huonot bändit! hah

Aloittaja [tuuli], tammikuu 10, 2005, 09:52:11

« edellinen - seuraava »

_tukkajumala_

siis just nää kaikki gimmelit ja tuirkut ärrh.. meinaa mennä hermot ja sit tietty nää yhen hitin tyypit esim vaikkapas se mikäs o-zone ja sitte vaikkapas mikäs se ketchup tai mikä olikaan ja ainakin kans tää räppi ei oikee uppoa sillaset pitäis mennä helvettiin!!
kiitos isosikolle siitä että antoi minun kuunella apista kuusivuotiaana ja se oli muuten tuo piiskaa biisi

Jeli

Mä inhoan niitä kaikkia Amerikkalaisia (ja miksei muunkin maalaisia) pepunheilutus/räppi videoita. ;l
Ne on vaan niiiiiin... ;<
Apulanta rox(Ihme ja kumma) :D
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

[tuuli]

nii joo.. kyllä sitä kai pitäis osata hyväksyä et kaikki ei välttämättä tykkää siitä musiikista mistä sä ite tykkäät... vähän vaikeeta mulle joskus.  :D
allekirjoittanut

Tiijuli

JANI WIIKHOLM. xD ihan vitjan sama miten kirjotetaan. Inhoon sitä äijää niin paljon ettei mitään rajaa. Ensinäkään en tykkää yhtään sen ulkonäöstä :X se pitää sellasia ihan ihme vaatteita ja yrittää olla rokkari vaik se soittaa oikeesti jotan iskelmä/poppii. Sitä kuulee eniten jostain iskelmäradiost. ihan oikeesti oon kuullu monensti autossa xP Ja sen ääni on sellanen mongertava. ei hyvä :/
Ja mä oon aina inhonnu noita kaikkii popstaroja ja idolsseja. Ei vaan iske muhun.
Turvallista matkaa helvettiin.

iinuu

mä en varsinaisesti VIHAA mitään bändiä, mutta on moniakin mistä en pidä. esimerkiksi kwanista mä en välitä yhtään. ^^ ja rap on ehdottomasti sitä musiikkia, joka ei oo mun makuun.
u2 on toinen josta en pidä ja just nämä Antti Tuiskut sun muut. ei kiitos.  ;D mutta kyllähän niistäkin joku tykkää.
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

[tuuli]

Se Idols Katri oli kamala. Toivottavasti en kuule sitä enää ikinä radiosta.. :o
allekirjoittanut

Painkiller

LainaaSe Idols Katri oli kamala. Toivottavasti en kuule sitä enää ikinä radiosta.. :o

Heh..niin oli. Agnes oli ainoo siedettävä noista kilpailijoista.

[tuuli]

No ja aivan samaa mieltä.  :o Suomalaiset ei äänestä ulkomaalaista.  :P No näitä ihan turha puida jälkeen päin, varsinki jos ei oo ite ollenkaa vaikuttanu.
allekirjoittanut

zoot

Idols Agnes. Ei vaan sopinu mun mielestä koko Suomen Idolsiin enkä tykänny äänestäkään. Silti säälittää sen puolesta kun Agnesta on riepoteltu lehdistössä kaikista finalisteista eniten. Nykyään, noin kuukausi koko kisan loppumisesta, kukaan tuskin muistaa enää koko Suomen Idols kakkosta.. Ja parempi niin. Tän kilpailun taso oli niin *********,  sieltä ja syvältä.  ::)
don't worry, just do it

Painkiller

LainaaIdols Agnes. Ei vaan sopinu mun mielestä koko Suomen Idolsiin

Miksi ei "sopinut"? Se sentään yritti tuoda vähän rockiakin mukaan ja mun mielestä se on vaan hyvä ettei kaikki ole samasta puusta veistettyjä.

[tuuli]

Musta ne tän vuoden finalistit oli yllättävän monipuolisia. Tai mulla ainakin meni selkeet rajat siinä, kenestä pidän ja kenestä en.  :P
allekirjoittanut

blind_eye

Mää en tykänny siitä Agnesista yhtään.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Nepä tullee kaikki tänne Kuopioon.  ;D
allekirjoittanut

jouhu

Pelottavvaa! Aijotko käydä kattoo, heh?

[tuuli]

Ne oli täällä jo.  ;D En ollu kattoo, en haluu maksaa siitä, ku näin ne jo tv:ssä aika monta kertaa.  ;)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.