Bloodpit! <3

Aloittaja Painkiller, kesäkuu 29, 2005, 08:18:19

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Oletteko tutustuneet?

Bändi oli täällä esiintymässä viime lokakuussa ja oli ihan hyvä meininki. Nyt äijät on saanut uuden stailin ja kaikkee hehe :)

Out to find you-single tais olla listoillakin aika korkeella tos joku aika sitten. Uus sinkku Platitude tulee muistaakseni 13.(?) päivä. Biisistä on tehty hienonhieno Hohto-henkinen video.

Ihan loistava bändi ja mahtavaa musaa, minoon ihan hullaantunut :-* :P

(sukulaisjuuria tällä bändin laulajalla muuten bändiin nimeltä Negative) ;D

jouhu

Kattelin muuten tässä, olisko ollu just eilen, tota summeria ja tais olla kyseinen bändi siinä vieraana. En ole ennen kuulut, mitä nyt sen videon tiimoilta. Ei tuolla minuu varsinaisesti ainakaan pysty kiduttaa, mutta en tiiä menisinkö keikalle jos sattuis tännekkin tuleen. Eli ihan perushyvää kamaa. :)

Bloody_mara.

on ihan mahtiva bändi.pojat mukavia,ei TODELLAKAAN ole noussut päähän.sen huomaa!

Helva

Tykkään kyllä kovasti bloodpitistä! Omakustanteiden kappaleet kyllä parempia kuin nyt out to find you tai uudistettu versio platitudesta.. Ihan hyviä noikin kappaleet kyllä.. Ehdoton livebändi!! Kannattaa käydä kattoon keikka jos mahdollisuus tulee!  :)

Tokya

paikallisessa nurmirockissa kuulin, sitä ennen eräässä paikallisessa diskossa olin myös kuuntelemassa, ja täytyy myöntää, etten tajua herrojen musiikista, _yhtään_ mitään. En edes erottanut koska biisi vaihtui, mielestäni niin samanlaisia kaikki olivat, voihan tietenkin olla se, etten edes jaksanut keskittyä kuuntelemaan.

KatjaRock

rovaniemirokissa vähän kuuntelin, ei ainakaan livenä ollu mitenkään pest. tai silleen en jääny koko keikkaa kuunteleen. :)
Time goes on, I wont.

blind_eye

Oi, Bloodpithän on mahtava! Oon nähnyki sen jo aika monta kertaa. :) Ei mikään lempparibändi kuitenkaa, mut hyvä.  ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

neliojuuri

 Mun mielestä aika kauhee bändi. Nurmirockissa näin livenä tässä kesän alussa ja oli kyllä niin surkee. Mulla oli etukäteen aika suuret odotukset, että saattas olla hyväki ku olin pari biisiä kuullu, mut jouduin kyllä pettymään. Musiikista ei saanu paljo mitään selvää, eikä meininkikään niin hyvä ollut. Tosin kyllä sateella saatto olla jotain osuutta asiaan ja sillä ettei paikalla niin kovin hirveenä ihmisiä ollu.
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

Painkiller

Näin Bloodpitin lauantaina ja oli taas aivan loistava. Meininki oli raju ja tiukka, tykkäsin taas :P Ilma oli muuten lauantainakin koko päivän sateinen eikä ihmisiä älyttömästi ollu liikkeellä, mut ei sen pidä antaa vaikuttaa. Ei muhun ainakaan vaikuttanut Bloodpitin keikan aikana yhtään.

Helva

Oon kyllä tässä kans huomannut, että bloodpit kuulostaa jotenkin paremmalta sisätiloissa.. Kun on pimeetä ja hienot valot lavalla niin on oikee tunnelma bloodpitin keikalle. Viimeisin näkemäni sisäkeikka 29.5 Klubilla oli hyvä, mutta kesän festarikeikat ei oo jotenkin toiminu niin hyvin.. Seuraavaksi taidankin nähdä bloodpitin yo-talolla syksyllä.. Siellä varmaan toimii taas hyvin.. Toivottavasti!  :)

blind_eye

Vitsi oli helmee olla Bloodpitin kyydillä viime lauantaina karkkilassa.  ;D
Oli niillä siellä hyvä keikkakin^^ :P
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Ai, olit niitten mukana? Mitenkäs sie niiten kyytiin pääsit?

Painkiller

LainaaVitsi oli helmee olla Bloodpitin kyydillä viime lauantaina karkkilassa.  ;D
Oli niillä siellä hyvä keikkakin^^ :P

Ai säkin olit täällä :o Keikka oli hyvä.

Ja jouhulle, niin, Bloodpit järjesti bussikuljetuksen tonne beach partyyn, olivat itekin olleet (osa porukasta) bussissa.

blind_eye

Lainaa

Ai säkin olit täällä :o Keikka oli hyvä.

Ja jouhulle, niin, Bloodpit järjesti bussikuljetuksen tonne beach partyyn, olivat itekin olleet (osa porukasta) bussissa.
Juu, siis takasinpäin siä bussissa taisi olla kaikki muut paitsi Alarik. :) Ja kivaa oli, vaikka Matthau siellä viinaa koko ajan huusikin
 ;D Ja Oikosulun Simokin oli siellä ;)
Joo ja hyvät keikat oli :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Uuu, oli varmaan hienoo. :) En kyllä pahitteeks laittais, jos itekkin pääsis johonkin ton tapaseen systeemiin.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.