Ramones

Aloittaja Silti_Onnellinen, lokakuu 23, 2003, 03:12:25

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

minun pitäs vilkuilla tuota ramonesia kirjastosta.. alan kiinnostua kun te kaikki vouhotatte siitä.  :D
allekirjoittanut

mustapiste

anttilassa myydään ramonesin tupla cd:tä kymmenellä eurolla. Menen huomenna ostamaan sen. :>>>>>>
*innoissaaaan*
 :D
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

emmi

onko todella näin!  :o
olisikohan niin helmesti että hämeenlinnan anttilassakin olisi. sitten voisinkin lisätä sen joululahjatoiveisiini ;P
älä tunnusta jos sattuu

mustapiste

Todella on. Ainakin täällä päin.
Itekki katoin sillee että ei VOI olla totta, mutta on se. Plussakortilla. ;>>> Käyn hakee huomenna itelleni ja kaverillenikin kun se lähtee jouluks muualle.
Ja kummallakin cd:llä on paljon biisejä ja hyviä semmosia. :>>>

mustapiste

Nyt sen omistan.
Jesh.

forte

Tyksin, tosin ei tätäkään jaksa koko ajan kuunnella. Tosi helppoa kuunneltavaa, kivaa vaihtelua aina välillä. ^^ Siskolta pöllin ekan levyn, ja siitä lähtien tykännyt olen. Olisikohan nyt niinä esiteiniaikoina kolahtanut jotenkin kummasti :)

~Hey ho, let`s go
the coldest blood runs through my veins

mummo

Onhan Ramonesissa sitä jotain.
Kirjastossa kävin tossa viime kesänä, niin sieltä sitten innostuin. Hetken päästä ostinkin Ramones Mania -kokoelma levyn (joka on muuten aikasta hyvä!) Ja myöhemmin sitten tullut haalittua kasaan:
End of the century
Too tough to die
Rocket to Russia
Brain Drain
Mondo Bizarro

Itseasiassa ensimäinen Ramones-kokeilu onkin jo vähän enne tota kirjasto seikkailu. Äitin levyjen seasta löytyin nimittäin Acid Eaters -coverlevy. En mä siitä kyllä sillon tykännyt, mutta nykypäivänä sekin kuulostaa ihan kivalta. Varsinkin "Have you ever seen the rain?"

Suosittelen lämpöisesti :)
They don't have meetings about rainows.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.