Bloodpit! <3

Aloittaja Painkiller, kesäkuu 29, 2005, 08:18:19

« edellinen - seuraava »

jouhu

Hienoja kuvia! Ootko ite ottanu nuo? Oon kateellinen, kun ite millä kekoilla ollu ja yrittäny ottaa kuvia, niin niistä tulee vaan sellasii ihmeellisiä väriläiskäiskiä. Kun huomaan ettei homma skulaa, niin sitten jää koko kuvaus ja nauttii keikasta ihan silleen ilman. (tammerfesteilla kylläkin tapahtui ihme, kun keikkakuvista tuli ihan tarkkoja)
Tykkään laulajan parrasta! Mie fanitan tuollasii.

Painkiller

Kiitos, juu ite otin. Oli helppoa kun oltiin Ainon kanssa suurinpiirtein ainoat siinä lavan edessä. Ei tarvinnut taistella eturivin paikoista :D Aino sai kyllä vielä hienompia kuvia. Mut se onkin ammattilainen :)

Bloodpit on mahhhtava pändi.

aino-a

Muahahahaa...  :P Olisinkin ammattilainen.

Oli kyllä kivaa keikalla, vaikka se ehkä olikin vähän laimee. Mut ku itellä ei ollu laimee fiilis, niin sitä ei huomannut.  :D

http://www.kuvittele.net/keikat/150406.html Tuolt löytyy niitä mun ottamia kuvia. Sieltä kyl puuttuu vielä tällä hetkellä pari.. (Mm. kiuas-kuva :P)

Ps. Ne viikset on Ihan hirveet.
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

jouhu

Tosi hienoja kuvia siullakin! Älä nyt, parta just hyvä. ;)

aino-a

Kiitti :)

Melkein kaikki karvat on muutenki turhia mun mielestä... Kasvoissa varsinkin... :P Okei, kulmakarvat on ok.  :)
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

blind_eye

Noniin nyt on tääkin topic siivottu.

Ja aiheeseen liittyen, eikös Bloodpitiltä tule kohta uutta tuotantoa? :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Painkiller

Uus levy on hyvä, vaikka pieni pettymys kylläkin. Tiesin että petyn koska Mental Circusta ei pysty vaan ohittamaan juurikaan mikään levy. Wise men don't cry on huippu. Kuulin sen ekaa kertaa aikoja sitten ja oon niin happy että se levytettiin.

blind_eye

Bloodpit oli viikko sitten meidän koulussa esiintymässä, koulun 20-vuotisjuhlissa. :D Olihan se ihan ok. :)
Nauroin kun näin sen Wise men don't cry-videon, kun Jussi ajaa autoa siinä : DD
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.