Him ja Love metal??

Aloittaja emmy, toukokuu 15, 2003, 03:34:17

« edellinen - seuraava »

emmy

mitäs mieltä ootte Himistä näin yleensä ja kolahtaako uusi levy Love metal? Ostin levyn ja ainakin nyt se soi mun mankassa säännöllisesti! Hyvä levy! Ja muutenkin tykkään Himistä ja Ville Valo on aivan ihana!!!  :D
     Kommentteja!!
kaikki hyvät asiat ovat muovia

rautalintu


Love metal on huomattavasti parempi levy, kuin edellinen. Ehkä kaikkein paras HIM-levy.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Kata

Sama täällä. Olin jonottamassa sitä suunnilleen ekana, kun kauppa aukes. Siis olin oikeesti ennen koulua siellä ;D. Mutta... Niin se on kyllä tosi loistava ja sitä aitoa ja kunnon HIMiä :) Vaikka mä henkilökohtaisesti edelleen tykkään tosta Greatest Lovesogsista eniten :D

JenniThaApisFAni

musta HIM on tosi hyvä bändi, ja Lovemetal oli hyvä levy, mulla ei oo kyllä itlläni sitä mut oon kuullu sen kaverini luona joka on todellinen HIM fani....
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

amniinba

aivan ihana bändi... ostin sen uuden levyn ja tosi hyvä on. mutta paras levy silti niitten eka. ville... ihana mies ja niin hyvännäkönen että...!!!

-Poison-

Mahtavaa matskuu! ja Ville on syntisen söpö (okei se sano ite et "ja minä en ole söpö mutta syntinen kylläkin ;)")
Olin hankkimassa niitten nimmarit viime kuus... sain joba spiikata Burtonin ja Migen kaaa *uuh*
  Mut loistavaa!!

-Poison-

Kyllähän sitä Himiä aina joskus tulee kuunneltua, ihan kelpo musaa :) Love Metal on hyvä levy niiltä.

Lerppa

Oijoi, kylläpäs sattui, oli vahingossa -Poison- nikki täällä päällä... Toi myöhempi kommentti on siis mun. (-Poison- kyykkää tossa vieressä ja voivottelee huonoa stämminkiä ;))
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salzaliini*

mä oon yhesti sen lovemetallin kuunnellu, eikä ainakaa sillon vielä iskeny.. piti vissii lainata se uuestaa.. mutta musta se deep shadows..jne.. on iha hyvä levy!

*tuuli

Love metal... hmm.. the funeral of hearts on aika hyvä kappale. semmonen  romantic... :-* ainaki melodiallisesti. sanoista en tiiä... :)
him itessään menee... en nyt heti ekana marssis ostaan levyy ku ehkä ton uusimman... ville oli yhesti aika äklöttävä mut ei se enää niin... sillä on hyvä ääni ja se on hyvä laulaan.  :)

KristalliEnkeli

Muhun HIM kolahti niin voimakkaasti, et hankin niiden kaikki levyt ja must ne on jokainen tosi hjyviä  :)

Tällä hetkel innostus on hieman laantunut, mut must tuntuu et mitä pidemmälle tää talvi....*kurkkaa ikkunasta ulos*...pimeä, synkkä ja lumeton alkutalvi etenee niin ehkä HIM alkaa jälleen soimaan soittimessa
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

mä en jaksa kuunnella englannin kielistä musaa niin paljoa kuin suomen kielistä... kun ei koko ajan jaksa miettiä mitä tuo ja tuo sana tarkoittikaan ja entäs tuo tai tuo... mä oon jotenki niin sanoituspainotteinen...

Lerppa

Mulla on vähän sama juttu, en voi saada kunnon kicksejä jos lauletaan englanniksi kun en tajua sanoja :D
Mutta kyllä mä kuitenkin aika paljon pidän myös enkuksi lauletusta, esim. Hanoi Rocks, Iron Maiden, osittain HIM... yms, mutta ei niistä tosiaan mitään kunnon kicksejä saa :)

Sanojen ulkoamuistaminen on myös äärisuuri ongelma mulle, siis jos ne on enkuksi... no kicks... :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

just niin. sanat on jotenkin vaikee muistaa jos ne on englanniksi. mut jos mä ite laulan niinku vaikka nuoteista tai muuten vain tesxtistä englanniks niin kyllä mä ne sanat sillon opin. kuuntelemalla se on vaan vaikeempaa...

KristalliEnkeli

Englanninkielisii biisei laulaes, mul ainaski menee kieli solmuun enkä osaa ääntää oikein...Kyl SUOMENKIELI rulettaa, kun laulamisesta on kysymys.
Mulle tuottaa ongelmia myös noi Apiksen englanninkieliset biisit...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.