"U.G" -bändit

Aloittaja Reikaleipa, elokuu 18, 2005, 11:21:42

« edellinen - seuraava »

Reikaleipa

Eräänä sateisena päivänä selailin netissä ympärämpär ja törmäsin bändiin nimeltään 'Massapsykoosi'. Kuunneltuani ne pari näytettä mitä sivuilla jaossa oli, totesin että varsin mukavan kuuloista on.
www.massapsykoosi.tk

Joskus taisin capuredin sivuilla sitten katsella jotain skeittikisa-koostetta ja taustalla soi mielestäni erittäin hyvä nopeatempoinen värssy. Videon lopputeksteissä mainittiin bändin olevan nimeltään Caitline ja päätin ottaa bändistä vähän selvää. Caitlinen sivuilta löysinkin kyseisen biisin, joka oli nimeltään 'Shouting Out The Day'. Myöskin muut kuunneltavissa olevat laulut kuulostivat perin hyvältä ja niinpä ihastuin tähänkin bändiin.
www.caitline.cjb.net


Kysymys kuuluu: Mitä tällaisia hieman tuntemattomampia bändejä olet itse bongannut? Ehkäpä vielä hyviä sellaisia?

Lerppa

Psychoactive Garic Juice. Siinä on loistava underground-bändi. Taso on kuin levyttävällä bändillä, mutta muuten vain tuntematon. Sellasta progemetallia ja muistuttaa jonkin verran Opethia sekä Dream Theateria. Jos yhtään sen tyylisestä pitää niin tuokin luultavasti kuulostaa hyvältä. Itse pidän hyvinkin paljon. :)

[link=http://pgjband.net/]Psychoactive Garlic Juice[/link]
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi(Guest)

Oon tässä hiljattain tutustunut ja innostunut sellasesta bändistä kuin over'n'out !
hämeenlinnalainen bändi ja soittaa mielestäni hyvää rokkenrollia.
noilla sivuilla pystyy lataan jotain biisejä että kannattaa käydä tutustumassa! :)

www.overnout.rocparty.at

emmi(Guest)

LainaaOon tässä hiljattain tutustunut ja innostunut sellasesta bändistä kuin over'n'out !
hämeenlinnalainen bändi ja soittaa mielestäni hyvää rokkenrollia.
noilla sivuilla pystyy lataan jotain biisejä että kannattaa käydä tutustumassa! :)

www.overnout.rocparty.at

Tuli tuo osoite vahingossa väärin eli www.overnout.rockparty.at

Painkiller

Toi Over 'n' Out kuulosti ihan hyvälle. Heh, mulle tuli tuosta yhestä biisistä mieleen ihan vanha Rasmus, oliks se nyt tuo Where's your youth?.

Selailin hetken mikseri.nettiä ja sellanen tuli vastaan kun White Flame. Ainakin biisiin The world we live in, ihastuin.

emmi

Mä oon oikeesti hullaantunut tohon over'n'out:iin!
Olin viime lauantaina tokaa kertaa niitten keikalla ja ai että kun se rokkas!
Mun mielestä toi where's our youth on ihan paras kipale. siin on jotenki ihan mahtavan kuuloset ne kitara jutskat :D Ja mun poikaystävä soittaa ne kohdat ;D
älä tunnusta jos sattuu

Tokya

Viimeksi tutustunut bändiin nimeltä 'Flinch' son mun mielestä ihan hyvä. Bändi kyllä vissiin nousemassa jo pinnalle joten ei ole enään niinkään underground.

jouhu

Tokya, minkälaista musaa noi teke?

Tokya

LainaaTokya, minkälaista musaa noi teke?

semmosta rock tyylistä. Suomenkielistä. Jos oikein muistan niin laulaja taitaa olla jimi pääkallon veli ;D Jos sulla on messengeri niin voin sen kautta lähetellä sulle yhden kappaleen.

tibris_n@hotmail.com

aino-a

Ei oo Sääpällon veli, vaan Jonne Aaronin veli. En oo hirveesti ite tykännyt siitä niitten sinkkubiisistä, mutta se ei välttämättä vielä kerro levystä paljoa... Eli ehkä vois tsekata. Ne oli muuten viime viikon lauantaina KidsTop20 -ohjelmassa ja vähän mä nauroin... Siis sille ohjelmalle. Rokkariraukat joutuvat siellä tanssimaan... Pojat lähinnä käänsivät selkäänsä kameralle. Heh, pitääkin kattoo sitä ohjelmaa uudestaan. Nolot ohjelmat on parhaita.
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Tokya

LainaaEi oo Sääpällon veli, vaan Jonne Aaronin veli. En oo hirveesti ite tykännyt siitä niitten sinkkubiisistä, mutta se ei välttämättä vielä kerro levystä paljoa... Eli ehkä vois tsekata. Ne oli muuten viime viikon lauantaina KidsTop20 -ohjelmassa ja vähän mä nauroin... Siis sille ohjelmalle. Rokkariraukat joutuvat siellä tanssimaan... Pojat lähinnä käänsivät selkäänsä kameralle. Heh, pitääkin kattoo sitä ohjelmaa uudestaan. Nolot ohjelmat on parhaita.

Noniin, mulla menee pääkallo ja Aaroni sekasin aina ;)


blindii(Guest)

Tsiigakkaa pändit Essentia (www.essentiaband.net) ja T.A.P (www.tapband.net) :)

forte

#13
http://www.mikseri.net/artists/?id=52731

Second Astral Movement. Siskon kavereitten bändi, kivasti osaavaa porukkaa. Mm. RTG: ssa piipahtivat lämppärinä, Onni klubilla sun muilla on myös pyörinyt.
the coldest blood runs through my veins

[tuuli]

Fanittakaa mun pikkuveljen bändiä.  ;D

http://www.shroudedinmystery.amob.net/

Se tappaa mut ku laitoin tän linkin tänne mut oon vaan ylpeä sisko.  ;)
allekirjoittanut



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.