Technicolour?!

Aloittaja anskuli 93, joulukuu 05, 2006, 11:59:53

« edellinen - seuraava »

anskuli 93

olenkohan sokea vai eikö täällä ole todellakaan näin ihanalle bändille vielä tehty omaa topickia?! :o  jo mutta kysymys kuuluu kuinka moni Tykkää tästä bändistä ja mikä on teijän suosikki biisi tc:tä ja monella tc:n keikalla ootte käyny?? ja kertokaapa vähän mielipiteitä uudesta albumista..! eli peoplesta  

joo jospa mä vaik kerron oman mielipiteeni samalla tästä bändistä elikkä joo technicolour se on mun lemppari bändi ja oon käyny nyt vast 2 keikalla ja no en osaa sanoo lemppari biisii koska ne kaikki on mun mielestä hyvii ja öö people albumi on aivan mahtava omasta mielestäni!  nonniin olkaapa hyvä ja kertokaa mielipiteenne! ::)

tän voi poistaa jos tääl on jo tällänen topicki mut en ainakaan vielä löytäny sitä vaikka koitin ettii! ;D
Asiaa!

forte

#1
Tykkään, tosin mikään tosifani en taida olla. Keikoilla ei ole tultu käytyä eikä levyjäkään ole, mutta kappaleita on urakalla kuunneltu ja sitä rataa. Peoplelta olen kuullut vain Someday ja sitten.. en muista minkä toisen ja levy on hankintalistalla. Jimin ääni on yksi niistä hyvistä suomalaisista. ^^

EDIT //  Noniin, nyt toi pukki levynkin. Ei nyt ihan hirveästi odotuksia ylittänyt, piti kuunnella aika monta kertaa ennen kuin kolahti kunnolla. Biisi Get up muistuttaa jotenkin etäisesti Firefliesia, tosin ihan kiva kuuneltava on. Jaaaaah, sitten kannattaa kuunnella vielä sellainen kappale kuin Michael Jackson, ei mikään ihmeellinen mutta aika erikoinen.
the coldest blood runs through my veins



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.