huonot bändit! hah

Aloittaja [tuuli], tammikuu 10, 2005, 09:52:11

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Mä en tykkää siitä Stronger Without You kappaleesta.. vai onko sen nimi pelkkä Stronger? Se on pikkuisen ärsyttävä. Mutta kyllähän Hannaa tuomitaan aika paljon ihan turhan takia. Samoin kuin Tuiskua.
allekirjoittanut

aino-a

LainaaSamoin kuin Tuiskua.

No en tiiä... Lyriikka, kuten ''Ota kuva, että sinut siinä nään, mä tahdon todisteen... Lähetä se mulle heti kännykkään, tahdon tietää missä meet. En ole sulle mustasukkainen, sain vain sairaan rakkauskohtauksen...'' (tai jotenkin noin) ei ehkä kaikkein helmeintä kuitenkaan ole... Mutta joo, asiattomat haukut (''Se on homo!!'') on sit tietty asia erikseen...
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

[tuuli]

Siis tarkoitan tietenkin niitä homo juttuja.  :P
allekirjoittanut

Tounakka

Eikai hullutkaan vahingossakaan menis Tuiskun _BIISEJÄ_ kehumaan. Nehän on ihan hirveitä. :D

[tuuli]

Se on kieltämättä vähän sääli, kun se tekee semmoista kakkaa musiikkia..
allekirjoittanut

aino-a(Guest)

LainaaEikai hullutkaan vahingossakaan menis Tuiskun _BIISEJÄ_ kehumaan. Nehän on ihan hirveitä. :D

No niin, eipä kai... Oli vaan pakko saada kirjoittaa mun ultimate-lemppari-kännykkä-biisin sanat tänne... :D

[tuuli]

Antti on muuten itse sanoittanut tämän... kappaleen Tyhjä huone!  :D
allekirjoittanut

aino-a

LainaaAntti on muuten itse sanoittanut tämän... kappaleen Tyhjä huone!  :D

Ihanaa.
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Painkiller

Tounakka

LainaaAntti on muuten itse sanoittanut tämän... kappaleen Tyhjä huone!  :D
Onkohan ees ? Voi olla, että joku levy-yhtiön sanottajista tehnyt ja laitettu bisnesmielessä Tuiskun nimiin.

jouhu

LainaaValvomo!! :D

Miusta tää bändi taas on aika sulonen, ainakin se Mikä kesän veisun perusteella...  ::)

Tounakka

Mikä kesä on vielä muovisempi kesäralli, kuin se Pelimies. Väkisin tehtyjä molemmat. : S

moondancer

Joku muukin joka ei tykkää valvomosta : D melkein kaikki mun kaverit laulaa sitä ihan tosissaan joka paikas. menee hermo niihin : D

jouhu

Toisaalta...Kyllähän tuo taitaa mennä vähän yli, jos joutuu kuuntelee hirveesti. Ite on kuullu jotain about kaks kertaa, niin ei mee vielä hermot. Nyt on vielä se "oooouuuu...kun sulosta.." -vaihe. Tai sitten oon muuttumassa radio shit music only ihmiseksi...  :-X

moondancer

niin no. ekaa kertaa ku kuulin sen ni vaan nauroin ja se oli sillai hauskasti söpö. mut juu. nyt on todellakin menny hieman yli jo.  :P

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.