huonot bändit! hah

Aloittaja [tuuli], tammikuu 10, 2005, 09:52:11

« edellinen - seuraava »

Sinkku-AIV

No ehkä se ulvominen ja kiljuminen oli vääriä sanoja, mutta en silti tykkää sen tyylistä laulaa ja äänestä. Ooppera ei iske minuun.
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

jouhu

Ezkimo on miulla kanssa jota en voi sietää. Se jotenkin näyttää, että kohta yrjöö johonkin puskaan... Ja se plaplaplaa meni jo kaiken yli.  :P Mie tykkään Tarjan äänestä! :)

puska

Eihän tuo ole vielä minun päälleni onneksi yrjönnyt (heh heh).
Ja Turusen Tarjalla on erittäin upea ääni, ja hän on tosi kaunis ja karismaattinen. RISPEKT.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

LainaaEzkimo on miulla kanssa jota en voi sietää. Se jotenkin näyttää, että kohta yrjöö johonkin puskaan... Ja se plaplaplaa meni jo kaiken yli.  :P Mie tykkään Tarjan äänestä! :)

ezkimo tosiaan näyttää ihan siltä kuin kohta laatta lentäisi!  ;D mä en osaa muutenkaan arvostaa räppiä. kun se on hirveesti lipsunut siitä ''otamme kantaa'' sanoituksista.. tai siis.. noh, miten tämän selittäisi. olen joskus lukenut jostain että rap musiikissa tärkeintä on sanat ( no ohhoh! onko näin ;) ) ja tosiaan alun perinhän niillä koitettiin jotain opettaa ihmisille tai jotain sellasta... just niinku jotkut biisit saatto kertoo jostain maailman tasa-arvo hommeleista yms yms yms. ja kun nykyään kaks kolmasosa kuuluisista rap bändeistä on sellasia turhia ''ollaan kovia'', ja plaaaah!!!!

mä en ole kauhean hyvä mielipide kirjoittaja mutta se on vain sivuseikka!
 :D
allekirjoittanut

medelin

Skandaali, Hanna Pakarinen, Kapasiteettiyksikkö, Algazar, Britneyt, Christinat ym. horot, räppi ja sitten tekohieno musiikki (kuten Britneyn angstbiisi everytime) eivät mene edes huumorilla >:|
Minä tahdon paikkaan auringossa

adalmiina

everytime vois jopa olla kaunis kappale,jos ne taustat ois erilaiset,oikeilla soittimilla soitetut...!

pasi

palasin ajassa taaksepäin ja luin tota loiri juttua... katsottuani vares nimisen elokuvan, mieleeni juolahti kysymys, eli kun te sanotte loirin olevan ennemmin näyttelijä kuin laulaja, niin mitä te sanotte samuli edelmanista??? mun mielestä aikas lailla samanlainen luokittelu ongelma kuin loirin kohdalla :)

[tuuli]

niimp! everytime olis hyvä jos se ei ois sellanen kellopeli versio.
allekirjoittanut

[tuuli]

samuli edelmanilla ( kirjotetaanko se kahdella vai kolmella eellä? ) on hassuja lauluja! kuissskasin sen! hahah! loiri on kyl lahjakkaampi laulaja kuin samuli edelman!
allekirjoittanut

Sara

Index on paskin!
Niin turha, että kukaan ei ole edes muistanut haukkua sitä  :D

puska

Samuli Edelman:D! "Mun sydämmellä on kypärä". Sille biisille ollaan kyllä naurettu, vihellykset alussa paras:D. Hohohoh.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

LainaaIndex on paskin!
Niin turha, että kukaan ei ole edes muistanut haukkua sitä  :D

Hehe, toi oli hyvin sanottu :) Täys floppi koko bändi, enkä yhtään ihmettele.

[tuuli]

LainaaSamuli Edelman:D! "Mun sydämmellä on kypärä". Sille biisille ollaan kyllä naurettu, vihellykset alussa paras:D. Hohohoh.

mä ooooon yksin, mutta se tuntuu hyvältä.  ;D juu se on meidänkin vatsalihaksiamme koetellut, etenki noi vihellykset! ihan hyvä vaan musta et täällä suomessa on jotain tuollasia hömppäartisteja niinku samuli edelman!  ;D
allekirjoittanut

jouhu

pasi

Lainaa

mä ooooon yksin, mutta se tuntuu hyvältä.  ;D juu se on meidänkin vatsalihaksiamme koetellut, etenki noi vihellykset! ihan hyvä vaan musta et täällä suomessa on jotain tuollasia hömppäartisteja niinku samuli edelman!  ;D
onneksi samuli edelmann ei käy näillä sivuilla :) ei varmaan tekisi hyvää sen itsetunnolle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.