Hmm... poikabändit

Aloittaja [tuuli], syyskuu 17, 2004, 09:49:11

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

joo, poimin tän suoraan 4popista.  ::)

eli onko nää kaikki negativet, uniclubit yms yms POIKABÄNDEJÄ vai ei?
ja mikä tekee bändistä poikabändin?
onko apulanta poikabändi?
allekirjoittanut

jouhu

Vaikee sanoo, kun en ole asiantuntija tai mitään. ::) Mutta miun käsityksen mukaan jotain poppia soittavat, miespuoliset henkilöt, ovat jotain poikabändien tapasii... Apulanta on miun mielestä kaukana poikabändistä. En sitten tiiä miten se oikeesti on. Uniklubista ja negativesta ei ehkä ihan heti, miun mielestä, tuu mieleen poikabändi.

punainen

No eikös se se poikabändi ole kun kerta kolme poikaa siinä soittaa tai oikeemmin miestä eli miesbändi ;D

Poika- ja tyttöbändi sanoista tulee kyllä mieleen joku levy-yhtiön ulkonäön perusteella kokoama tanssilaulu poppoo joka nyt ei mikään "bändi" edes ole. :P Joten ei mun mielestä Uniklubi ja Negative sellasia poikabändejä ole,mutta johtuuko toi niiden bändien luokittelu poikabändeiksi sitten siitä että fanit ovat kirkuvia teinityttöjä? ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Wirtabiuha

Mun mielestä Uniklubi ainakin on poikabändi... Niiltä puuttuu se oikea uskottavuus, muutenkin se on musta niin läppä bändi ettei mitään rajaa. Negative, no siis... En mä tiedä! (herää kysymys miksi vastata aiheeseen kun ei ole mielipidettä aiheesta..) Uniklubi, the Rasmus, Negative nää on musta nää ''rock-puolen'' Gimmelit...

Apulantaa en välttämättä luokittelisi poikabändiksi mutta kyllähän se näinä päivinä alkaa aikas poppia olla... Uus tuotanto siis, like HIM...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Vaikkei Uniklubi tai Negative joidenkin mielestä ole rockuskottava en mä kuitenkaan heitä backstreetboysien kanssa samaan luokkaan laittais,koska käsittääkseni jokainen esimerkkibändeistä tekee itte biisinsä,soittaa itse ja on tehny sitä hommaa jo pitkään ennen läpimurtoa...Se on sitten toinen asia tykkääkö näiden bändien musasta vai ei ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Poikabändistä tulee minullakin mieleen tällainen kaupallistettu poikatanssijapoppoo, jotka vähän lauleskelevat, eivätkä itse tee biisejään. Nämä Uniklubit ja Negativet ovat enemmänkin rockyhtyeitä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

musta uniklubi on vähän semmonen poikabändi... ku niitten biisit on just sellasia ''voi vittu nyt se jätti mut''.  ::)
allekirjoittanut

punainen

Eikös aika monen bändin biisit pyöri sen sen suuren rakkauden ympärillä :) Varmasti Tonikin on tehny samoista tunteista biisejä paitsi sillä erotuksella että se tunne mikä Apiksen biiseis vallitsee on äärimmäisen liikuttava ja sanoitusten puolesta niitä täytyy tulkita ja merkityskiä voi löytää monia..
Baby I love youlle en kyllä löydä niin montaa ratkaisua... ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

kaikki sanotuksethan kertoo enemmän tai vähemmän ihmissuhteista. mut se miten sen ilmasee, erottaa poikabändit muista. musta poikabändien sanotuksissa sanotaan kaikki ns:sti suoraan. ilman mitään vertauskuvallista runoutta.  ;)
allekirjoittanut

N'sync, Backstreet Boys, Five, Boyzone ovat poikabändejä, kun taas... Mitä mitä täällä teen?!

hande^

#10
Samaa mieltä edellisen kanssa.

Se Jätkän manitsemat "yhtyeet" ovat näitä ns. poikabändejä, koska he vaan laulavat ja näyttävät (ainakin yrittävät) hyviltä. Kaikki, jotka soittaa ite (jopa Uniklubi) mä en laskin poikabändiks.

Tää on tietty vaan mun oma mielipide. Poikabändi, kuten myös tyttöbändi, on loppujen lopuks aika subjektiivin käsite.
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

Niin. Mutta kyllä mä Tiktakin kaltaset bändit lasken poikatyttöbändiksi.Ei ne instrumentit kädessä tee kenestäkään uskottavampaa kun on samanlainen tuotantokoneisto hittinikkareineen takana kuin jollakin popstarseilla.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Mulle poikabändi tarkoittaa poikia, jotka eivät soita itse, vaan pelkästään laulavat. Westlife.
Tyttöbändille sama analyysi.

Poikabändiksi voi tietysti haukkua bändiä joka ei ole katu-uskottava, niin että vaikuttaa joltain Westlifeltä.
Sama pätee tyttöbändeihin.
Negativea ja Uniklubia saattaisin itse hyvinkin sanoa poikabändiksi. :P

Näin mun mielestä. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Noidanmetsästäjä

Poika- tai tyttöbändi käsittenä kannattanee kuvata ryhmänä kauniita ihmisiä, jotka on päätetty koota yhteen esittämään musiikkia, joka vastaa kysyntään. Todennäköisesti tuon ryhmän jäsenistä kukaan ei entuudestaan tunne muita. Ajan ilmiö.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Wirtabiuha

#14
Juu, Mutta... just nämä joilla ei ole katu-uskottavuutta on musta poikabändejä. Ja tyttöbändeiksi aina haukutaan kaikkia. Niinkun vaikka Takiaista, mikä ei musta tosiaankaan ole sinänsä tyttöbändi, onhan tietysti näin että kyseisessä orkesterissa soittaa vain tyttöjä.. Ja yleisesti aina kun tytöt tekevät musaa se on poppia, tämä vituttaa mua suht reippaasti. Kai se sitten kuulostaa, jos muija laulaa, ni popilta...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.