Hanoi Rocks

Aloittaja Lerppa, elokuu 20, 2003, 06:54:50

« edellinen - seuraava »

adalmiina

kannatan.
just hain netistä parin kappaleen tabulatuurit ja yritän kovasti soitella..

Painkiller

Onkos tyypit ostaneet uuden levyn? Mitäs pidätte? Edellinen levy oli enemmän mun makuun. Uudella levyllä on monta sellasta jotenkin niin "eihanoirocksmaista" biisiä..tottakai on hyvä et kokeilee uusia juttuja, mut kyl se oma linja pitää silti pitää. Täytyy kuunnella levyä vielä lisää :) Lainasin tossa myös vanhoja levyjä kun vanhempaan tuotantoon en riittävästi perehtynyt..nyt riittää sit Hanoita kuunneltavaks :)

[tuuli]

LainaaOnkos tyypit ostaneet uuden levyn? Mitäs pidätte? Edellinen levy oli enemmän mun makuun. Uudella levyllä on monta sellasta jotenkin niin "eihanoirocksmaista" biisiä..tottakai on hyvä et kokeilee uusia juttuja, mut kyl se oma linja pitää silti pitää. Täytyy kuunnella levyä vielä lisää :) Lainasin tossa myös vanhoja levyjä kun vanhempaan tuotantoon en riittävästi perehtynyt..nyt riittää sit Hanoita kuunneltavaks :)

jos meinaat tuota another hostile takeoveria niin musta se on äärimmäisen hyvä! jokainen biisi iskee, ja jotkut tietenkin joitain muita paremmin. olisin halunnut jonkun vanhemman levyn, mutta kun ei täällä prkl:n kuopiossa ole edes kunnon levykauppoja! kirjastostaki on ne parhaat pöllitty... :P
allekirjoittanut

Tiijuli

Tykkään Tykkään!! Andy on maailman paras laulunjen kirjottaja ja kitaristi, tosin heti tonin jälkeen. Itse en oo viel levyjä hankkinu ku fadu puolella on kuulemma jotakin niitten vanhaa tuotantoo jossain autotallin perukoilla että eiku etsimään. :D:D:D:D
Turvallista matkaa helvettiin.

forte

Tyksin. ^^

Eniten tykkään saksofonisooloista ja muusta turhasta, mutta melodiat on kivat ja
lyriikat myös. Harva se päivä varmaan tulee kuunneltua, tosin en kyllä taida minkään asteen fani olla. Siinähän se menee, hyvänä musiikkina.
the coldest blood runs through my veins

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.