Pahempi toistaan

Aloittaja punkku, helmikuu 04, 2005, 10:11:35

« edellinen - seuraava »

punkku

Eli eikös kappaleet tuu mahdolliseen radiosoittoon yleensä vähän enne ku itse sinkku julkastaan. Niin tänne voi sitte laittaa kuka sen ekana kuulee jossain....

[tuuli]

juu näinhän se on. en ole vielä kuullut mutta innolla odotan. luultavasti suomipop ainakin rupeaa soittamaan aika nopeeta..
allekirjoittanut

punainen

On muuten hieno levyn kansi :)Minä tykkään.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Minä myös, oikein kivan näkönen:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Sinkku-AIV

Mä varmaan kysyn tyhmän kysymyksen, mutta missä ton sinkun kannen voi sit nähä? Onko se siinä apulanta.fi:n etusivulla? tai pitäiskö olla? Koska mulla on siinä vain Pudota. Neuvokaa minua
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

jouhu

Ihan hienon näkönenhän toi kansi on. :) Joo, se on tuossa apulanta.fi etusivulla. Päivitä, niin se tulee näkyviin.

Sinkku-AIV

Eipä tullut näkyviin Safarilla (selian siis, jos joku ei tiennyt) mutta kokeilin Firefoxilla, nii johan näkyi. :) ihan hienohan se on, varsinkin se sudenkorento/hyttynen/ötökkä.
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

emmi

Wou, todellakin se on hieno. Tulee mieleen ihan akkm levyn kansi. :)
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

hah, akkm:sta puheen ollen huomautan tähän väliin, että mulla kesti aika kauan tajuta se pääkallo siinä kannessa!  ;D mä luulin monta monta vuotta että siinä on vain jotain ihme savua. sit kun ostin sen itselleni, tutkailin ja huomasin että siel sisälläki on niitä kaikenmaailman röntken kuvia. sillon katoin sitä kantta ja tajusin siinä nenän ja suun ja.. nyt hävettää!!  ;D
allekirjoittanut

punainen

No et oo hei ainoo! Mullekin valkeni vasta noin vuos sitte ;D itse tykkäsin enemmän kylläkin siitä savumuodostelmasta jota tietenkään en enää saa päähäni kun oon tajunnu mitä se kuva esittää...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

punainen

Niin toivottavasti toi kanne on siinä mieles enne et sieltä tulis jotain AKKM:n tapasta.Siis tuskin nyt enää samanlaista musaa kuin sillon mutta niinkuin tunnetasoltaan liikutteleva albumi ja vahva ja voimakas kokonaisuus...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Tuosta akkm levyn kannesta... Miekin tajusin sen pääkallon vasta myöhemmin. Tajusin sen heti olleen röntgen kuva, mutta mie jotenkin katoin sitä tuoks lantio kohaks....::) Nyt en ymmärrä miten... Toivotaan tuolta uudelta sinkulta ja levyltä, että sieltä tulee hyvää matskuu. :)  

maijja

Oikein oikein hienon sekasortoinen tuo kansi.
Pitkästä aikaa tässä kuuntelin akkm:ää, niin biisi "vapaata pudotusta", iski ihan täysin.
Onko muille kynyt noin että yhtäkkiä joku biisi onkin hieno tekele vaikka eilen se oli vain levyn täytettä??
Se oli hienoa huomata. en ollut pitkiin aikoihin kuunnellut tunteella sitäkään levyä. Kaikkea sitä huomaa kun seisoo tunnin bussipysäkillä. ::)

Sisällä syntyy syöpä.

pasi

LainaaOikein oikein hienon sekasortoinen tuo kansi.
Pitkästä aikaa tässä kuuntelin akkm:ää, niin biisi "vapaata pudotusta", iski ihan täysin.
Onko muille kynyt noin että yhtäkkiä joku biisi onkin hieno tekele vaikka eilen se oli vain levyn täytettä??
Se oli hienoa huomata. en ollut pitkiin aikoihin kuunnellut tunteella sitäkään levyä. Kaikkea sitä huomaa kun seisoo tunnin bussipysäkillä. ::)

tota eihän vapaata pudotusta biisiä ole akkm- levyllä!

punainen

No siitä on kyllä tosi pitkä aika maijja kun olet AKKM levyä kuunnellu ;DVapaata pudotusta on Torremolinos kiekolla...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.