Lavuaarista

Aloittaja Sheila, huhtikuu 13, 2005, 12:44:22

« edellinen - seuraava »

Sheila

Millaisissa hinnoissa Lavuaarista-levy pyörii?
Itse olisin sitä mahdollisesti myymässä, mutten ihan polkuhintaan.

Sheila

Tietysti voitte laittaa tarjouksia sähköpostiini.

Lerppa

40-100e oon nähnyt sitä Huuto.netissä menevän. 60e on tainnut olla se tavallisin...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

Toi on ihan älytöntä noi hinnat mihinkä se nousee...välillä pistää oikeen vihaks semmonen rahastaminen, mut toisaalta...ehkä tekisin kuitenkin itse ihan samalla tavalla. Joku aika sitten joku myi (olisko ollu tuol levarin boardilla) tota samaa levyä muistaakseni, eikä SUOSTUNUT repimään siitä mitään törkyhintoja...aika kunnioitettavaa...joku onnellinen sai siitä halvalla...toivottavasti ei pistänyt ite sitten levyä myyntiin törkyhinnoin...

punainen

jep tohon 40-100 euron paikkeilla ne on pyöriny,joskus jopa yli sadan euron...Eihän se tyhmä oo joka pyytää vaan se kuka maksaa.

Jaa joo tuo Tarastella joka myi 20 eurol Lavuaarinsa ja Tuttu TV:stä levynsä oli erittäin hieno ihminen hienoilla periaatteilla.Jonka ansiosta minä omistan nyt ton Tuttu TV:stä ep:n ja sitä ei muuten huuto.netissä tulla koskaan näkemään!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

ääää.. epistä!!!  :D
allekirjoittanut

Painkiller

Lainaa
minä omistan nyt ton Tuttu TV:stä ep:n ja sitä ei muuten huuto.netissä tulla koskaan näkemään!

Aaa..aivan, sinä olit se onnellinen. Toi on parasta et jos noi levyt menee oikeeseen osotteeseen. Tarkotan just sitä, ettei niit levyjä heti nähdä huuto.netissä kierrossa, vaan ns. oikeet fanit, jotka oikeesti myös haluaa ko. levyt niin saakin ne! Kyllä mullekin kelpais...hmph...*kateellinen* Mut en kyllä montaa kymppiä raaskeis maksaa...on niitä suurempiakin rahareikiä kuitenkin. Jep.

Pirun Morsio

Se joku onnellinen joka tarastellalta lavuaarista liven osti olen minä.  ::) Ja sama juttu. Huuto.netissä sitä ei tulla ikinä näkemään. Ja on muuten hyvä levy. Tykkään kovasti. kiitos tarastellalle!

Eipä mullakaan raha olis tohon oikeastaan ollu.. pakotin porukat maksamaan  ;D



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.