huonot bändit! hah

Aloittaja [tuuli], tammikuu 10, 2005, 09:52:11

« edellinen - seuraava »

puska

Lainaaja jonne on kunnon rokkari  :D
(oli pakko puolustaa)
quote]

Jonne on ihan akka :-/
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

se on ihan wannabe koko negative.. vaikka voihan se olla et ne pukeutuu naiseks siviilissäki..
allekirjoittanut

pasi

lisää pukkaa mieleen: maija vilkkumaa!! ääh sen kauhea ääni peittoaa kauheudessaan keväisen harakan raakunan ikkunan alla

punainen

Minäkin puolustan myös Negativea!Mun mielestä ne pojat on ansainneet menestyksensä ja Jonne aaron vain on niin ihana :-* oli se pakko myöntää kun hänet näin livenä.Ja pojat muuten pukeutuu yhtä neidisti vapaa-aikanaan, menkää Tampereelle niin ette voi olla näkemättä ;D Pojatkin saa meikata!

Mutta tää oli tosiaan haukkumapalsta joten on nyt pakko haukkua Tiktakia. Liian nuorena liian paljon, kamalia kusipäitä heistä on tullut. Samanlainen tuote kuin Gimmelit.Eivät kitarat kädessä muuta miksikään sitä tosiasiaa että munaa puuttuu.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

pasi

mun mielestä tiktak on ihan ok..niitten musiikki paranee kokoajan ja ei ne keikoilla mitään kusipäitä ollut, yhtä rentoja kuin apiksen pojatkin :)

punainen

Ei ainakaan mua vakuuttaneet.tyypit jotka on samassa koulussa niiden kaa on sanonu että jeesus mitä niistäkin on tullut.Mutta kyllähän sen ymmärtää että nuorena kun saa liikaa, levy-yhtiön omat pikkuprinsessat joita on mukava pitää talutushihnassa ja rahaa virtaa...

Kyllä se aito rock'n'roll maistuu aina hyvältä!

[tuuli]

LainaaMutta tää oli tosiaan haukkumapalsta joten on nyt pakko haukkua Tiktakia. Liian nuorena liian paljon, kamalia kusipäitä heistä on tullut. Samanlainen tuote kuin Gimmelit.Eivät kitarat kädessä muuta miksikään sitä tosiasiaa että munaa puuttuu.

siis täysin samaa mieltä! ja se kun ne ei yksinkertaisesti tee niitä biisejä ite!!! suomessa on viistuhatta samanlaista tyttöbändi kokoonpanoa, miks niistä just TIKTAK on noussut taivaalle!! sovittaako ne ees ne biisit ite? mikä tiktakissa on niin paljon parempaa kuin niissä muissa viidessätuhannessa tyttöbändissä.
ja eräs entinen tuttuni oli joskus käynyt tiktakin keikalla hiukan juttelemassa neitien kanssa, ja oli kuulemma tosi lesoa perukkaa. liikaa ylimääräistä vettä pääkallossa. ja itse huomasin aivan saman, kun tiktakin keikalla olin kerran.
mutta tiktakin vanha materiaali on tosi söpöö! sille voi nauraa ja kovaa! mutta niitä tyttöjä mä en siedä!
allekirjoittanut

puska

Minä en ymmärrä mitä tytöt näkee Jonnessa. Se on niin tytön näköinen :-/. Miehen pitää olla mies, sitä mieltä minä olen.
Mutta joo. Antaapa olla:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

*välikom.
No siksi juuri kun se on niin erilainen kuin monet muut äijät.se miltä Jonne näyttää ja mitä sanoo vaatii kyllä aika paljon rohkeutta,luulen että monella äijällä ei olisi munaa sellaiseen.Mun mielestä tollanen androgyyniys on aika kiehtovaa, mutta joo en kyllä oikein pystyis ajattelee jonnee minään sukupuolisesti vetävänä siinä mielessä ;D Ja eihän se nyt kivaa olis jos mieheni olis se kauniimpi osapuoli meistä..

Ai niin yksi jonka "loistavia tulkintoja" minä todella inhoan on Vesa-matti loiri! Hyi helv...Sais mun puolesta pysyä vaan siellä näyttelijäpuolella jos silläkään :P Miksei lauluhommia voi jättä niille jotka sen osaa, kyllä niitäkin oikeesti löytyis, eikä kaikkien maailman näyttelijöiden ja mallien tarttis alkaa mäkiin.

mustapiste

Lainaalisää pukkaa mieleen: maija vilkkumaa!! ääh sen kauhea ääni peittoaa kauheudessaan keväisen harakan raakunan ikkunan alla

Tähän vähän puolustan että maijalla on aikas kivat sanotukset biiseissä, eikä se äänikään ihan noin pahan ole. :C
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

punainen

Maija on hyvä biisintekijä ja sanoitukset ovat kyllä sellaisia joihin on helppo samaistua.Mutta sen ymmärtää kyllä miksi moni ei myös tykkää.Ainakin Ei levyn ilmestyttyä Maijaa tuli joka paikasta, ja sen persoonallinen ääni ei kyllä välttämättä siedä liikaa kuuntelua..

mustapiste

Mäkin ymmärrän ettei kaikki maijasta tykkää, onhan sillä todella sen verran semmonen persoonallinen ääni ja radio pikkasen kuluttanu.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

pasi

Lainaa
minä todella inhoan on Vesa-matti loiri! Hyi helv...Sais mun puolesta pysyä vaan siellä näyttelijäpuolella jos silläkään :P Miksei lauluhommia voi jättä niille jotka sen osaa, kyllä niitäkin oikeesti löytyis, eikä kaikkien maailman näyttelijöiden ja mallien tarttis alkaa mäkiin.
mun mielestä loirilla on aivan mahtava ääni ja näyttelijänä se vasta loistava onkin!! mikä sen mukavanpaa kuin ankeana päivänä laittaa uuno dvd soittimeen niin kyllä piristää päivää.yksi suomen parhaimmista näyttelijöistä! mun mielipide :)

jouhu

Lainaa.Ja pojat muuten pukeutuu yhtä neidisti vapaa-aikanaan, menkää Tampereelle niin ette voi olla näkemättä ;D Pojatkin saa meikata!

.
Hahaa...;D Viime kesänä muuten taisin nähä joitain noita tyyppejä, kun olin käymässä Tampereella.
Kyllähän tuota negativee ihan kuuntelee jos sitä jostain tulee, mutta en vois sanoo sitä suosikikseni.
Miekään en todellakaan tajuu miks tuon Vesmatin piti ruveta hoileskelee...

[tuuli]

Lainaa
mun mielestä loirilla on aivan mahtava ääni ja näyttelijänä se vasta loistava onkin!! mikä sen mukavanpaa kuin ankeana päivänä laittaa uuno dvd soittimeen niin kyllä piristää päivää.yksi suomen parhaimmista näyttelijöistä! mun mielipide :)

no siis loirihan on näyttelijä. kaikki jasper pääkköset sun muut kalpenee suorastaan hänen rinnallaan, se on parhaita suomalaisia näyttelijöitä! laulajana se ei kyllä musta niinkään, ku on jo vähän semmoinen vanhus niin ei ääni enää kulje niin hyvin siellä estradilla, mutta mahtavasti se tulkitsee biisin kuin biisin.. mutta se varmaa johtuuki siitä et se on näyttelijä.
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.