Hanoi Rocks

Aloittaja Lerppa, elokuu 20, 2003, 06:54:50

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Mitäs pidätte Hanoi Rocksista?
Mun mielestä se on aika loistava :)  
Tuntuu vaan vähän siltä että radiot meinaa polttaa sen yhen biisin (A Day Late, A Dollar Short) puhki.. soittavat liikaa, ei sais..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Silti_Onnellinen

Juu aivan mahtava! M.Monroe on mun pikkuserkun setä :) hee.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

*tuuli

pikkuserkun setä... aika sairaan coolia... ;)
mun serkku oli hankan kitaristina japanissa... ;D
mä en kauheesti ite niiden musaa... vähän vanhan aikaista mut mikäs siinä vanhanaikaisessa... äääh, en tiiä oonko puolella vai vastaan... kyl se nää uudet päihittää mennen tullen.

Wirtabiuha

Mä digaan aika perkeleesti! On se aika jees, mut andy ja monroe on aina enemmän tai vähemmän pilvessä ja niitten keikkoja on hmm--- erittäin mielenkiintosta seurata  :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuul

niillä on oma tyylinsä pysyä hengissä.  ;)

jouhu

No, kyllähän se uppoo kohtalaisesti...

laura

mahtava bändi!!!!  :D
muaki harmittaa ku sitä on soitettu liikaa....
kaikki on mahdollista**

KristalliEnkeli

Mä tykkään:)
Itselläni ei oo kuin yks niiden levy (Twelve shots on the rocks), ja pikkuhiljaa alan oppii kaikki biisit ulkoo..."People like me" ja "Lucky" on parhaimpia
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

Ihan hyvää musaahan tuo on ja kyllä niitä pitää kunnioittaa kun vielä tuon ikäisenä jaksavat tehdä rokkihommaa.

Wirtabiuha

Juu, enemmän tai vähemmän selvinä... Niitten hörhellystä on kyllä mielenkiintosta seurata... Näin tänään yuon andyn keskustassa... kyllä oli sosiaalinen meininki päällä! ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

andy on omalla tavallaan aika hassu kun se on koko ajan ihan aineissa... mut mä kyllä vähän pelkään sitä ja on se aika oksettava.... :-X

Vilkku


Menee taas aivan täysin ohi aiheesta, mutta pakko sanoa, kun Wirtis oot Andyn nähny tänään, niin minäpä istuin Tonia vastapäätä metrossa :)
[ -You should see my scars- ]

Wirtabiuha

Oho! se on ilmeisetikin hiaman luxuksenmpaa kun nähdä herra mccoy yrjöilemässä ojiin  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

McCoy on ehkä kuitenki kivempi ruudun toisella puolella ;D
Mäkin bongasin sen Hesasta tossa viikko/kaks sitten, ei täpinöitä ei... ;D mutta kummakos tuo.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

Joo... mä se vaan nään jotain Kuopiolaisia mäkihyppääjiä jotka sattumalta ajaa autolla ohi.... halu hesaan!



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.