Sex pistols

Aloittaja mustapiste, joulukuu 22, 2004, 04:10:42

« edellinen - seuraava »

mustapiste

Kuinka moni kuuntelee Sex pistolsia?
Ite tykkään todella. :>>>>
Entä kuinka moni ylipäätänsä kuuntelee punkkia?

Vähän uutta aihetta tännekkin. ;>
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

hendu

Olen joskus kuullut ja en tykänny yhtään!! Jotkut punkki biisit on hyviä esim. apiksen! Mutta en siis kunntele!
Temosen pomppubasso

jouhu

Eipa ole tullut kuunneltua tietoisesti... Joistain punk systeemeista tykaan paljonkin.  :) Esim. ramones, aikasempi apulanta...

emmi

en oo kullut ainakaan tietoisesti sex pistolsia. ja punkista menee kyllä ramones ja misfits ja tietenkin apulanta mutta lanta taitaa olla vähän ns. laimeeta punkkia  :D
älä tunnusta jos sattuu

puska

Olen joskus lainannut heidän levynsä kirjastosta, ja sieltä on tietokoneelleni tarttunut biisi Anarchy in the U.K. Hyvä on.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

mustapiste

Ihme kun kovinkaan kukaan ei kuuntele tietoisesti...  ::)
Niin legendaarisen hyvä bändi kun on kyseessä. :D
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Wirtabiuha

Pidän paljonkin, Kiss This on laatu levy! Punkista pidän aika ajoin, se energisyys on ihanaa! Kyllä mulla levy hyllystä löytyy suomipunkin helmet, niinkun Laman Eikä mikään muuttunut, ja jotain kokoelmia ja Ratsiaa... Eppu normaalia ja popedaa en sentään suostu kuuntelemaan...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

mustapiste

Asiaa Wirtabiuha. :>
Kiss this minultakin löytyy, ihan ykkönen. Todella hyvä levy.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Halvaus

Kuuuntelen ja on yksi lemppareistani. Ehdottomasti.
Koneella on paljon pistollsseja ja ihan levylläkin.

Biisejä joista tykkään paljon;

EMI
Friggin In The Riggin
Johnny B. Good
Schools Are Prisions
Silly Thing
Oi oi oi
Stepping Stone
Pretty Vacant
This Is Not a Love Song.
Ja sitten joulun kunniaksi mainitsen  Jingle Bells Punk Version.

On muitakin biisejä, mutta en jaksa alkaa kirjoittamaan.

Mitäs mieltä olette Sid Viciouksesta?

-Taitaa kuulua mulla niihin idoileihin. Vaikka ei jätkä paskaakaan osannut soittaa. Itsekkin osaan paremmin, eli todella huonosti.
Johnny Rotteniakin ihailen.

blind_eye

Oi, oi Pistolssit! Tykkään :>>
'it's gonna be, a punk rock christmas this year'  ;)
Ja Pretty Vacant on kans hyvä. :>
<3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Reikaleipa

En just Sex Pistolsia oo juuri kovin paljoa kuunnellut, mutta sensijaan Pennywise, NoFX, Strike Anywhere, Lagwagon. Ja erityisesti Anti-Flag! Siinä on sitä parasta!

Tosin näissä bändeissä ei paljoa ole sitä punkille ominaista räkäisyyttä..

Lerppa

Hmm.. Sex Pistolsista en ole koskaan pitänyt, mutta muuta punkkia on tullut kuunneltua silloin tällöin. Ramonesia lähinnä ja sitten jotain vanhaa suomipunkkia, mutta nykyään se rajottuu tuohon Ramonesiin enää. Tosin melko harvoin sitäkään kuuntelen. Misfitsiä kuuntelin myös joskus jonkin verran..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tokya

Pistolssit ei oikein jostain syystä iske, kyllä niitäkin tulee kuunneltua.

Enemmänkin kuuntelen 70-80-luvun suomalaista punkkia, Ratsiaa,Lamaa, Vaavia yms.

Tokya

#13
LainaaKyllä mulla levy hyllystä löytyy suomipunkin helmet, niinkun Laman Eikä mikään muuttunut,
multa löytyy samainen levy n__n (isä ollut nuorempana punk henkinen, joten löytyy vinyyleinä ratsiat, vaavit yms.) Ja isä tosiaan mut on tutustuttanut punkin 'ihmeelliseen' maailmaan (ihanan kliseinen lausa :'D)

forte

Empä tuota kamalasti ole kuunnellut. Ensimmäisenä tuli Nancy Spungenin kautta tutuksi Pistolssit, nyt ihan vähän aikaa sitten imutin pari kappaletta. Ei ehkä suosikiksi ikinä nouse, mutta kiva tätä on kuunnella, siitä ei pääse yli eikä ympäri. ^^  Holiday in the sun on hassutus
the coldest blood runs through my veins



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.