huonot bändit! hah

Aloittaja [tuuli], tammikuu 10, 2005, 09:52:11

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Mikä on Mc Pöly? Ikinä kuullu mistään semmosesta, kiitos YleX:n. The Rasmus on hyvä, helppoa musaa helppoihin tilanteisiin. Mulla on kaikki levyt enkä edes häpeä myöntää sitä :)

Kivaa ko täällä taas keskitytään ulkomusiikillisiin juttuihin niinkö joihinki sulkiin vokalistin päässä :D  
Time goes on, I wont.

jouhu

Lainaa

Mieki olin samassa koulussa sekä ala- että yläasteella. Tosin vuotta nuorenpana. Ei siitä jääny miullekaan kauheen hyvä kuva. Tiedä häntä. En kyllä tykkää musiikistaan yhtään. Voi pientä kun on traumoja jääny!

Aijaa... Että joensuulaisia ollaan? :) Oonkohan sattunu näkee siut? Varmaan...
Toi mc pöly on sellanen 16- vuotias joensuulainen räppäri. Oikeelta nimeltään tuuli. Ja muuta en sitten oikeestaan tiedäkkään. Onneks noi traumat ei oo kuitenkaan sieltä pahimmasta päästä.

raura

Juu Joensuusta ollaan...  ::)

[tuuli]

Lainaa

Aijaa... Että joensuulaisia ollaan? :) Oonkohan sattunu näkee siut? Varmaan...
Toi mc pöly on sellanen 16- vuotias joensuulainen räppäri. Oikeelta nimeltään tuuli. Ja muuta en sitten oikeestaan tiedäkkään. Onneks noi traumat ei oo kuitenkaan sieltä pahimmasta päästä.

oohohoo! no onko sillä edes hyvää musiikkia?
allekirjoittanut

Painkiller

Hehee, toi Mc Pöly on YleX-aamussa vieraana perjantaina...kaikki vaan kuulolle ;D Joopajoo..

jouhu

No... Minä en oikein ole lämmenny sen mussiikille. Kyllä sitä pystyy kuuntelee hiljasella, jos radiosta tai muualta tulee.

[salzaa]

oon kans sitä mieltä et rasmus oli ennen hyvä, mut nyt viime vuosina Laurin liiallinen julkisuudessa olo on häirinnyt, ja musiikki on mennyt mielestäni paskempaan suuntaan..

ja tosta mc pölystä et en oo kuullu, mut iha mielenkiinnosta haluasin kuulla jonku kipaleen x)

madde1

En oikein tiiä mutta paras on ainaki Phantom Planet eli se joka laulaa The O.C.:seen laulun sillä on tosi hyviä musia...!! ;D

Painkiller

Hehe, me aina pilkataan sitä O.C:n tunnaria..se on hassu :) kääälifornjaaaaa... ;D

adalmiina

juu,ei siinä laulussa kyllä mitään henkeä salpaavaa oo..onpahan tullu sarjan(jota itse en ajan puutteen vuoksi seuraa)kautta suosituks  ;D

[tuuli]

no voi kun en ole tuota mc pölyä vielä kertaakaan kuullut.. melko KLISEINEN nimi sillä kyllä on! aika mitään sanomaton minusta.. pitäisi kyllä kuulla, se on sentään TUULI!  :D
allekirjoittanut

puska

Mc Pölly:D Ei saakeli multa lähtee huonoa juttua tänään:D Noh, nythän on sunnuntai, suotakoon se minulle anteeksi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

Hm.. Onkos tuo Mc Pöly se jolla oli musiikkia Mikserissä..?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Enpä ole seurannu tuota mikserin juttuja, mutta kun kävin kattelee niin se 'viaton' systeemi on sen. ::)

[tuuli]

allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.