huonot bändit! hah

Aloittaja [tuuli], tammikuu 10, 2005, 09:52:11

« edellinen - seuraava »

[salzaa]

minun mielestä loiri hakkaa samulin kuus nolla niin näyttelemisessä kuin laulamisessakin! rispektit Loirille!

ja tosta indx:stä. ei siinä, kyllä ne kaikki jäpikät osaa oikeesti laulaa, mutta ku asikainen tekee niinkäsittämättömän paskoja biisejä. ja silti rispektit indx:n jacksonille<3 (:

Painkiller

Lainaa
ja tosta indx:stä. ei siinä, kyllä ne kaikki jäpikät osaa oikeesti laulaa, mutta ku asikainen tekee niinkäsittämättömän paskoja biisejä. ja silti rispektit indx:n jacksonille<3 (:

No jaa...tosta voi olla montaa mieltä. Esim. se Renekö se nyt on...niin, huhhuh. Aikas kamalan kuulosta se sen "laulaminen" :-/ Ja kyllähän Asikainen on monta bändiä nostanu listojen kärkeen ihan pidemmäksikin aikaa. Indx nyt vaan oli niin surkee ;D

[tuuli]

idolsissa oli kymmenen kertaa lahjakkaampia laulajia ku popstarssissa... :P mut sitä se on et lahjakkaat laulajat ryhtyy mielummi soolouralle ku menee mihinkää ö luokan bändiin... :P

samulista ja loirista puheenollen, ne on kyl niin rok näyttelypari et huh! katoin kerra jotai ihme susi ohjelmaa jos ne oli kahestaan! että mä nauroin! ei huh! ne on sit huippu team!
allekirjoittanut

[salzaa]

nämä on niin mielipide asioita (:

Painkiller

Mielipideasioita niin. Mutta mistäs sitä sitten väiteltäis jos ei mielipidejutskista. Faktoista ei ainakaan oikeen voi kiistellä ;)

[salzaa]

^pirun morsian^

yök !!!!! the rasmus on iha perseestä koska se iniseee ja vinkuu niis kappaleis!!! ja matkii viel ville valoo ja himii muutenki!!!!!! sit viel ne hirveet korpin sulat siel pääs on iha naurettavat!!!!!

pasi

Lainaayök !!!!! the rasmus on iha perseestä koska se iniseee ja vinkuu niis kappaleis!!! ja matkii viel ville valoo ja himii muutenki!!!!!! sit viel ne hirveet korpin sulat siel pääs on iha naurettavat!!!!!
en oisi ikinä uskonut kuulevani tuota tyttö ihmisen suusta :) täysin samaa mieltä olen kanssasi!!

Painkiller

Peepin aikoihin Rasmus oli vielä hyvä..kunpa siitä ei ois koskaan tullut suosittua ;D

raura

Tykkäsin joskus kaaauan sitten Rasmuksesta (nimenomaan Rasmuksesta ilman the:tä), mutta nyttemmin en enää. Jotenkin kauheen naurettavaa se, että sitä sanotaan goottibändiks. Hmm..  :-/  Noh, ei kuulu miulle. Ja ne sulat.. Kjamalaa.

Painkiller

Sanotaanko oikeesti? Siis goottibändiks Rasmusta? ??? Kukamissämillon? Ei voi olla totta.. Toi menee jo vähän yli.. :)

Mä tykkäsin Rasmuksesta joskus vuonna 96 muutamia vuosia eteenpäin, mut sit musa muuttu huonompaan suuntaan ja kaikki tuntu olevan Rasmusfaneja. Mun kiinnostus lopahti. Ja ihan hyvä niin, nykyään kuuntelen niin paljon parempaa musaa, rankempaa. Yeah :D

^pirun morsian^

Lainaa
en oisi ikinä uskonut kuulevani tuota tyttö ihmisen suusta :) täysin samaa mieltä olen kanssasi!!

no hyvä ku oot samaa mieltä!!! :)

jouhu

En tiiä voiko tätä sanoo bändiks, mutta ::) toi mc pöly. Tuon henkilön kanssa olin ala-asteella samalla luokalla ja yläasteella samassa koulussa... Ihmisenä ei mikään ihana ja jääny traumoja.  :-/ Ja tuon tyyppisestä musasta en tykkää.  

^pirun morsian^

LainaaEn tiiä voiko tätä sanoo bändiks, mutta ::) toi mc pöly. Tuon henkilön kanssa olin ala-asteella samalla luokalla ja yläasteella samassa koulussa... Ihmisenä ei mikään ihana ja jääny traumoja.  :-/ Ja tuon tyyppisestä musasta en tykkää.  

HYI MC PÖLY ON IHA KAUHEE AINAKI JUST SE MUSIIKKI YÖK!!!

raura

LainaaEn tiiä voiko tätä sanoo bändiks, mutta ::) toi mc pöly. Tuon henkilön kanssa olin ala-asteella samalla luokalla ja yläasteella samassa koulussa... Ihmisenä ei mikään ihana ja jääny traumoja.  :-/ Ja tuon tyyppisestä musasta en tykkää.  

Mieki olin samassa koulussa sekä ala- että yläasteella. Tosin vuotta nuorenpana. Ei siitä jääny miullekaan kauheen hyvä kuva. Tiedä häntä. En kyllä tykkää musiikistaan yhtään. Voi pientä kun on traumoja jääny!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.