maailmaan oli ilmestynyt joku jonne aaron bändinsä kanssa ja sit ne lähti saman tien kiertämään eurooppaa. inhoan heidän musiikkiaan!! inhoan jokaista laulua jonka olen heiltä kuullut!!! inhottavia ralleja kaikki hitit! yääk..!
allekirjoittanut

jouhu

#5
Mamba on sellanen bändi mitä en viittis kuulla missään, mutta kun sitä tulee eikä jaksa vaihtaa kanavaa tai laittaa raidiota pois päältä. Ääni on jotenkin...oksennuksen jälkeinen ja en ole koskaan löytänyt sanoituksiltaan mitään järkevää tai koskettavaa... Ja toi gynther vois olla toinen...::) Toisaalta kyllä se ihan kuunneltavaa huumorimusiikkina on.

punainen

Hyvä jouhu kun muistutit...Mamba ja erityisesti SUURLÄHETTILÄÄT on jotain niin tuskaista mitä vain voi musiikin saralla olla!jos haluut kiduttaa mua sido tolppaan ja laita steroista täysillä suurlähettiläitä.vink vink..

Niin ja kaheksankytäluvun yhen hitin ihmeet on kans jotain niin puuduttavaa...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

LainaaMamba on sellanen bändi mitä en viittis kuulla missään, mutta kun sitä tulee eikä jaksa vaihtaa kanavaa tai laittaa raidiota pois päältä. Ääni on jotenkin...oksennuksen jälkeinen ja en ole koskaan löytänyt sanoituksiltaan mitään järkevää tai koskettavaa... Ja toi gynther vois olla toinen...::) Toisaalta kyllä se ihan kuunneltavaa huumorimusiikkina on.

hyyyi, mamba ( kirjotin eka vahingos ammba  ;D), kamalaa.. mut kyllä sitäkin voi musta huumorilla kuunnella.. älä jätä minuaaa älä jätä!!!  ;D
allekirjoittanut

pasi

niitä on aika vähän tai sit en muista mutta the rasmus ja antti tuisku saavat mut raivon partaalle, ja sisko tietää sen :-/

emmi

täälä on nyt mainittu pari sellasta bändiä joista en tykkää yhtään. suorastaan inhoan. Tuo U2. en tykkää siitä yhtään sen takia koska se on jotenkin niin ärsyttävä, en osaa sitä oikeen selittää miks se on niin ärsyttävä mutta se vaan on. ja varsinkin se uus biisi se vertico vai mikä lie on niin se vasta niin ärsyttävä onkin! sit toinen on toi negative. en tykkää oikeestaan siitäkään. Sekin on niin ärsyttävä bändi ja ainakin jone arska! arghh!! Mua ärsyttää se jonen olemus, argh. mua pistää niin vihaks jopa sen ajatteleminenkin. joten ei siitä se enempää.
älä tunnusta jos sattuu

pasi

no heti kun ne tulee radiosta niin kyllä alkaa muistamaan: eniten tällähetkellä v.tuttaa tämä o-zonen dragostea din tei ja oikeastaan kaikki kyseisen bändin biisit, jos joku haluais kiduttaa mua niin tämä on se biisi millä se onnistuu ja sit tämä parin vuoden takainen "kesähitti" ketsup song, mitä en ole onneksi kuullut hetkeen aikaan.´onhan noita kun vain muistais, mut toisaalta on hyvä ettei muista :D

mustapiste

Anastacia ottaa minun korvaani pahasti. :CCC Tämän laulajan ääni sattuu korvaan ja kunnolla. :C Yh, en tykkää.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

adalmiina

negativella on kauniita kappaleita(joista osa kyllä vähän samantapaisia keskenään) ja jonne on kunnon rokkari  :D
(oli pakko puolustaa)
mä en varsinaisesti inhoa mitään bändiä,toki on sellasia mitä en taho kestää kuunnella...kuten jokin hirvittävä amatöörihevi..

[tuuli]

Lainaanegativella on kauniita kappaleita(joista osa kyllä vähän samantapaisia keskenään) ja jonne on kunnon rokkari  :D
(oli pakko puolustaa)
mä en varsinaisesti inhoa mitään bändiä,toki on sellasia mitä en taho kestää kuunnella...kuten jokin hirvittävä amatöörihevi..

ai että ihan osa vaan on samantapasia? niiden biisien perusteella mitä oon kuullu, niin sanon, et negative ei oo tehny ku yhden biisin ja jakanu sen monille raidoille.. no still alive on poikkeus. eli siis kaks biisiä.  :)

nyt lisään tänne vielä, PMMP on ihan hirvee!!! niiden huuto räkätys biisit on kamalan kuulosia, mut ne ei kuulemma teekään sitä homma tosissaan. ja se mua sylettää ku miks musiikkia ei voi tehdä tosissaan!!!??!!!! vittu jos kerran tekee, niin eikö kannata tehdä kunnolla.!.!
allekirjoittanut

KatjaRock

Time goes on, I wont.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.