Him ja Love metal??

Aloittaja emmy, toukokuu 15, 2003, 03:34:17

« edellinen - seuraava »

*tuuli

KristalliEnkeli-> Juuri niin, kieli menee solmuun. Mulla aina on ongelmi ABBA:n Mammamia:ssa, kun siinä on se kohta jossa lauletaan [ kertsissä ] "Mammamia, does it show again" . Ja jokainen joka osaa vähänkin lausua englantia niin voi kokeilla tämän does it show again :in lausumista mahd. normaaliin tempoon ja mahd. oikea oppisesti oikeilla s- äänteillä. ei helppoa ollenkaan. Ja mä ehkä esitän sen frendin kanssa Jouluna niin ihan tuskissani yritän muokata sitä niin että se kuullostais järkevältä... jotenki ne does ja show vaikuttaa toisiinsa negatiivisesti. ( kemiaa! )  ;D

olkaa tarkkoja sanoittaessanne ( ? ) kappaleitanne englanniksi, ettei tällaisia tavallisille suomalais-junteille vaikeasti lausuttavia kohtia tule!

KristalliEnkeli

*tuuli --> aivan, meidän kaltaisemme suomalaisjuntit pitää ottaa huomioon tehdessä sanoituksia....mä kammoon englanninkielisii sanoja jois on kirjainyhdistelmä dr, kuten esim dracula, drama ja sit toiseks noi s-äänteet tuottaa ongelmii just kuten totesit esim.  does ja show.

kyllä sä sen vielä opit...krhm, mä en kyl viitti ees yrittää, kun menee sössötykseks  :-X
 ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

KristalliEnkeli-> niin... toivottavasti opin... sössötystä se kyllä on pahimmillaan... mitä nopeemmin se pitää sanoo niin sitä pahempi. sti kun tossa does it show:ssa on vielä toi it noiden kahden sanan välissä niin se vaikeuttaa sitä entisestään...

rautalintu

Tuo it-sanahan helpottaa tilannetta huomattavasti.
Kokeile sanoa does show. Ei onnaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Ronjaronjanen

kristallienkeli, mulla on ihan sama juttu. Mä en pysty sanomaan siis deetä ja ärrää peräkkäin ilman että siitä tulisi jotain ihan ihme vääntöä.

Him on kyllä hyvää musaa . Sisäkeikoille olisi vaan kovin kiva päästä mutta eihän ne nyt tänne Suomeen ikinä tuu  :P

KristalliEnkeli

Ronsku --> mul on joskus ruotsintunneillakin ongelmia noiden "dr"-äänteiden kanssa ku tuntuu ettei saa sanottua sitä "ärrää" siihen perään. Jengi varmaan ajattelee, et mul on joku pahemman sorti puhevika...hmm, toisaalt, ehkä mul onkin  ???
dracula, dramatisk, dragon, draperi, dricka, dressin jne. *ARGH, kieli solmussa*

HIM tulee Suomeen tavastialle 31.12, mut se taitaakin olla niitä ainuita...bändi vaan kiertelee maailmaa, mut ei tällä hetkel vaivaudu kot´puoleen....no ehkä vielä joskus vois päästä sisäkeikalle...

*tuuli

rautalintu-> josne does:n ja show:n lausuu täysin peräkkäin *doesshow* hyvin pienellä tauolla, niin ei ongelmaa... mutta kyllä musta on paljon vaikeampi lausua does it show, kun does ja show sanassa on kuitenkin aivan eri s- äänteet.

rautalintu

Niin, jos jättää pienen välin. Mutta jos nopiasti täytyy sanoa, ni sit onki jo hankalempaa  :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

sitä juuri tarkoitin.  :D mutta kyllä se does it show nykyään alkaa jo sujua kun tarkastin englannin opettaja mummoltani täydellisen lausumis tavan.  ;D

Wirtabiuha

No sehän on jo HIMille perinne olla uudenvuoden keikalla.. ja liput myytiin loppuun jo joskus kesäkuussa? ainakin sillon alko keskustelu tuolla niitten saitella että kuka on menossa... byääh!!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Niin ja en minä minnekään tavastialle vielä pääsisi muutenkaan  :'(
Mutta ehkä minäkin vielä joskus pääsen himpuloiden sisäkeikalle.

Me pienet puhevikaiset  ;D Nykyään mä vaan vältän kaikkia dr juttuja. Ja mä nyt puhun muutenkin niin kummallisia/kummallisesti ettei kukaan pieniä dr-solmuja enää huomaa.

KristalliEnkeli

ronsku --> mä taas yksinkertaisesti puhun joskus niin helvetisti (varsinki kun oon innoissani jostain), että mul alkaa mennä kieli solmuun...sillo kaverit kyl sanoo mulle et "hei, hengitä välil"  ;D

*tuuli --> mä tässä äsken testasin lausuu tota kertsii "mammamia, does it show again" mut se ei oikein onnistu ku tosta show sanasta tulee lausuttuna "tsou" vaik siit pitäis tulla "shou"..tai sillee  :)

Ronjaronjanen

Se on muuten kanssa joo tosi ikävää kun puhuu paljon ja pitkään niin tuntuu ettei ehdi hengittää välillä. Siinä sitä sitten alat vähitellen sinertää ja..

Wirtabiuha

Minkä väriseks smurffi muuttuu jos sitä kuristaa? - Tulipa vain mieleeni...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Se varmaan muuttuu...violetiks...tai punaseks...tai oksennuksen vihrees.... Täytyy varmaan kokeilla....Smurffi, smurffi, smueffi...*kutsuu*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.