Bloodpit! <3

Aloittaja Painkiller, kesäkuu 29, 2005, 08:18:19

« edellinen - seuraava »

blind_eye

^^ Niin. Ja saatiin kuulla ekana maailmas niitten uutta levyä :P
Ja menomatkalla nostettiin tunnelmaa kun laitettiin soittimeen Apulantaa (me oltiin PahaPahaAsian kanssa ainoita joilla oli jotain levyjä mukana, hah hah ;D) Kaikinpuolin hyvä matka oli! :)
Ja koko hupi oli tosi halpa, 25e liput ja matkat :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Vooi, kun joitakin onnistaa! En ole yhtään kateellinen..en yhtään.

blind_eye

No hyvä vain ettet ole :)

Kyllä säkin vielä joskus.  ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

neliojuuri

Kuopiorokissa viikonloppuna jonkin aikaa Bloodpittiä kattelin. Ja kyllä se tällä kertaa kuulosti hiukan paremmalta ku Nurmirockissa, mut ei kyllä mua silti vakuuttanu. Niitten musiikki ei vaan iske. Mut se rumpali oli kyllä aika huippu äijä. Hauska.
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

iinuu

mä en ole kuullut kuin pari kappaletta mutta hyviä ovat olleet (:
mä voisin haluta nähdä tän musavideon.. sen hohto-tyyppisen.. kun en ole sitä vielä nähnyt.. :P
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Painkiller

Jes enää reilu kuukausi! Pakko hehkuttaa vaan kun mennään Tampereelle katsomaan Backyard Babiesia ja lämppäämässä Bloodpit! Ja seuraavana päivänä mennään katsomaan pelkkää Bloodpitiä! Niin mahtavaa!

Kohta tulee muuten Bloodpitiltä uus video, biisistä Bad-ass blues. Vaikuttaa hyvältä, mitä nyt katoin tollasta making of-juttua. Platitudehan tehtiin todella Hohtoon viitaten. Tää uus video taas kertoo sadusta Hannu ja Kerttu. Mahtavaa \o/

Ilonen(Guest)

Bloodpit on p*rseestä!! Ne on vaan kertakaikkiaan niin huonoja.  :P

Painkiller

Heheh :D Kiva että tulit tänne jakamaan mielipiteesi. Mutta mikäs siinä sitten jos ei tykkää loistavasta rock-musiikista :D Mun mielestä räppi on perseestä.

aino-a

LainaaTää uus video taas kertoo sadusta Hannu ja Kerttu. Mahtavaa \o/
Hahaa, kuka niistä mahtaa esittää Kerttua... Toivottavasti Matthau.  ;)
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

jouhu

Uus video? Ootteko missä nähny sen?

Painkiller

Ei sitä videota oo vielä tullut, ihan lähiaikoina pitäisi. Bloodpitin kotisivuilla http://www.bloodpitband.com voi katsoa sellasen Making of Bad-ass Blues-video.

*muoks, Aino: Alarik on Kerttu :P

jouhu

Aaa, kiitti..

Painkiller

Mä en kyllä oikeen tiedä että pyöriikö toi video jo voicella ja mtv:llä..? Bloodpitin sivuilla on vaan laitettu että käykää toivomassa videota kyseisille kanaville. Hmph. Tahtoo nähdä! Mut en kyllä rupea voicea sen takia kyttäämään, hyi! Paitsi hei, se vois tulla rock-showssa mikä tulee iltasin! Heh Matthau on kyl hyvännäkönen pahana noitana :D

aino-a

Lainaa

*muoks, Aino: Alarik on Kerttu :P

Hahaa, ehkä sittenkin vieläkin parempi valinta... :)
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Painkiller

Ää mä en oo vieläkään nähnyt uutta videota. Mtv:llä on jo näkynyt, mut eihän se meillä näy. Voicea oon välillä kytännyt mut ei se sieltä tuu. Pahus :D

Oltiin viikko sit kattoos Bloodpitiä. Kiinnostuneet voi katsoa kuvia osotteesta http://www.todella.jossain.com/bloodpit.html

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.