Kolahtaako kellään Queen tai The Beatles?

Aloittaja amouria, huhtikuu 02, 2004, 10:29:26

« edellinen - seuraava »

amouria


Haluaisin tässä vain tiedustella,että kuunteleeko kukaan muu kuin minä näitä ylläolevia bändejä? Itse olen jo yli vuoden ollu täysin koukussa näihin kahteen bändiin. :) En tiedä,olenko jotenkin liian vanhanaikanen tai muuten vaan outo, kun tällästä (jonkun mielestä fossiili musiikkia kuuntelen) musaa diggailen. Mulle nyt muutenkin tuo vanhempi musiikki kolahtaa enemmän kun tämä uudempi esim.Christina Aguilera.Suomi räp on yks osa alue,josta en niin hirveesti pidä ja siksi en sitä kuuntelekaan.En ryhdy sitä haukkumaan,koska en saavuttais sillä muuta kuin pahaa mieltä jollekin. Mun mielestä sekä Queenin että The Beatleseitten kipaleet vaan ovat niin hyviä,että niitä jaksaa kuunnella.Ja etenkin kun niissä on sanomaa kuitenki.Jokainen tietysti tulkitsee nekin omalla tavallaan.Mutta tosiaan,olis kiva tietää että löytyykö ketään ihmistä,joka kuuntelis samaa musiikkia kuin mie  :D Vai olenko ihan yksin musiikki makuni kanssa?  :(

Klaara-Mielikki

Et ole yksin. Mäkin olen vanhanaikainen ja diggaan (mikä älyvapaa sana) Alice Cooperia,Elvistä,Kissiä ja sen sellasia mitkä on menny muodista varmaan ajat sitten  :) Muhun ei myöskään kolahda nää uusimmat artistit,jotka lykkii toinen toistaan järkympiä purkkapoppirallatuksia ihmisten ilmoille. Nyt meitä on sitten ainakin kaksi vanhanaikaista kalkkista   ;D

blind_eye

Queen on ihan huippu, we are the champions tuo mieleen viime kevään  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

No, eipä oikeastaan musiikillisesti kumpikaan oikein kolahda. Mutta The Beatlesia kunnioitan, ovathan he saaneet paljon hyvää aikaan musiikkimaailmassa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Kyllä ihan huviä ovat molemmat. Mutta en mie kauheesti kuuntele... Mitä nyt joskus saattaa kuulla jostain, niin kuuntelee hyvinkin mielellään. :D

rautalintu


En Queenistä niinkään pidä, mutta Beatles on paras bändi koskaan! Loistavia biisejä sekä kunnioitettava ura, kuten puska jo sanoi.
McCartneytä joku menossa stadikalle kattomaan? Beatles-hittejä kuulemma vetää.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Queenilla on pari hauskaa biisiä, beatlesilla vähän enemmän mutta en mä mitenkään hirveästi musiikista pidä. toki beatlesia arvostan suuresti niiden saavutuksien perusteella.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Lainaa
En Queenistä niinkään pidä, mutta Beatles on paras bändi koskaan! Loistavia biisejä sekä kunnioitettava ura, kuten puska jo sanoi.
McCartneytä joku menossa stadikalle kattomaan? Beatles-hittejä kuulemma vetää.

Menisin jossei niin paljon maksais....  ::)

Queen ja Beatles on molemmat -ihan jees-, että ihan mielellään kuuntelee jos vaikka radiosta tulee, mutta en välttämättä cd:tä ostais ja laittais pyörimään.
Tosin Queenia olis välillä kiva kuulla enemmänkin.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Beatles on loistava bändi, tai ainaki legendaarinen, siitä ei edes keskustella. ( vaikka taidetaankin silti keskustella  ;) )

Queeniä en kauheesti... perusta... jouduin ehkä isoveljeni yläasteaikoina kuulemaan sitä liikaa.

Wiii aaar dö zäämppioons mai freeennnddsss!!!!!
allekirjoittanut

heidie

Beatleseillä on pari piisiä mitä tykkään kuunnella ja soitella ja laulella  :)

Eilen kuunneltiin frendin kanssa Queenia koska löydettiin yks kasetti ja haluttiin tietää mitä siinä oli. Ja Queeniahan siinä ja jotain ihme hippimusaa mikä kuulosti lähinnä siltä kun joku yrittää aineiden vaikutuksen alaisena soittaa kitaraa ja vielä laulaa  ;D

Mutta kyllä kuuntelee ja mun äidin lempparipändi on Queen!
she's a superhiro

Himpsa

Ah, ne on molemmat ihan täydellisiä bändejä. Nykyään itse en enää kuuntele paljon mitään muuta.

mirka

En oo kauheesti kuunnellu, mut mitä oon kuullu ni ihan ok.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

vik

Lainaa
Vai olenko ihan yksin musiikki makuni kanssa?  :(

No tuskin, kun kyseessä on kuitenkin BEATLES. :D

Kuitenkin. Olen viime aikoina vasta alkanut tykästyä noin vähän isommassakin mittakaavassa, Let It Be ..Naked oli niin hiton hyvä kun ekan kerran kuuli. Sit oon tota Yellow Submarinea katsellut ja varsinkin soundtrackia kuunnellut. Tykkään, tämä bändi pääsee vielä pitkälle, sanokaa minun sanoneen! (:-/)

"When Michael Jackson dies we're covering Blackbird"
(-The Dandy Warhols)

Kaikki kuulemani Queen-hitit on hemmetin hyviä myös, pitäisi jaksaa tutustua. En vain ikinä voi ottaa useampaa bändiä suurennuslasin alle yhtä aikaa, kunnolla ainakaan, ja tässä ois aika pitkä jono Freddien & co:n edellä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


punainen

Beatlesiahan ei voi olla kunnioittamatta!se on kyllä harva joka pystyy samanlaisiin saavutuksiin enää tänäpäivänä tai koskaan...Ja meno vielä parani loppua koshden! Kyllä mun isältä löytyy kaikki albumit vinyylinä,kasettina ja cd-levynä.Kyllä sitä joskus voisi ihan kuunnella mutta jos isäni ei vain saisi tietää asiasta,muuten se innoistuisi ihan liika että käännytystyö on vihdoin mennyt perille ;D

Queen on kanssa mahtava!Ihanaa musiikkia johon tosiaan kans pitäsi tutustua lähemmin.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Pave ^^

Beatlesista en niinkään välitä, vaikka ihan meneviä piisejä omistavatkin, mutta Queenia olen kuunnellut koko pienen ikäni!
Äitini lempiyhtyeitä, ja sitä kautta ihan kehdosta saakka on meillä Queen soinut.  :)

Parhaimpia biisejä on ehdottomasti Under pressure, I'm going slightly mad, I want to break free sekä legendaarinen "eka biisi" Bohemian rhapsody.  ;)

Ärsyttää, kun ihmiset pitävät vain niistä parist tietystä biisistä, joita yleensä ovat Show must go on, We will rock you ja We arre the champions, eivätkä viitsi tutustua muihin yhtyeen kappaleisiin.  :(
Ja sanovat vielä pitävänsä Queenista. O.o
Noh, en jaksa nyt rueta siitä valittamaan...  ::)
Mahtava bändi joka tapauksessa!  ;D



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.